Asunnon vuokraus kuvien perusteella

jupy

Olen katsellut erästä kaikin puolin kiinnostavaa asuntoa ja haluaisin vuokrata sen. Ongelmana on kuitenkin se, että asunnossa tehdään parhaillaan putkiremonttia (valmistuu ennen vuokrasuhteen alkua), eli asuntoa ei ole mahdollista päästä katsomaan. Asunnosta on vain kuvia, joiden perusteella se vaikuttaa hyvältä. Vuokranvälittäjä haluaisi kuitenkin tehdä jo nyt.
Kannattaako asunto vuokrata pelkkien kuvien perusteella?

3

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sika säkissä

Miksei asuntoon mmuka pääse?
      Kyllähän sinne pääsee vaikka putkiremontteja tehdään. Kuulostaa aika oudolta ettei vuokrattavaa asuntoa saisi päästä katsomaan. Itselläni ainakin alkaisivat kellot soimaan. Riskin otat ja oletko valmis ottamaan riskin ja tulla siinä huijatuksi. Nyt on paljon huijareita liikkeellä niin vuokralaisten kuin vuokranantajienkin puolelta.

• dsafdsafdsafdasfd

Kyllä remontin loppupuolella pitäisi olla mahdollista päästä katsomaan. Itselläni oli putkiremontti vuokra-asunnossa ja noin kuukautta ennen rempan loppumista sain luvan mennä sinne siistimään paikkoja esim. seiniä maalaamaan.

Joko kyse on huijauksesta tai ehkä jotain halutaan piilotella kuitenkin huoneiston kunnon osalta. Tai sitten välittäjä on laiska eikä haluaisi selvitellä milloin näytön pystyy järjestämään.

• Hguycuyc

Itse en vuokraisi pelkkien kuvien perusteella. Olen viime aikoina kulkenut useissa asuntonäytöissä, ja osat asunnoista ovat osoittautuneet aivan eri tapauksiksi kuin mitä ilmoituksen kuvat ovat antaneet ymmärtää. Joko kuvat olleet otettuja muutama vuokralainen aikaisemmin, tai kuvista on rajattu pois epäedulliset kohdat. Jos asunto rempataan kokonaisuudessaan ennen vuokraamista, voi tilanne olla eri. Mutta aina hyvä käydä paikan päällä katsomassa, kun nimi on paperissa sitoutuu yleensä ottamaan asunnon vastaan siinä kunnossa kuin se on ja pahimmassa tapauksessa olet kiinni vuoden asunnossa jossa on huomattavia puutteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      211
      9148
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      58
      4803
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      98
      4759
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      72
      3776
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      74
      3443
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3386
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2906
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2792
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2671
    Aihe