Olen katsellut erästä kaikin puolin kiinnostavaa asuntoa ja haluaisin vuokrata sen. Ongelmana on kuitenkin se, että asunnossa tehdään parhaillaan putkiremonttia (valmistuu ennen vuokrasuhteen alkua), eli asuntoa ei ole mahdollista päästä katsomaan. Asunnosta on vain kuvia, joiden perusteella se vaikuttaa hyvältä. Vuokranvälittäjä haluaisi kuitenkin tehdä jo nyt.
Kannattaako asunto vuokrata pelkkien kuvien perusteella?
Asunnon vuokraus kuvien perusteella
3
408
Vastaukset
- sika säkissä
Miksei asuntoon mmuka pääse?
Kyllähän sinne pääsee vaikka putkiremontteja tehdään. Kuulostaa aika oudolta ettei vuokrattavaa asuntoa saisi päästä katsomaan. Itselläni ainakin alkaisivat kellot soimaan. Riskin otat ja oletko valmis ottamaan riskin ja tulla siinä huijatuksi. Nyt on paljon huijareita liikkeellä niin vuokralaisten kuin vuokranantajienkin puolelta. - dsafdsafdsafdasfd
Kyllä remontin loppupuolella pitäisi olla mahdollista päästä katsomaan. Itselläni oli putkiremontti vuokra-asunnossa ja noin kuukautta ennen rempan loppumista sain luvan mennä sinne siistimään paikkoja esim. seiniä maalaamaan.
Joko kyse on huijauksesta tai ehkä jotain halutaan piilotella kuitenkin huoneiston kunnon osalta. Tai sitten välittäjä on laiska eikä haluaisi selvitellä milloin näytön pystyy järjestämään. - Hguycuyc
Itse en vuokraisi pelkkien kuvien perusteella. Olen viime aikoina kulkenut useissa asuntonäytöissä, ja osat asunnoista ovat osoittautuneet aivan eri tapauksiksi kuin mitä ilmoituksen kuvat ovat antaneet ymmärtää. Joko kuvat olleet otettuja muutama vuokralainen aikaisemmin, tai kuvista on rajattu pois epäedulliset kohdat. Jos asunto rempataan kokonaisuudessaan ennen vuokraamista, voi tilanne olla eri. Mutta aina hyvä käydä paikan päällä katsomassa, kun nimi on paperissa sitoutuu yleensä ottamaan asunnon vastaan siinä kunnossa kuin se on ja pahimmassa tapauksessa olet kiinni vuoden asunnossa jossa on huomattavia puutteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374