Asunnon vuokraus kuvien perusteella

jupy

Olen katsellut erästä kaikin puolin kiinnostavaa asuntoa ja haluaisin vuokrata sen. Ongelmana on kuitenkin se, että asunnossa tehdään parhaillaan putkiremonttia (valmistuu ennen vuokrasuhteen alkua), eli asuntoa ei ole mahdollista päästä katsomaan. Asunnosta on vain kuvia, joiden perusteella se vaikuttaa hyvältä. Vuokranvälittäjä haluaisi kuitenkin tehdä jo nyt.
Kannattaako asunto vuokrata pelkkien kuvien perusteella?

3

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sika säkissä

      Miksei asuntoon mmuka pääse?
      Kyllähän sinne pääsee vaikka putkiremontteja tehdään. Kuulostaa aika oudolta ettei vuokrattavaa asuntoa saisi päästä katsomaan. Itselläni ainakin alkaisivat kellot soimaan. Riskin otat ja oletko valmis ottamaan riskin ja tulla siinä huijatuksi. Nyt on paljon huijareita liikkeellä niin vuokralaisten kuin vuokranantajienkin puolelta.

    • dsafdsafdsafdasfd

      Kyllä remontin loppupuolella pitäisi olla mahdollista päästä katsomaan. Itselläni oli putkiremontti vuokra-asunnossa ja noin kuukautta ennen rempan loppumista sain luvan mennä sinne siistimään paikkoja esim. seiniä maalaamaan.

      Joko kyse on huijauksesta tai ehkä jotain halutaan piilotella kuitenkin huoneiston kunnon osalta. Tai sitten välittäjä on laiska eikä haluaisi selvitellä milloin näytön pystyy järjestämään.

    • Hguycuyc

      Itse en vuokraisi pelkkien kuvien perusteella. Olen viime aikoina kulkenut useissa asuntonäytöissä, ja osat asunnoista ovat osoittautuneet aivan eri tapauksiksi kuin mitä ilmoituksen kuvat ovat antaneet ymmärtää. Joko kuvat olleet otettuja muutama vuokralainen aikaisemmin, tai kuvista on rajattu pois epäedulliset kohdat. Jos asunto rempataan kokonaisuudessaan ennen vuokraamista, voi tilanne olla eri. Mutta aina hyvä käydä paikan päällä katsomassa, kun nimi on paperissa sitoutuu yleensä ottamaan asunnon vastaan siinä kunnossa kuin se on ja pahimmassa tapauksessa olet kiinni vuoden asunnossa jossa on huomattavia puutteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe