kaksiota jos hakee yksin. Tietääkö joku? vai tarjoavatko vain yksiöitä?
saako JVA:lta
21
1460
Vastaukset
- että näin....
Mä ainakin sain neljä vuotta sitten 52.5neliön kaksion puparissa on kämppiä tyhjänä pilvin pimein
- ent jvalainen
Miksei sais?
Asuin kymmenen vuotta kaksiossa yksin. Asunto oli rauhallisella alueella lähellä keskustaa. - Ei asuntoa
Ei JVA:lta saa asuntoa ollenkaan, olen ollut asuntojonossa jo 6-vuotta. Työpaikka on, luottotiedot kunnossa ja en möykkää.... Asuntohakemuksen olen pitänyht koko ajan voimassa.
- varallisuuus
Oisko sulla sit vaikka liikaa varallisuutta, näihin kaupungin vuokra-asuntoihin on varallisuusrajat. Siis rikkailla ei ole mahdollisuutta.
- miksei saisi?
Asun 50 neliön kaksiossa yksin.
- jva????
kiitos vastauksista. ajttelin että jos yksin elävälle annetaan vain yksiöitä.
- ............
Nopeammin saat asunnon, kun et ole liian ronkeli sijainnin ja koon suhteen. Jos haet yksiötä keskustasta tai läheltä saat odottaa paljon kauemmin kuin jos haet yksiötä tai kaksiota ilman vaatimuksia sijainnista. Jos asunnontarpeesi on akuutti, saat asunnon vaikka heti.
- 2.Ensiasunnon ostaja
Oletko miettinyt asunnon ostamista? On ainekin varaa valita.
- pyörittäjä
Jva ei kämppiä jakele edes pian asunnottomaksi jääville. Koettu jo kolmesti. Ei ollut vaatimuksina kuin katto pään päällä.PRKL!
- kekeli
Jos oot urheilija ja tähtäät esim.olympialaisiin saat asunnon uudesta talosta jva:lta vaikka sinulla olisi kuinka hyvä kohtuuvuokra-asunto. Menet jonossa asuntoa oikeasti tarvitsevan ohi kuin salama. Kannattaa ruveta vaikka uimariksi!
- Ei mahdollisuutta
Ei JVA:lta saa asuntoa kuin suhteilla tai nussimalla asumisesta vastaavaa henkilöä...
- Mahdollisuus on!
JVA:lta saa asunnon kun on itse aktiivinen ja on yhteydessä asukasvalitsijoihin. Toimistolta ne sanoo, että näin ei voi tehdä, mutta kun tekee, saa asunnon. Itse saanut JVA:lta jo 2 kertaa asunnon tällä tavalla. Asuntohakemus oli vetämässä melkein vuoden ja ei kuulunut mitään, sit kuulin puskaradion kautta, että pitää olla yhteydessä niihin asukasvalitsijoihin. Homma alko heti toimimaan.
- Mitenköhän
Mahdollisuus on! kirjoitti:
JVA:lta saa asunnon kun on itse aktiivinen ja on yhteydessä asukasvalitsijoihin. Toimistolta ne sanoo, että näin ei voi tehdä, mutta kun tekee, saa asunnon. Itse saanut JVA:lta jo 2 kertaa asunnon tällä tavalla. Asuntohakemus oli vetämässä melkein vuoden ja ei kuulunut mitään, sit kuulin puskaradion kautta, että pitää olla yhteydessä niihin asukasvalitsijoihin. Homma alko heti toimimaan.
Mitenköhän näihin sitten olet yhteydessä kun kukaan ei kerro että miten. Isännöitsijä sanoo ettei saa paljastaa keitä kyseiset ihmiset ovat. Asiaskaspalvelupäälikkö sanoo aivan samaa. On hankala ottaa yhteyttä kun ei tiedä että kenelle ja miten!
- plääh
Itse hain vuokraasuntoa jva:lta kun olin muuttamassa Jyväskylään ja hain asuntoa sillä olin myynyt omani ja sen suhteen oli aikaraja millon piti muuttaa pois. Työssäkäyvä sekä luottotiedot omaava ihminen ja en saanut minkäänlaista asuntotarjousta ja kun asiasta kyselin sähköpostitse ei edes sähköpostiin vastattu.
- Kaikki kunnossa
Juu tuttua kauraa.. Ei rehti, reilu ja raitis suomalainen jva:lta kämppää saa, ne jaellaan pulsuille sun muille pask a housuille, jotka ei asioitaan hoida!
- Näin se toimii
JVAlta saa asunnon, hakmus sisään ja seuraavana päivänä on ilmoitettu vapaista asunnoista, en ole pulsu, enkä paskahousu, vaan työssä käyvä ihminen, joka on hoitanut asiansa. Niin on käynyt myös jäkikasvulle, joka ovat muuttaneet kotoa pois, heti on asuntoa tarjottu, ehkä siihen vaikuttaa vanhempien hyvä maine.
Tulipas kehuttua itseään kerrankin. - pakoputkihghhvgg
Johtoporrasts nu ssimalla sen kämpän sieltä saa. Pe rseen nuolenta siis kehiin!
- Ihanpositiivinen
Ei tarvii suhteita eikä tarvii olla töissä eikä luottotiedotkaan kunnossa, paremmin kaksion saa kun yksiön koska yksiöitä haetaan enemmän.Ei jva:n kannata tyhjilläänkään pitää kämppiä. Jos oot 4 kk hoitanut vuokras ja ollut häiriköimättä niin sopimus muuttuu toistaiseksi olevaksi.
- 32v
No miehet varmaan saa sit paremmin asuntoja kun kaikki asukasvalitsijat ovat naisia
. Mutta paremmin kaksion saa kun yksiön. Kaksioita vapaana koko ajan puparissa ja keltinmäessä mihin kukaan ei halua.
- :---((
Reilu 2 vuotta jonossa... ei sieltä mitään asuntoja normaalit ihmiset saa.
- Näin_on_kerrottu
Jos on suhteita, niin JVA:lta järjestyy asunto helpostikin ilman vuosien jonotusta. Ja asunnon vaihto onnistuu helposti, jos osaa miellyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992597
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082225En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
- 46763
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6753