järjetöntä pohdiskelua

ajatukset sekaisin

Mulla on aina ollut unelmana oma perhe ja lapsia. Ollaan keskusteltu poikaystävän kanssa ja hänellä samanlaiset unelmat c75/80. Vatsa toimi miten sattuu ja turvotti. Närästi ja välillä voin pahoin.. aloin epäillä voisinko olla raskaana. Tein 2 negatiivista testiä ja kuukautiset tulivat säännöllisesti. Kuukautiset olivat myös joka kerta todella kivuliaat. Hautasin raskausajattelut.
Jostain kummasta raskausepäilyni heräsivät taas kun kuukautiseni alkoivat oudosti; tuli vain vähän rusehtavaa vuotoa. Seuraavana päivänä kuitenkin vuosin normaalisti kirkasta verta runsaasti. Maha oli jälleen todella kipeä ensimmäiset vuotopäivät. Vuoto loppui 31.7 ja edelleen alavatsaa nipistelee oudosti munasarjojen kohdalta ja keskeltä alavatsaa... Nipistely ei ole jatkuvaa mutta tulee välillä.. lisäksi kuvittelen vatsani kasvaneen. Olen pääpyörällä. Pohdin raskautta varmaan aivan liikaa ja ylianalysoin asioita. Ja joka kerta seksiä harrastaessa olemme käyttäneet kortsua (lukuunottamatta yhtä kertaa pillereiden lopettamisen jälkeen). Pillereiden lopettamisen jälkeen menkat on tulleet 4 kertaa (5 jos pillereiden jälkeinen tuhru lasketaan menkoiksi).
Tuntuu siltä että pillerit heittivät hormoonit ihan sekaisin ja kuvittelen olevani raskaana melkein koko ajan. Jostain kyllä joskus luin että pillerit voivat saada aikaan "valeraskauden". Minä olen ainaki spekuloinut raskauden puolesta oikein urakalla pillerit lopetettuani. Samanlaisia kokemuksia?

23

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai silleen

      Asukkaahan joku 10 vuotta ensin samassa osoitteessa.

      • ajatukset sekaisin

        Kiitti neuvosta.
        on se kumma kun aina tänne kirjottaa jotain niin ensimmäinen vastaaja on aina joku ihmeen vinoilija.. jos ei ole samanlaisia kokemuksia jakaa niin tarviiko vaivautua oikeesti?


      • Tottahan se on
        ajatukset sekaisin kirjoitti:

        Kiitti neuvosta.
        on se kumma kun aina tänne kirjottaa jotain niin ensimmäinen vastaaja on aina joku ihmeen vinoilija.. jos ei ole samanlaisia kokemuksia jakaa niin tarviiko vaivautua oikeesti?

        Kaikki jotka ei ole asunut kymmentä vuotta yhdessä voisivat unohtaa vauvakotisleikit ja muut tuhoisat kokeilut.


      • ajatukset sekaisin
        Tottahan se on kirjoitti:

        Kaikki jotka ei ole asunut kymmentä vuotta yhdessä voisivat unohtaa vauvakotisleikit ja muut tuhoisat kokeilut.

        Ihmiset on erilaisia.. toiset tarvii kymmenen vuotta, toiset kolme, toiset vuoden... en mä ainakaan lähtis suorilta käsin tuomitsemaan kenenkään perhe haaveita kun en tietäis taustoja; ne jotka on asunu vuoden yhessä ja haluaa lapsia saattaa olla erittäinkin hyvä suhde ja tuntevat toisensa hyvin. Miksi siihen suhteeseen ei saisi syntyä lapsia jos molemmat niitä vilpittömästi haluaa?


      • Omakin kokemus
        ajatukset sekaisin kirjoitti:

        Ihmiset on erilaisia.. toiset tarvii kymmenen vuotta, toiset kolme, toiset vuoden... en mä ainakaan lähtis suorilta käsin tuomitsemaan kenenkään perhe haaveita kun en tietäis taustoja; ne jotka on asunu vuoden yhessä ja haluaa lapsia saattaa olla erittäinkin hyvä suhde ja tuntevat toisensa hyvin. Miksi siihen suhteeseen ei saisi syntyä lapsia jos molemmat niitä vilpittömästi haluaa?

        Kaikki sen 10 - vuotta tarvii, mutta joillakin on kiire. Ikääkin saisi olla päälle 30v. Turha siellä on omaa kärsimättömyyttä ym. ongelmia selitellä.
        Lapset hankitaan yleensä kun suhde alkaa kaivata virikettä eli ei jakseta elää vain kahden, mutta jos se hetki tulee liian aikaisin, niin kuinkas sitten? Suhde ei ole vahva.


      • Olen kohta 40v
        ajatukset sekaisin kirjoitti:

        Ihmiset on erilaisia.. toiset tarvii kymmenen vuotta, toiset kolme, toiset vuoden... en mä ainakaan lähtis suorilta käsin tuomitsemaan kenenkään perhe haaveita kun en tietäis taustoja; ne jotka on asunu vuoden yhessä ja haluaa lapsia saattaa olla erittäinkin hyvä suhde ja tuntevat toisensa hyvin. Miksi siihen suhteeseen ei saisi syntyä lapsia jos molemmat niitä vilpittömästi haluaa?

        Millaisella elämänkokemuksella, näkemyksellä
        Ja iällä nimim " ajatukset sekaisin" kommentoi?


      • ajatukset järjestyksessä
        Olen kohta 40v kirjoitti:

        Millaisella elämänkokemuksella, näkemyksellä
        Ja iällä nimim " ajatukset sekaisin" kommentoi?

        Turhapa tänne on enää kommentoida... olen nuori 23-vuotias ja tunnen oman itseni ja tiedän mitä haluan tältä elämältä. Kiitos kun jaoitte kokemuksia


      • 37v elänyt
        ajatukset järjestyksessä kirjoitti:

        Turhapa tänne on enää kommentoida... olen nuori 23-vuotias ja tunnen oman itseni ja tiedän mitä haluan tältä elämältä. Kiitos kun jaoitte kokemuksia

        Et sinä tyttö tunne yhtään mitään. Et edes itseäsi saatikka muita. Kasvahan lapsi hyvä vielä joku kymmenkunta vuotta.


    • VaihteeksiAsiallinen

      Ajattelin vaihteeksi kirjoittaa ihan järkevänkin vastauksen. Harmittaa kun aikoinaan täällä oli kiva käydä välillä, mutta nykyään tuntuu että koko palsta on pelkkää trollailua ja 10/32 jauhantaa.. Varsinkin kun tässähän ei ollut kyse lapsen mahdollisesta hankkimisesta vaan raskauden pelosta.

      Itse lopetin kapselin jonkin aikaa sitten (kapseli -> kondoomi) ja sain samoihin aikoihin lääkkeen jossa sivuvaikutuksena maidon nouseminen rintoihin (Tätähän en siis ollut huomannut lukea). Noh, voit kuvitella järkytyksen kun istut olohuoneen sohvalla ja yhtäkkiä rinnasta purskahtaa maitoa. Lähettiin samantien ostamaan raskaustestiä (joka oli negatiivinen) ja kävin lääkärillä asiasta (jossa tehtiin negatiivinen pissatesti). Noh, hetken olin rauhassa kunnes kuukautiset ei tulleetkaan heti. Stressiä jatkui ainakin pari viikkoa kunnes vihdoin joku keksi, että lääkkeestä johtu maidontulo ja neuvo menemään veritesteihin.

      Veritestin jälkeen (neg) oli jo paljon huojeentuneempi olo, mutta tein edelleen muutamia satunnaisia raskaustestejä. Jotenkin itsellä juuri tuo maito ja oudot kuukautiset saivat vakuuttuneeksi, että pakkohan sielä jotakin on olla vaikka ei ollutkaan.

      Ja sen jälkeen oli pitkään tosi hermoheikko olo ja pieninkin "oire" käynnisti uudet epäilyt. Pahin oli gastroskopian jälkeen 'muljahtellut' vatsassa.

      Sinuna yrittäisin nyt rauhoittua ja saada itsesi vakuuttuneeksi siitä, että et ole raskaana. Käy vaikka ottamassa verikoe jos vaikka se rauhoittaisi mieltä. Sielä ne mittaa tarkasti paljonko veressä on raskaushormoonia. Ainakin itselläni se rauhoitti mieltä ainakin jonkin verran.

      Pahinta ei ollut se, että olisin/en olisi raskaana vaan se epätietous joka rassasi mieltä. Tuntui että kaikki huusi ET OLE RASKAANA ja kroppa ja koppa huusi OLETPAS!

      • ajatukset järjestyksessä

        Kiitos vastauksesta. Tällaista tulikin tänne kysymään: kokemuksia enkä haukkuja.
        Eilen tein kolmannen raskaustestin ja se oli negatiivinen. Se sai mieleni rauhoittumaan ainakin nyt taas hetkeksi :) mutta joskus tulevaisuudessa kun aika on sopiva, toivon sen olevan positiivinen. Oli se sitten vuoden tai kymmenen vuoden päästä. Sen näkee sitten.


      • Viisas vanhempi
        ajatukset järjestyksessä kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Tällaista tulikin tänne kysymään: kokemuksia enkä haukkuja.
        Eilen tein kolmannen raskaustestin ja se oli negatiivinen. Se sai mieleni rauhoittumaan ainakin nyt taas hetkeksi :) mutta joskus tulevaisuudessa kun aika on sopiva, toivon sen olevan positiivinen. Oli se sitten vuoden tai kymmenen vuoden päästä. Sen näkee sitten.

        Kymmenen vuotta odotat. Se on kaikille parempi kuule.


      • ajatukset järjestyksessä
        Viisas vanhempi kirjoitti:

        Kymmenen vuotta odotat. Se on kaikille parempi kuule.

        Odotan just tasan niin kauan ku itte haluan.


      • Viisas vanhempi
        ajatukset järjestyksessä kirjoitti:

        Odotan just tasan niin kauan ku itte haluan.

        Niinpä, mutta se on sinun virhe josta kaikki kärsii. Sinäkin.


      • ajatukset järjestyksessä
        Viisas vanhempi kirjoitti:

        Niinpä, mutta se on sinun virhe josta kaikki kärsii. Sinäkin.

        Sinä viisas vanhempi et tunne minua yhtään ja et voi sanoa mikä minun päätöksistäni on virhe.


      • Tiedän tuon trollin
        ajatukset järjestyksessä kirjoitti:

        Sinä viisas vanhempi et tunne minua yhtään ja et voi sanoa mikä minun päätöksistäni on virhe.

        Tuo 12/32 tyyppi on elämässään epäonnistunut mies, jonka vaimo on psyykkisesti sairas ja heidän lapsensa ovat huostassa. Teillä, vaikka olette nuorempia on paljon paremmat mahdollisuudet hyviksi vanhemmiksi :)


      • Kokemuksen ääni
        ajatukset järjestyksessä kirjoitti:

        Sinä viisas vanhempi et tunne minua yhtään ja et voi sanoa mikä minun päätöksistäni on virhe.

        Elämää nähneet voi sanoa mikä tulee olemaan sinun virhe.


      • Tässä on fakta
        Tiedän tuon trollin kirjoitti:

        Tuo 12/32 tyyppi on elämässään epäonnistunut mies, jonka vaimo on psyykkisesti sairas ja heidän lapsensa ovat huostassa. Teillä, vaikka olette nuorempia on paljon paremmat mahdollisuudet hyviksi vanhemmiksi :)

        Tuo "trollitietäjä" on lestadiolainen ja mielisairas läski, jota oma lestaisä nussinut koko lapsuuden "kaasuttimeen". Ei osaa muuta kuin lisääntyä kaltaisiaan rumia persenaamoja ihmisten haitaksi. Ilkeä sekopää! Toisaalta ei se hänen vika ole kun yhteiskunta maksaa siitä maanvaivojen puskemusta maailmaan riesaksi hehtaariperse putkella.


      • reiö
        Tässä on fakta kirjoitti:

        Tuo "trollitietäjä" on lestadiolainen ja mielisairas läski, jota oma lestaisä nussinut koko lapsuuden "kaasuttimeen". Ei osaa muuta kuin lisääntyä kaltaisiaan rumia persenaamoja ihmisten haitaksi. Ilkeä sekopää! Toisaalta ei se hänen vika ole kun yhteiskunta maksaa siitä maanvaivojen puskemusta maailmaan riesaksi hehtaariperse putkella.

        Oi..Tais sanoa sulle totuuden, kun noin raivostuit ;)

        Täällä palstallahan on jo kauan aikaa tiedetty sinun vaimosi mielenterveysongelmista, sinun väkivaltaisuudesta, lasten huostaanotosta ja sinun lestapakkomielteistä. Turhaan sinä alat niitä kieltämään ja haukkumaan muita. Onhan se varmasti hankala myöntää, että on itse sotkenut asiat niin, että lapset ovat joutuneet huostaan, muttei sitä pidä kostaa tuntemattomille ihmisille nettiin. Kustannuksista puhuttaessa huostaanottohan tulee kalliimmaksi, kuin kymmenen lapsilisää, vaikka minustakin kymmenen on liikaa (ainakin meille). Joten päästä irti katkeruudesta ja jatka elämää.


      • minäkin muistan
        reiö kirjoitti:

        Oi..Tais sanoa sulle totuuden, kun noin raivostuit ;)

        Täällä palstallahan on jo kauan aikaa tiedetty sinun vaimosi mielenterveysongelmista, sinun väkivaltaisuudesta, lasten huostaanotosta ja sinun lestapakkomielteistä. Turhaan sinä alat niitä kieltämään ja haukkumaan muita. Onhan se varmasti hankala myöntää, että on itse sotkenut asiat niin, että lapset ovat joutuneet huostaan, muttei sitä pidä kostaa tuntemattomille ihmisille nettiin. Kustannuksista puhuttaessa huostaanottohan tulee kalliimmaksi, kuin kymmenen lapsilisää, vaikka minustakin kymmenen on liikaa (ainakin meille). Joten päästä irti katkeruudesta ja jatka elämää.

        Totta. Tuostahan oli puhetta jo jokunen vuosi sitten, että 12/32 on sotkenut itse asiansa pahasti ja kostaa sitä.


      • Otitko aamulääkkeet
        reiö kirjoitti:

        Oi..Tais sanoa sulle totuuden, kun noin raivostuit ;)

        Täällä palstallahan on jo kauan aikaa tiedetty sinun vaimosi mielenterveysongelmista, sinun väkivaltaisuudesta, lasten huostaanotosta ja sinun lestapakkomielteistä. Turhaan sinä alat niitä kieltämään ja haukkumaan muita. Onhan se varmasti hankala myöntää, että on itse sotkenut asiat niin, että lapset ovat joutuneet huostaan, muttei sitä pidä kostaa tuntemattomille ihmisille nettiin. Kustannuksista puhuttaessa huostaanottohan tulee kalliimmaksi, kuin kymmenen lapsilisää, vaikka minustakin kymmenen on liikaa (ainakin meille). Joten päästä irti katkeruudesta ja jatka elämää.

        Älä viitsi esittää olevasi eri henkilö. Saahan totuuden sinusta kertoa.


      • Olet lessukka
        Otitko aamulääkkeet kirjoitti:

        Älä viitsi esittää olevasi eri henkilö. Saahan totuuden sinusta kertoa.

        Kovia manipuloimaan nämä lestadiolaiset. Sairas lahko!


      • kaikkiko on :)
        Olet lessukka kirjoitti:

        Kovia manipuloimaan nämä lestadiolaiset. Sairas lahko!

        Pakkomielle...pakkomielle...


      • reiö
        Otitko aamulääkkeet kirjoitti:

        Älä viitsi esittää olevasi eri henkilö. Saahan totuuden sinusta kertoa.

        Ja 12/32 on muka eri henkilö kuin mies joka hokee haistavittu, isopillu ym. muuta kaunopuheista.... Ja en ollut sama henkilö :):)

        Jos yrittäisit keskittyä vaimosi tukemiseen ja lasten takaisin saantiin, etkä neuvoisi meitä ei tavallisia ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe