vaippa tarina

kik messy_abdl

Olin kerran laivalla kaverini ja hänen äitinsä ja isänsä kanssa. Kävelimme sisään kunnes kaverini isä unhoti kaverini ja oman lippunsa joten menin hänen äitinsä kanssa laivaan, mutta laiva kerkesi lähteä ja jäin kaverini äitin kanssa laivaan. No laivassa menimme syömään kunnes minulla tuli kakkahätä. No mainitsin asiasta ja rupesimme etsimään vessaa,mutta kaikki vessat oli varattu. Sitten kaverini äiti sanoi että minulla on kaverini pikkusiskon vaippa. Sen jälkeen hän sanoi että laita vaippa. No tätä en hyväksynyt, muttä hän raahasi minut väkisin rappusten alle ja laittoi minulle vaipan. Kun sain vaipan jalkaan niin välittömästi rupesi tulemaan kakka vaippaan, en ollut käynyt kahteen päivään vesassa ja sen tuntikin kun vaippa rupesivuotamaan. Sen jälkeen hän sanoi että menemme lasten huoneeseen vaihtamaan vaipan ja menimme ja jonotimme varmaan 30min. Päästyä sisään hän otti vaipan pois ja sanoi että kokeillaan ilman vaippaa nytten jookosta ja vastasin että joo. No tästä kauaakaan kunnes olimme menossa hyttiin niin minulla lirahti housuun. Kun hän näki tämän menimme hyttiin ja hän antoi piiskaa.........jatkuu

6

8335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sara256
    • pöhönä

      ei voi kehua, mut ihan hyvä tarinan alku, keksit hiukan seksikkäämpää, vaik et se kaveris mutsi laittaa vaipan itelleen, ja ruoskit sitä, semmoisella ruoskalla, minkä toinen pää on hervottoman iso kulli. Kyl se siitä...

    • Anonyymi

      Onko kellään antaa ilmaisia vaippoja

      • Anonyymi

        Mäki tarvisin


      • Anonyymi

        Minäkin tarvitsin
        :)


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe