vaippa tarina

kik messy_abdl

Olin kerran laivalla kaverini ja hänen äitinsä ja isänsä kanssa. Kävelimme sisään kunnes kaverini isä unhoti kaverini ja oman lippunsa joten menin hänen äitinsä kanssa laivaan, mutta laiva kerkesi lähteä ja jäin kaverini äitin kanssa laivaan. No laivassa menimme syömään kunnes minulla tuli kakkahätä. No mainitsin asiasta ja rupesimme etsimään vessaa,mutta kaikki vessat oli varattu. Sitten kaverini äiti sanoi että minulla on kaverini pikkusiskon vaippa. Sen jälkeen hän sanoi että laita vaippa. No tätä en hyväksynyt, muttä hän raahasi minut väkisin rappusten alle ja laittoi minulle vaipan. Kun sain vaipan jalkaan niin välittömästi rupesi tulemaan kakka vaippaan, en ollut käynyt kahteen päivään vesassa ja sen tuntikin kun vaippa rupesivuotamaan. Sen jälkeen hän sanoi että menemme lasten huoneeseen vaihtamaan vaipan ja menimme ja jonotimme varmaan 30min. Päästyä sisään hän otti vaipan pois ja sanoi että kokeillaan ilman vaippaa nytten jookosta ja vastasin että joo. No tästä kauaakaan kunnes olimme menossa hyttiin niin minulla lirahti housuun. Kun hän näki tämän menimme hyttiin ja hän antoi piiskaa.........jatkuu

8

12548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sara256
    • pöhönä

ei voi kehua, mut ihan hyvä tarinan alku, keksit hiukan seksikkäämpää, vaik et se kaveris mutsi laittaa vaipan itelleen, ja ruoskit sitä, semmoisella ruoskalla, minkä toinen pää on hervottoman iso kulli. Kyl se siitä...

• Anonyymi

Onko kellään antaa ilmaisia vaippoja

• Anonyymi

Mäki tarvisin

• Anonyymi

Minäkin tarvitsin
        :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tarvitsin
        :)

Minäkin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Repikö kaverisi äiti sinulta housut alas rappusten alhaalla vai otitko sinä itse housut alas

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      133
      10692
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      78
      3565
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      90
      2847
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      70
      1464
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      316
      1355
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      34
      1339
    7. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      1270
    8. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      141
      1246
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1206
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1150
    Aihe