Syksyllä Alicanteen

Penniä venytettävä

Etsin edullista asumista Alicanten seutuvilta.Kimppakämpät ja vastaavat ok,jos on siistejä kavereita joille viina ei ole ongelma!En ole tiukkapipo mut asialliset hommat hoidetaan ja muutoin voi olla sit vaik...
Eli jos joku haluaa rehdin ja siistin 50 mukavan miehen kämppäkaveriksi,laitahan tietoa.Tarkoitus olisi olla muutama kuukausi.

6

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipi59av

Hei !

Olen lähdössä lokakuun alussa Alicanteen tai Torreviejaan ja asumiskulujen puolitus kiinnostaa ja tarkoitus olla vähintään 3 kk. Laita viestiä tulemaan niin katsotaan, miten homma etenee.

• Penniä venytettävä

Ajankohta saattaisi olla myös minullekkin ok,tosin pari asiaa täytyy vielä natsata joten ollaanpa yhteyksissä.
        Oletko ollut siellä aikaisemmin ja onko ns:kontakteja siellä vaikkapa asuntomarkkinoilla.Itse olen muutamana talvena ollut mutta en koskaan Torreviejasa toki olen sielä käynyt ja paikka on tosi ok varsinkin vielä ilmojen suhteen syksystä,tammi-helmi jokinverran viileenpiä mitä Malagan länsipuolella,mut se onkin jo sitten toinen juttu..

• piipi59av
        Penniä venytettävä kirjoitti:

Ajankohta saattaisi olla myös minullekkin ok,tosin pari asiaa täytyy vielä natsata joten ollaanpa yhteyksissä.
        Oletko ollut siellä aikaisemmin ja onko ns:kontakteja siellä vaikkapa asuntomarkkinoilla.Itse olen muutamana talvena ollut mutta en koskaan Torreviejasa toki olen sielä käynyt ja paikka on tosi ok varsinkin vielä ilmojen suhteen syksystä,tammi-helmi jokinverran viileenpiä mitä Malagan länsipuolella,mut se onkin jo sitten toinen juttu..

En ole mutta olen katsellut asuntoja ja niitä on paljon tarjolla. Kaverini on vuokrannut sieltä monta kertaa asunnon ja ollut tosi tyytyväinen. Saako näitä viestejä vain meidän välillä näkyviksi..

• Pennin venyttäjä
        piipi59av kirjoitti:

En ole mutta olen katsellut asuntoja ja niitä on paljon tarjolla. Kaverini on vuokrannut sieltä monta kertaa asunnon ja ollut tosi tyytyväinen. Saako näitä viestejä vain meidän välillä näkyviksi..

Jep,kyllähän näitä jos saa kaksinkeskeiseksi jos haluaa jättää esim,osoitteen tänne,se vain on siitä ikävä et se jää iäksi roikkuun tänne.
        Voi kyllä puh.numeron tietysti jättää mut siinäkin tietty sama juttu.
        Eipä niissä mitään kummenpaa vaaraa tietysti ole,mutta aina on sit yksi"häirikkö kanava lisää..
        Pitää kait hommata puhelinkortti tätä varten.Tietysti on naamakirjat jne..mut ne ei ole mun juttu.

• piipi59av
        Pennin venyttäjä kirjoitti:

Jep,kyllähän näitä jos saa kaksinkeskeiseksi jos haluaa jättää esim,osoitteen tänne,se vain on siitä ikävä et se jää iäksi roikkuun tänne.
        Voi kyllä puh.numeron tietysti jättää mut siinäkin tietty sama juttu.
        Eipä niissä mitään kummenpaa vaaraa tietysti ole,mutta aina on sit yksi"häirikkö kanava lisää..
        Pitää kait hommata puhelinkortti tätä varten.Tietysti on naamakirjat jne..mut ne ei ole mun juttu.

Ok, palataan asiaan. Mulla olis tarkoitus lähteä 2:n tai 6:s päivä lokakuuta

• jos vielä kuitenkin

Helppo avata uusi sähköposti jollekkin vapaalle toimijalle; hotmail, gmail, tai joku muu, ja sitten kun on yhteystiedot saatu, ei sitä tarvitse käyttää. Täytyy vain muistaa poistaa kaikki tiedot myös roskista ennen hylkäämistä. Yksinkertaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51