Jokohan vapaus pian koittanee? Istunut elinkautista Marko Hirsman murhasta. Andrei Jenskon kanssa joutuivat häkkiin ja Jensko elätteli vapautumistaan lähiaikoina, mutta jäätyään kiinni huumejutuista, lasahti 9 vuotta sovitettavaa ek:n sisään. Blom lienee istunut kunnolla ja lomat pyörineet jo pitkän aikaa.
Vastaukset 6
- Sukulainen
Toivottavasti vapautuu pian, toivon kaikkea hyvää tulevaisuuteen. T. Toni
- hetivapaaksi
Aika pitkään joutunut istumaan, kun kyseessä oli yksi uhri. Kuudellatoista on päässyt moni, joiden teossa on tullut useampi vainaja.
- Anonyymi
Vittu mitä tekivät kaidelle..... T:Kylmiksen ukko joka ei digannut... yhteyttä ei vaan oo
- Anonyymi
?? Tietääkö joku mitä Kaidelle kuuluu nykyään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?? Tietääkö joku mitä Kaidelle kuuluu nykyään?
Kaide hengaa Lepakossa....
- Anonyymi
Finland muuraus oy
Tuttua hommaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459