haluan vauvan!

äidiksihaluava

Olen jo kauan halunnut perheen, mies minulta löytyy ja muutenkin elämä rullaa ihan raiteillaan. Mutta tuntuu että jotain puuttuu..haluaisin hirveästi olla äiti. Olemme jonkin aikaa yrittänyt, mutta ei ole onnistunut :´( Onko täällä ihmisiä jotka on kauan yrittänyt lasta? miten se tulee parhaiten, vinkkejä?

7

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole hyvä ja kerro?

      Elämäsi voi olla sinun mielestäsi hyvin mutta "miehesi" mielestä ei.
      Kauanko olette asuneet yhdessä ja ikänne?

      Ei ole oikein haluta olla äiti. Minäkin haluaisin olla hävittäjälentäjä, vaikka se saastuttaa.

      • äidiksihaluava

        kyllä miehenikin kertoo päivittäin että haluaa lapsen ja se murtaa meidät molemmat, kun ei onnistu. Olemme 28 vuotiaita...


      • Terveellisyys
        äidiksihaluava kirjoitti:

        kyllä miehenikin kertoo päivittäin että haluaa lapsen ja se murtaa meidät molemmat, kun ei onnistu. Olemme 28 vuotiaita...

        Ei se ainakaan täällä itkemällä onnistu. Nuoriahan olette ja varmasti ylipainoisia?
        Viinaa menee ja baarit kutsuu?


    • Rva86

      Täällä yritystä reilu 3v. neuvoloissa juostu ja tutkittu missä vika ja ei missään.. enää en ole jaksanut edes juosta neuvolassa vaan ottanut ajatukseen asian "tulee jos on tullakseen" Pettynyt olen hiton monta kertaa... Nyt viime meneillään olevasta kierrosta odotan josko jotain tapahtuisi.. tuntemukset ja lämmöt eri luokkaa kun edelliseen puoleen vuoteen.. toivo taas heräsi.. jospa sittenkin. Ennestään meillä on jo kaksi, joten olen niistä jo erittäin tyytyväinen. Mutta se yksi tai kaksi tähän ei olisi haitaksi.. olen aina toivonut ison perheen. Tsemppiä sinulle.. kyllä se vielä onnistuu! (Toivoaan ei passaa menettää, matkalla on paljon ylä ja alamäkiä, mutta luovuttaa ei saa ja se kyllä palkitaan)

      • Hillitkää

        Koitahan hankkia jotain muuta sisältöä elämääs ja parisuhteesees kuin se lisääntyminen. Nuori nainen ja elämä pilalla. Pallo jalassa. Olet kuin suonsilmässä; mitä enemmän rämmit (lisäännyt), sen syvemmälle vajoat.


      • lapset ovat ihania
        Hillitkää kirjoitti:

        Koitahan hankkia jotain muuta sisältöä elämääs ja parisuhteesees kuin se lisääntyminen. Nuori nainen ja elämä pilalla. Pallo jalassa. Olet kuin suonsilmässä; mitä enemmän rämmit (lisäännyt), sen syvemmälle vajoat.

        Käy sääliksi sun lapsia. Tietääkö ne olevansa pallo sun jalassa?


    • Ted38

      voin avittaa luottamuksella txt 0466686600 olen 38vuotias mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe