haluan vauvan!

äidiksihaluava

Olen jo kauan halunnut perheen, mies minulta löytyy ja muutenkin elämä rullaa ihan raiteillaan. Mutta tuntuu että jotain puuttuu..haluaisin hirveästi olla äiti. Olemme jonkin aikaa yrittänyt, mutta ei ole onnistunut :´( Onko täällä ihmisiä jotka on kauan yrittänyt lasta? miten se tulee parhaiten, vinkkejä?

7

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole hyvä ja kerro?

Elämäsi voi olla sinun mielestäsi hyvin mutta "miehesi" mielestä ei.
      Kauanko olette asuneet yhdessä ja ikänne?

Ei ole oikein haluta olla äiti. Minäkin haluaisin olla hävittäjälentäjä, vaikka se saastuttaa.

• äidiksihaluava

kyllä miehenikin kertoo päivittäin että haluaa lapsen ja se murtaa meidät molemmat, kun ei onnistu. Olemme 28 vuotiaita...

• Terveellisyys
        äidiksihaluava kirjoitti:

kyllä miehenikin kertoo päivittäin että haluaa lapsen ja se murtaa meidät molemmat, kun ei onnistu. Olemme 28 vuotiaita...

Ei se ainakaan täällä itkemällä onnistu. Nuoriahan olette ja varmasti ylipainoisia?
        Viinaa menee ja baarit kutsuu?

• Rva86

Täällä yritystä reilu 3v. neuvoloissa juostu ja tutkittu missä vika ja ei missään.. enää en ole jaksanut edes juosta neuvolassa vaan ottanut ajatukseen asian "tulee jos on tullakseen" Pettynyt olen hiton monta kertaa... Nyt viime meneillään olevasta kierrosta odotan josko jotain tapahtuisi.. tuntemukset ja lämmöt eri luokkaa kun edelliseen puoleen vuoteen.. toivo taas heräsi.. jospa sittenkin. Ennestään meillä on jo kaksi, joten olen niistä jo erittäin tyytyväinen. Mutta se yksi tai kaksi tähän ei olisi haitaksi.. olen aina toivonut ison perheen. Tsemppiä sinulle.. kyllä se vielä onnistuu! (Toivoaan ei passaa menettää, matkalla on paljon ylä ja alamäkiä, mutta luovuttaa ei saa ja se kyllä palkitaan)

• Hillitkää

Koitahan hankkia jotain muuta sisältöä elämääs ja parisuhteesees kuin se lisääntyminen. Nuori nainen ja elämä pilalla. Pallo jalassa. Olet kuin suonsilmässä; mitä enemmän rämmit (lisäännyt), sen syvemmälle vajoat.

• lapset ovat ihania
        Hillitkää kirjoitti:

Koitahan hankkia jotain muuta sisältöä elämääs ja parisuhteesees kuin se lisääntyminen. Nuori nainen ja elämä pilalla. Pallo jalassa. Olet kuin suonsilmässä; mitä enemmän rämmit (lisäännyt), sen syvemmälle vajoat.

Käy sääliksi sun lapsia. Tietääkö ne olevansa pallo sun jalassa?

• Ted38

voin avittaa luottamuksella txt 0466686600 olen 38vuotias mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      201
      4221
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      57
      2994
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      89
      1608
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1296
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      12
      1264
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      8
      1066
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1057
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      47
      1013
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      234
      1002
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      49
      956
    Aihe