haluan vauvan!

äidiksihaluava

Olen jo kauan halunnut perheen, mies minulta löytyy ja muutenkin elämä rullaa ihan raiteillaan. Mutta tuntuu että jotain puuttuu..haluaisin hirveästi olla äiti. Olemme jonkin aikaa yrittänyt, mutta ei ole onnistunut :´( Onko täällä ihmisiä jotka on kauan yrittänyt lasta? miten se tulee parhaiten, vinkkejä?

7

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole hyvä ja kerro?

Elämäsi voi olla sinun mielestäsi hyvin mutta "miehesi" mielestä ei.
      Kauanko olette asuneet yhdessä ja ikänne?

Ei ole oikein haluta olla äiti. Minäkin haluaisin olla hävittäjälentäjä, vaikka se saastuttaa.

• äidiksihaluava

kyllä miehenikin kertoo päivittäin että haluaa lapsen ja se murtaa meidät molemmat, kun ei onnistu. Olemme 28 vuotiaita...

• Terveellisyys
        äidiksihaluava kirjoitti:

kyllä miehenikin kertoo päivittäin että haluaa lapsen ja se murtaa meidät molemmat, kun ei onnistu. Olemme 28 vuotiaita...

Ei se ainakaan täällä itkemällä onnistu. Nuoriahan olette ja varmasti ylipainoisia?
        Viinaa menee ja baarit kutsuu?

• Rva86

Täällä yritystä reilu 3v. neuvoloissa juostu ja tutkittu missä vika ja ei missään.. enää en ole jaksanut edes juosta neuvolassa vaan ottanut ajatukseen asian "tulee jos on tullakseen" Pettynyt olen hiton monta kertaa... Nyt viime meneillään olevasta kierrosta odotan josko jotain tapahtuisi.. tuntemukset ja lämmöt eri luokkaa kun edelliseen puoleen vuoteen.. toivo taas heräsi.. jospa sittenkin. Ennestään meillä on jo kaksi, joten olen niistä jo erittäin tyytyväinen. Mutta se yksi tai kaksi tähän ei olisi haitaksi.. olen aina toivonut ison perheen. Tsemppiä sinulle.. kyllä se vielä onnistuu! (Toivoaan ei passaa menettää, matkalla on paljon ylä ja alamäkiä, mutta luovuttaa ei saa ja se kyllä palkitaan)

• Hillitkää

Koitahan hankkia jotain muuta sisältöä elämääs ja parisuhteesees kuin se lisääntyminen. Nuori nainen ja elämä pilalla. Pallo jalassa. Olet kuin suonsilmässä; mitä enemmän rämmit (lisäännyt), sen syvemmälle vajoat.

• lapset ovat ihania
        Hillitkää kirjoitti:

Koitahan hankkia jotain muuta sisältöä elämääs ja parisuhteesees kuin se lisääntyminen. Nuori nainen ja elämä pilalla. Pallo jalassa. Olet kuin suonsilmässä; mitä enemmän rämmit (lisäännyt), sen syvemmälle vajoat.

Käy sääliksi sun lapsia. Tietääkö ne olevansa pallo sun jalassa?

• Ted38

voin avittaa luottamuksella txt 0466686600 olen 38vuotias mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      277
      2498
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1344
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1231
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1221
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1175
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      82
      1120
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1022
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      917
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      870
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      787
    Aihe