Olen jo kauan halunnut perheen, mies minulta löytyy ja muutenkin elämä rullaa ihan raiteillaan. Mutta tuntuu että jotain puuttuu..haluaisin hirveästi olla äiti. Olemme jonkin aikaa yrittänyt, mutta ei ole onnistunut :´( Onko täällä ihmisiä jotka on kauan yrittänyt lasta? miten se tulee parhaiten, vinkkejä?
haluan vauvan!
7
434
Vastaukset
- Ole hyvä ja kerro?
Elämäsi voi olla sinun mielestäsi hyvin mutta "miehesi" mielestä ei.
Kauanko olette asuneet yhdessä ja ikänne?
Ei ole oikein haluta olla äiti. Minäkin haluaisin olla hävittäjälentäjä, vaikka se saastuttaa.- äidiksihaluava
kyllä miehenikin kertoo päivittäin että haluaa lapsen ja se murtaa meidät molemmat, kun ei onnistu. Olemme 28 vuotiaita...
- Terveellisyys
äidiksihaluava kirjoitti:
kyllä miehenikin kertoo päivittäin että haluaa lapsen ja se murtaa meidät molemmat, kun ei onnistu. Olemme 28 vuotiaita...
Ei se ainakaan täällä itkemällä onnistu. Nuoriahan olette ja varmasti ylipainoisia?
Viinaa menee ja baarit kutsuu?
- Rva86
Täällä yritystä reilu 3v. neuvoloissa juostu ja tutkittu missä vika ja ei missään.. enää en ole jaksanut edes juosta neuvolassa vaan ottanut ajatukseen asian "tulee jos on tullakseen" Pettynyt olen hiton monta kertaa... Nyt viime meneillään olevasta kierrosta odotan josko jotain tapahtuisi.. tuntemukset ja lämmöt eri luokkaa kun edelliseen puoleen vuoteen.. toivo taas heräsi.. jospa sittenkin. Ennestään meillä on jo kaksi, joten olen niistä jo erittäin tyytyväinen. Mutta se yksi tai kaksi tähän ei olisi haitaksi.. olen aina toivonut ison perheen. Tsemppiä sinulle.. kyllä se vielä onnistuu! (Toivoaan ei passaa menettää, matkalla on paljon ylä ja alamäkiä, mutta luovuttaa ei saa ja se kyllä palkitaan)
- Hillitkää
Koitahan hankkia jotain muuta sisältöä elämääs ja parisuhteesees kuin se lisääntyminen. Nuori nainen ja elämä pilalla. Pallo jalassa. Olet kuin suonsilmässä; mitä enemmän rämmit (lisäännyt), sen syvemmälle vajoat.
- lapset ovat ihania
Hillitkää kirjoitti:
Koitahan hankkia jotain muuta sisältöä elämääs ja parisuhteesees kuin se lisääntyminen. Nuori nainen ja elämä pilalla. Pallo jalassa. Olet kuin suonsilmässä; mitä enemmän rämmit (lisäännyt), sen syvemmälle vajoat.
Käy sääliksi sun lapsia. Tietääkö ne olevansa pallo sun jalassa?
- Ted38
voin avittaa luottamuksella txt 0466686600 olen 38vuotias mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466