Olen lukenut sun kirjoituksia täältä ja mietin missä nykyään olet ja puhut ja miksi kaikki mitä kirjoitat on mulle niin tuttua. Sadomasokismista Jumalaan.
Mä olen seksuaalimaagikko, Lilithin tyär ja mustaleski joka etsii opettajaansa ja on väsynyt siihen ettei ikinä kenenkään kanssa pysty päästämään petoa irti häkistään. Olen kulkenut pitkän matkan, peto on nälkäinen, ja yhä nälkäisemmäksi se käy.
Mun syvyyteni mun pimeyteni mun kapasiteettini jää käyttämättä kun kukaan ei uskalla, ne ei pääse edes puoliväliin kun pelotan ilmeisesti liikaa.
Haluan opettajan.
Haluan sinut.
Rev/Agwé/kuka oletkaan
3
271
Vastaukset
- olen tyydytetty
Lähde kuule joskus ulos,, vaikka baariin whissylle, siellä heitä on--> eronneita ja karanneita.
- Tietäjä
Perustason jutut jätetty jo taakse.
Hei, olen täällä. Huomasin juuri viestisi. Hieman on vuosia vierähtänyt siitä, kun viimeksi vaikutin magiapalstalla. Mukavaa kuulla, että olet saanut jotain irti kirjoituksistani. Olisi mielenkiintoista kuulla miten sinulla menee. En valitettavasti ota oppilaita tai tarvitse maagista kumppania. Olen kuitenkin konsultoitavissa täällä magia-asioiden tiimoilta., sillä varauksella että vastaamiseen voi mennä muutama vuosi. Toisaalta eipä näissä hommissa ole koskaan kiire minnekään.
T, Agwé, diplomimaagikko ja magiapalstan "perustaja"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2171582- 1861571
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441164Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad46858- 14730
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30721Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21720- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20656Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617