HOMOSEKSUAALISUUS, JEESUKSEN JÄLKEEN TÄRKEIN ASIA KRISTITYLLE

mieti tätä(se aito)

poistetaanko sitä koko ajan ..ja muksi?

Mielestäni siivottomat tekstit on syytä poistaa ja minä en ole haurahtunut
siivottomuuteen tai alatyyliin

3

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti tätä(se aito)

      HOMOSEKSUAALISUUS, JEESUKSEN JÄLKEEN TÄRKEIN ASIA KRISTITYLLE

      päätellen siitä millä vimmalla, vihalla, loukkaavalla puheella siitä täällä keskustellaan.

      Jos joku koettaa tuoda toista näkökulmaa, hänet haukutaan lyttyyn. Voi olla että vain yksi tai kaksi ihmistä ylistää "sadoin kielin" ihmisten pahuutta, mutta sekin kertoo jotakin:
      homous on joillekin kirjoittajille kuin helistin joka saa suistumaan raiteiltaan? Sanon näin yleistäen koska täällä ei tunne vaihtuvia nikkejä-

      Mistä syystä juuri homous on noin tuskaa tuottava asia? Minä esitän väitteeni:

      IHMINEN, JOKA POTEE ONGEMIA ITSENSÄ SUHTEEN, VIHAA TERVEEMPIÄ
      IHMISIÄ JA SE PUETAAN SYYTTELYIHIN JA KUVITELTUIHIN IRSTAUKSIIN.

      siksi kai kirkko vetää heikkoja puoleensa. Se antaa lähimmäisenrakkautta poloparoille jotka sitten terapoi vuodattamalla sairasta vihaansa muihin.


      Toisin sanoen, jos väittäisin että naiset ovat saastaa, iljetystä täynnä ja pahoja, erityisesti naispapit, teksti saisi olla? Mutta jos ihmettelen miten ihmiset puhuu täällä osasta ihmisiä, se poistetaan? Tekstit löytyy tältä palstalta, TÄLTÄ SIIS oletan että samalla palstalla saan myös vastata alatyylin puheisiin...muutoin johdonmukaisuuden vuoksi nuo pervot homot-tekstit pitää kaikki poistaa..OK

    • kunhan vastaan

      Harhaoppeja on syytä vastustaa, se on tärkeintä! Homoseksuaalisuus on joillekin erityisen tärkeä asia, jopa taistelu kirkkoa vastaan koska se on monen lyömäase kirkkoa vastaan, haluavat romuttaa kirkon opin ja perinteen. Siinä ei pljon paina se, että suurin osa homoista ei ole ees kirkon jäseniä tai tekemisissä kirkon kanssa. Mutta he ovat oiva ase luhistaa kirkkoa.

      • mieti tätä(se aito)

        Vastaa vain. Jos homoseksuaalisuus on lyömä-ase niin silloin pitää poistaa nuo loukkaavat tekstit , eikö totta? Vai onko sinusta sopivaa tekstiä alla oleva "totuusvoittaaaina"


        totuusvoittaaaina
        1.8.2014 14:51
        0
        Sulje
        Meillä o nvain ollut nyt näitä huonoja presidenttejä kuten setan h.u.o.r.a halonen ym.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe