-tyttö
-13 vuotta
-n. 170cm (ei vielä kasvupyrähdystä)
-50kg
Oonko läski vai ihan normaali? Miten paljon muut saman ikäset ja pituset painaa?
Oonko läski?
9
172
Vastaukset
- pjlv
Oot todella, todella hoikka. Rajusti alipainoinen. Ja sinulla on taatusti ollut kasvupyrähdys. Itse oon 165cm pitkä ja 65kg. Lihasta on jonku verran koska urheilen paljon. Kun en urheillut paino oli sama mutta lihakset ei näkynyt vaan se oli "läskiä"
- läskimursu
Ei oo vielä ollu kasvupyrähdystä. Mut mulla on aika pitkät vanhemmat (äiti n. 175cm ja isä lähemmäs 190cm).
Mut miten mä voin olla sit niin hel****n lihavan näkönen jos tuo 50kg ei ole paljon :c ?- älähuoli
Se on lähes 10kg alipainoo.
Se voi olla vaan se sun vartalon muoto tai sit se on vaa jotain sun päässäs. Ja ei kaikille välttämättä tuu kasvupyrähdystä. Mullakaan ei tullu mä en kasva tästä enää paljoo oon 165/55 - iriomontegro
Se voi olla, että oot hentorakenteinen, ja sit pienikin ylimääränen paino näkyy, tai sitten se on vaan sun mielessä. Mut missään nimessä et saa ruveta laihduttaan, se voi johtaa anoreksiaan.
- iriomontegro
iriomontegro kirjoitti:
Se voi olla, että oot hentorakenteinen, ja sit pienikin ylimääränen paino näkyy, tai sitten se on vaan sun mielessä. Mut missään nimessä et saa ruveta laihduttaan, se voi johtaa anoreksiaan.
Niijja viel et oon 14V. Oon 164cm pitkä ja painan 53kg. Pohje on 33cm ja reisi 54cm. Ja huom. Kun mulla ei ollu ruokahaluu, ja laihduin pitkällä aikavälillä 4kg, niin terkka käy kierroksilla, et yritäk sää laihuttaa???? Ja siis oikeesti oon sen verran tukevarakenteinen, että kun ne lähti vatsanseudun "pelastusrenkaasta" (leveimmästä kohdasta mitattuna 86cm) niin ei haittaa. Mutta nyt oon taas syöny kunnolla, etten oikeesti enempää laihtuis, kun kaikki vaan ympärillä on huolissaan, ja en jaksa sitä...
- läskimursu
Mittasin just itseni ja kaikki mitat on siis ympärysmittoja leveimmältä kohdalta :
pohje : 31cm
reisi : 49cm
vatsa : 76cm
Mitä mieltä ootte noista? Läski vai normaali? Eniten mua hirvittää noi kaks vikaa :/- läskipääkakka
Whaat i feel youu ite oon joku lädki vaik en paina paljoo :o luulen et se johtuu kevyistä luista! :-)
- e34r
Ei ole isoja mittoja, vaan pieniä. Päässäsi se läskeys on.
Itselläni esim reisi 68cm, pohje 43cm ja olen sitä mieltä että ne ovat vähän.
Voi herra isä sun kanssas. 170 / 50 on laiha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394697Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473280Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343246Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912866Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2142093Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511967- 481719
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301577Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61311- 781262