Oletko ollut joskus ihastunut fiktiiviseen hahmoon?

kysyjä

Ihan siis kysyn vaan, vaik ite en oo. Eli voisitte kertoa hahmot joihin ootte ihastunu ja mistä sarjasta ne on.

11

1291

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I still remember

      Olen poika ja olin ihastunut tai pikemminkin rakastunut yhteen tyttöön jonka näin unessa.
      Tästä on 3-4vuotta aikaa ja en enää muista hänestä paljoa. Mutta muistan että silloin kun näin tän unen nii en pystyny ajattelee mitään muuta ku sitä tyttöä n. kahteen viikkoon. Sillo oli kesäloma ja paljon aikaa mietiskellä surussa tietäen että en enää koskaan nää häntä.

      Näin hänestä vain yhtenä yönä unta ja muistan kolme tapahtumaa jotka oli siinä unessa.
      Yksi oli semmone että me käveltiin jossain kadulla, sillo oli talvi ja sato lunta. Sit siin oli joku poika jengi joka sitte teki jotain törkeää tälle tytölle(en muista mitä), jonka jälkeen mä löin heistä kahta jonka jälkeen otin tytön kädestä kii ja lähettiin juoksee jonku sillan yli.

      Toine oli sillee et oltiin jossain isossa sängyssä ja makoiltiin vaa siinä päällekkäin, ei mitään eroottista vaan semmosta söpishalailua ja sillee.

      Kolmatta tapahtumaa en muista kovin tarkasti, mut oltiin siinä jollain penkillä joen rannalla tai jtn. En kyl yhtää oo varma täst kolmannest, voi olla et toi penkil istumine oli vaa haaveilua silt kahen viikon ajalt, joka nyt on muuttunu ns. muistoksi.

      Että tämmöst. Muistan et taisin jopa itkee sillo kahen viikon aikana.
      Ja nyt ku mietin nii rakastan vieläki sitä tyttöä ja voisin antaa muutaman vuoden mun elämästä et pelkästään näkisin unen siitä tytöstä uudestaa.
      Ei vitttu, nyt mua alko itkettää...

      • surullisellamielellä

        Tämä teksti on kyllä niin täyttä asiaa. Itsekkin olen vähintäänkin ihastunut muutamaan ihanaan tyttöön, jotka paljastuvatkin uneksi seuraavana aamuna. Seuraavana päivänä olen poissa oleva ja hiljainen, koska koko päivä menee unelmoidessa. Paskin homma on se, etten tiedä kuka se ihanuus on oikeassa elämässä ja en voi tavata häntä milloinkaan :'(


    • iriomontegro

      Niin monta, etten kaikkia muista ;D

      • ettänäin...

        The Last of Us: Ellie...


      • juurikinnäin...
        ettänäin... kirjoitti:

        The Last of Us: Ellie...

        Sama homma. Iteki ihastuin kyseiseen hahmoon. :D


    • Alex DeLarge

      Naruton Hinata
      :D

      t:3-4 lk kesäloma

    • Fiktiiviset hahmot<3

      Attack on Titaninin Eriniin ja Leviin, NANA:n Nana Osakiin... Vaikka kehen oon ihastunu :D

    • Anonyymi

      Olen. Ja olen tälläkin hetkellä, vaikka olen 30-vuotias nainen. Olen Rakastunut Severus Kalkarokseen. Itse Alan Rickman ei sytytä minua, mutta hänen esittämä Severus kyllä. Nään hänestä unia. Tilasin juuri julisteita, mukeja. Ajattelin hommata ison pahvikuvankin.

    • Anonyymi

      Hei
      Olen ollut kova ihastumaan jos kyse on ollut fiktiivisistä hahmoista. Fiktiivisissä hahmoissa sukupuolella ei ole ollut mitään merkitystä kun taas tosi elämässä olen lesbo. Olen itse ihastunut Komi can't communicate sarjassa olevaan päähenkilöön eli Komiin joka on siis btw tyttö. Sarjassa on myös yksi non-binary henkilö nimeltä Najimi Osana johon olen myös ihastunut. Myös Tokyo Ghoulista tuttu Ken Kaneki kuuluu ihastuskokoelmaani.
      Pienmpänä olin ihastunut samaan aikaan Jokeriin ja Harley Quinniin: D En tiedä miksi mutta pidin aikanaan myös Sherlock Holmesista. Jopa Kakeguruin Midari on yksi menneiatä ihastuksistani. En tiedä miksi mutta kaikki hullut ja mielipuoliset hahmot vetoavat minuun kummasti. Ihastuksiani on niin paljon etten edes muista kaikia.

    • Anonyymi

      No mulla on ollu niitä aikas monta, tos on pari joita muistan. Mul on monta ihastusta samaan aikaan lol, sukupuolella ei oo välii, vaik oon lesbo oikeesti:D heheheh, No luettelen tässä vaa pari.. 1.Encanto- Camilo(En oo tähän enää ihastunu so:,D) 2.Buffy the vampireslayer- Spike😩 (Edelleen ihastukseni!) 3.Hazbin hotel- Angel dust (Varmasti voimakkain ihastukseni koskaan, Hän on vaa niin IHANA. En kestä ajatusta että en koskaan tapaa häntä, näin jopa unta että nukuin Angelin kanssa samassa sängyssä..Toivon sen olevan totta:/) 4. Stranger things- Mike Wheeler (Edelleen mun ihastus:D) En tiiä onks tää outoo ku oon vasta 13v Mut no, ihansama:D ( Huomautan täs ettei mul oo ollu koskaan kehenkään oikeeseen ihmiseen ihastusta:,) )

    • Anonyymi

      Helluva boss- Blitzo:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      91
      5895
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      43
      2270
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1587
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1289
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1223
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      113
      1019
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1010
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      930
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      827
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      798
    Aihe