miten vauvaa pidetää sylissä

djhrjfjfj

en tiiä onks oikee osio mut kuitenki ni mite vauvaa pidetää sylis? jos siis seistää

1

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo niksinen

Vauvaa voi pitää seisten monellakin tavalla. Sä tietysti seisot etkä yritä seisottaa sitä vauvaa ;)

Voit nostaa hänet toista olkaasi vasten niin, että vauva katsoo taaksepäin. Hyvä asento erityisesti jos halutaan, ettävauva röyhtäisee syötön jälkeen, mutta toimii se muulloinkin sylissä pitämisenä.

Voit myös laittaa hänet syliisi selälleen niin, että pää nojaa alla olevaan käsivarteen. Toinen käsi tueksi pepun alle ja sillä pään alla olevalla käsivarrella voi tarvittaessa vaikka pitää hetken koko vauvaa, ilman toisen käden apua. Olettaen tietysti, että vauva on vielä tarpeeksi pieni että mahtuu niin.

Vauvan voi ottaa myös syliin pystyasentoon kasvot menosuuntaan päin. Toinen käsivartesi menee silloin vauvan etupuolelta hänen kainaloidensa alta ja toinen tukee alempaa, pepun alta tai pepun alta toisesta reidestä.

Edellisen muunnos on pitää vauvaa itseesi nähden sivuittain mahallaan niin, että toinen käsi tukee rintakehän alta ja toinen menee hänen jalkojensa välistä mahan alle.

On varmaan muitakin tapoja, mutta meillä on menty näillä. Kaikki vauvat eivät tykkää kaikista asennoista, mutta eiköhän jokaiselle löydy aina jokin, mikä toimii ainakin hetken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      2440
    2. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      196
      2337
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      54
      1139
    4. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      58
      858
    5. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      256
      784
    6. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
      Ikävä
      36
      769
    7. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      61
      724
    8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      69
      717
    9. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      238
      707
    Aihe