TUNTEEKO JOKU???

ANJA

Tunteeko joku Tolgan James Dean baarista? Kommentteja kiitos... :)

7

1447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se

      paimen?

    • Roosa

      Tolgahan on ollut vuosikaudet töissä James Deanissa. Tunnen hänet melko hyvin, on tullut pyörittyä samoissa jengeissä. Tänä vuonna se on kyllä ollut todella outo, molempina kertoina kun oon Alanyassa ollut. Mikäs teidän story on? ;)

    • Henna

      tutustuin tolgaan keväällä ja olin yhteydessä viel syksylläkin kun siel olin, mutta sehän sai sit potkut james deanista tos alkusyksystä, eikös se näin ole?

    • ei kiinnosta

      Vaihtakaa foorumia.

    • Eerin

      Mä tutustuin Tolgaan viime huhtikuussa ja sen jälkeen ollaan aina nähty, kun oon kesän edetessä vieraillu Alanyassa. En voi muuta sanoo, kun että Tolga on aivan ihana tyyppi. Samanlainen naistenpyörittäjähän se on, kun kaikki muutkin, mutta koska me ollaan aina oltu vaan kavereita, mulla ei oo henkilökohtaisesti siitä mitään pahaa sanottavaa. Niinku joku jo mainitsikin, Tolgahan sai potkut deanistä alkusyksystä samalla, kun noin kolmasosa deanin tän kesän työntekijöistä sai lähtee. Mun käsityksen mukaan siellä oli jotakin häikkää palkanmaksujen kanssa. Olis kiva kuulla, mitä Tolgalle ja muillekin deaniläisille kuuluu, joten jos tiedät jotain, niin jaa ihmeessä kuulumisia!

      • taina

        tolga sulattaa aivojaan kovaa vauhtia jos kaikenlaisilla mömmöillä kun ei enää töissäkään ole, tuskin tule töitä enää saamaankaan, kun on noita pahoinpitelyitä takana sen verran monta ja poliisi perässä. jameksen työntekijät muuten lähtivät duunistaan vaan sen takii kun heille ei sesongin loppuessa luvattu yhtä hyvää palkkaa loppusesongiks kuin he aiemmin sesongin aikana olivat saaneet, vaikka töitä olisikin ollut.


      • kaunistus (mä siis)

        mikset soita sille ja kysy mitä kuuluu? vai eikö tolga antanut panon jälkeen nroaan sulle?;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe