TUNTEEKO JOKU???

ANJA

Tunteeko joku Tolgan James Dean baarista? Kommentteja kiitos... :)

7

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se

paimen?

• Roosa

Tolgahan on ollut vuosikaudet töissä James Deanissa. Tunnen hänet melko hyvin, on tullut pyörittyä samoissa jengeissä. Tänä vuonna se on kyllä ollut todella outo, molempina kertoina kun oon Alanyassa ollut. Mikäs teidän story on? ;)

• Henna

tutustuin tolgaan keväällä ja olin yhteydessä viel syksylläkin kun siel olin, mutta sehän sai sit potkut james deanista tos alkusyksystä, eikös se näin ole?

• ei kiinnosta

Vaihtakaa foorumia.

• Eerin

Mä tutustuin Tolgaan viime huhtikuussa ja sen jälkeen ollaan aina nähty, kun oon kesän edetessä vieraillu Alanyassa. En voi muuta sanoo, kun että Tolga on aivan ihana tyyppi. Samanlainen naistenpyörittäjähän se on, kun kaikki muutkin, mutta koska me ollaan aina oltu vaan kavereita, mulla ei oo henkilökohtaisesti siitä mitään pahaa sanottavaa. Niinku joku jo mainitsikin, Tolgahan sai potkut deanistä alkusyksystä samalla, kun noin kolmasosa deanin tän kesän työntekijöistä sai lähtee. Mun käsityksen mukaan siellä oli jotakin häikkää palkanmaksujen kanssa. Olis kiva kuulla, mitä Tolgalle ja muillekin deaniläisille kuuluu, joten jos tiedät jotain, niin jaa ihmeessä kuulumisia!

• taina

tolga sulattaa aivojaan kovaa vauhtia jos kaikenlaisilla mömmöillä kun ei enää töissäkään ole, tuskin tule töitä enää saamaankaan, kun on noita pahoinpitelyitä takana sen verran monta ja poliisi perässä. jameksen työntekijät muuten lähtivät duunistaan vaan sen takii kun heille ei sesongin loppuessa luvattu yhtä hyvää palkkaa loppusesongiks kuin he aiemmin sesongin aikana olivat saaneet, vaikka töitä olisikin ollut.

• kaunistus (mä siis)

mikset soita sille ja kysy mitä kuuluu? vai eikö tolga antanut panon jälkeen nroaan sulle?;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      309
      7561
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      55
      3968
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3448
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      72
      3191
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      114
      2864
    6. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      46
      2678
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      50
      2531
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      57
      2293
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      68
      2063
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      100
      1948
    Aihe