Osta olvia

olvivinkki

8

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymällä selviää

      Miten on nyt kohtuuhintainen?Montako saunaolutta viikossa minun pitää ostaa että varmuudella nousee kolmeenkymppiin?

    • Teuvo.

      Menee aika monta vuotta, että saa osinkoina osakkeen arvon. Osakkeen kaupankäynti ei kovin suurta.

    • olvivinkki

      Miten on nyt kohtuuhintainen?
      Koska ollut laskussa viime ajat. Nousee yli 30 joten miksi ei?

      Ei aavistustakaan montako pitää juoda mutta normi määrä riittänee kunhan ostaa sitä "omaa merkkiä" :)

      Kaupankäynti on vähäistä koska kukaan osakkeita omistava ei halua niistä luopua. Noussut hyvin viime vuoden joten miksi suunta olisi huonompi tulevaisuudessa?

    • Ok?

      Osakkeen ostoon vaikuttavat monet asiat: oma salkku (kokoomus, ostoajat, riskin sieto jne...). Itse yhtiö, sen tulevaisuus.

      - Itse olen ollut Olvissa noin 13 vuotta ja se on ollut pelkkää juhlaa, mikä ei tietenkään ole takuu tulevasta.

      Itse jatkan tietysti omistajana , mutta sekään ei ole suositus...
      Eli sawolaenen vastaus.

    • kiitos vinkistä

      Olvi kävi pohjilla ja nousua tänään jo 2,59%
      Hyvä vinkki 5 pojoa vinkistä.

    • mitkä pohjat

      Kävi pohjilla???
      Tänään osaketta vaihdettu 471 kpl!!

    • Hmmmmm

      En tiedä miksi se on sulle ongelma jos tänään maananantaina on kaupankäynti hiljaista. Japani on hiumassa nousussa joten muilla markkinoilla on hiljaisempaa. Tosin euro pörssit nousussa kun Venäjä uhka ilmeisesti helpottanut tms. Paljonko olisit halunnu ostaa? Mihin hintaan?
      Onhan tuo nousussa kaavion mukaan

      Perjantaina kaupankäynti oli vilkkaampaa.

    • osta olvia

      ei kolota kolvia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe