lahti historic 2014 reitti

ape2

Onko kenelläkään tietoa missä lauantain pätkät menee?
Katsojan asemassa voisin katsella pätkät läpi vaikka mapsilla.
Jos jollakulla on tieto lauantain pätkistä aikatauluineen tai vaikka jonkinlaista karttaa niin olisin tarpeessa.. tiedän että nämä ovat arkoja asioita itsekin kartturin penkissä istuneena mutta empä viitsisi jonopyörääkään mennä katsomaan

14

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perjantain reitti viimevuoden metsäpätkät toiseen suuntaan.
      Lauantai: Koukunmaa, Koivukehä ja Hyväneula(alhaalta päin ja loppu kuten viimevuonna).

      • j6h4ny

        Onko aikataulusta tietoa? Ei viitsis maksaa 20e rallipaketista, että voi mennä lauantaina kattoon yhen ek


    • matkalla pohjoiseen.

      Ajelen huomenna etelästä ja ajattelin koukata kausalan kulmilla katselemaan rallia.
      Voisko joku kertoilla aikataulun perjantain pätkille. tulee kiire matkakeitaalle.

      • J-M L

        Saisinko pientä vinkkiä, missä ja milloin ajetaan perjantaina? Tarkoitus ajella Tampereen suunnasta Lahteen n. klo 17. Onko millaisia pätkiä tarjolla? Ostan kyllä rallipaketin, mutta sitähän ei ole myynnissä kuin Lahessa.


    • escortmies

      Eikös tänään siis ajeta Lahden koillispuolella jos samat pätkät kuin viime vuonna toiseen suuntaan. itse tulossa huomenna ja rallipakettia ei saa siltä suunnalta josta olen tulossa. Koukunmaalla kaiketi aloitetaan siis joskus klo 8:00 pintaan huomenna?
      http://www.lahtihistoricrally.com/wp-content/uploads/2014/08/LHR-Kilpailijaohje-2014.pdf
      kai tuosta kilpailijaohjeen aikataulusta ja reittimestarin viestistä tässä ketjussa voi sellaisen johtopäätöksen vetää?

    • matkalla pohjoiseen

      Kyllä minäkin laskeskelin noin. Kausalan ravilinnassa on tauko 16.25 ja ne
      pätkien pituudet sattuu viimevuotisiin ja siirtymät.
      Joten kiitoksia vain kaikille.

    • LauantaiEK

      Vasta lauantaina menossa katsomaan. Missä mahtaa La aamun ekat EKt mennä ja monelta?

    • reittimestarinsijain

      8:09 ek7
      8:47 ek8
      9:16 ek9
      12:44 ek10
      13:22 ek11
      13:51 ek12

      • bda1

        koukunmaa koivukehä hyväneula


      • Kikkako
        bda1 kirjoitti:

        koukunmaa koivukehä hyväneula

        Ei kannata vaivautua paikalle, kaikki paikat merkillä.


      • Yks tyhmä
        Kikkako kirjoitti:

        Ei kannata vaivautua paikalle, kaikki paikat merkillä.

        Mitä meinaat, että paikat merkillä?


    • turharunki

      Kilpailijaohjeeseen merkitty "Huom ! Merkintälinja reitillä on niukka !"

      Saa sitten nähdä.. Mitenhän koivukehän kallionkierto? Onko huutoa?

      Ps. Lauantain reitti:

      EK7/EK10 Koukunmaa: Marttilantie 7,20km - Koukuntie 3,70km - Jerpinmäentie 3,95km

      EK8/EK11 Koivukehä : Lempiöntie 4,25km - Temmintie 4,45km - Saarelantie 2,95km- Koivukehäntie 7,90km

      Alkamisajat olikin jo aiemmin mainittu...
      EK9/EK12 Hyvänneula : Kalliojärventie 3,20km - Mieholantie 6,40km - Karjasillantie 4,40km

      • ykköseltä kakkoselle

        Koukunmaan maalissa on hillitön kurvi!


      • prööt
        ykköseltä kakkoselle kirjoitti:

        Koukunmaan maalissa on hillitön kurvi!

        Sinne on mentävä! Vaikka toisaalta oon kuullu, että Hyväneulan lähdöstä noin 2km ois mesta missä joku varmasti kylmentää varpaansa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe