yleistä kuorma-autoilusta

teidenritarit

kuorma-autoiliolla on yksin oikeus ajaa perseessä kiinni ja näyttää keskisormea .
tööttäillä kiilailla .ajaa pitkät päällä takana .
ja uhkailla mopopoikia.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080418539180_uu.shtml

8

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhghcjkvcgyjcjk

      uskoo ken tahtoo, minä en ainakaan tuota purematta niele. tuossa tarinassa on vaan niin paljon "virheitä" ettei se voi olla täysin totta. jotain on jäänyt kertomatta ja lapin lisää tullut matkaan sitten senkin edestä.

      muuten kyllä en puolusta mitään enkä kenenkään uhkailuja ammattiryhmään ja liikennevälineeseen katsomatta.

    • Turum p0ik

      Entäpä jos se rekkakuski on myös itse mopopoika kuten itse olen?

      Itse juuri viime yönä olin ajamassa huppari päällä minun SpeedFight 2 mopollani muiden 15v poikien kanssa

      Kuorma-auton puikoissa en IKINÄ aja kenessäkään kiinni, matkaa ainakin 2 metriä, enkä tööttäile.

      Tosin jos alan "tavoittamaan" edessä ajavaa hitaampaa, niin saatan unohtaa pitkät valot päälle ja ajaa melko lähellä edessä ajavaa, kyllä se siitä sitten usein tajuaa painaa kaasua että välimatka kasvaa tai jarrua että pääsen ohi.

      Mutta tosiaan, en vilkuttele pitkiä, tööttäile tai aja kiinni, koska niistä huomaa että se on "tahallista"

    • xcfghujio

      turun homo sillä kirjottelee

    • nordland

      todennäköisesti nuo mopohomopojat ovat itse rikkoneet sääntöjä ajamalla rekan eteen ja jarrutelleet sitten vittuillakseen 5km/h vauhtiin. Sitten raukat paskahousut itkee, kun saa palautetta kusipäisyydestään.

    • väistäjä

      Hommatkaa valittajat itsenne päiväksi tai pariksi rekan kyytiin. Kaikenmaailman mummelit puskevat sivutieltä eteen ja sitten ajellaan siinä edessä sitä seitsämää kymppiä. Audi ja Bemaripellet tekevät kuolemaahalveksivia ohituksia ym ym ym.
      Ja sitten saa lukea tälläisilla palstoilla että onkin itse se kusipää... Päivän päätteeksi on hyvä mennä huoltiksen pihaan levolle, nukuttua saa kun mopopojat lopettavat pärinät noin kello 3

      • Rehellinen olet sinäkin

        Herättyäsi sitten taas kikkailet piirturin kanssa ja mietit miten pystyisit parhaiten ajo-ja työaikalakia rikkomaan. Liikkeelle päästyäsi ajat jatkuvasti rajoitinta vasten ylinopeuutta ja mietit että eikai tänään poliisit pysäytä sinua ja ajata vaa'alle koska sulla on reippaasti ylikuormaa. Hitaasti ajavia henkilöautoja hiostat perseessä ajamalla jospa ne menisivät pois sinun maanteiden kuninkaan edestä.


      • vedä itte
        Rehellinen olet sinäkin kirjoitti:

        Herättyäsi sitten taas kikkailet piirturin kanssa ja mietit miten pystyisit parhaiten ajo-ja työaikalakia rikkomaan. Liikkeelle päästyäsi ajat jatkuvasti rajoitinta vasten ylinopeuutta ja mietit että eikai tänään poliisit pysäytä sinua ja ajata vaa'alle koska sulla on reippaasti ylikuormaa. Hitaasti ajavia henkilöautoja hiostat perseessä ajamalla jospa ne menisivät pois sinun maanteiden kuninkaan edestä.

        Näköjään asennevammaa riittää kaikille.


      • Totuus kirpaisee!!
        vedä itte kirjoitti:

        Näköjään asennevammaa riittää kaikille.

        Totuus kirpaisee tietty, tuli se esiin sitten keskustelupalstoilla tai lehtien sivuilta. ; )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1857
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1737
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1151
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      859
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      805
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      737
    Aihe