Joo eli oon ihan normaali 13v poika menos ylä asteelle ja mun äitini taitaa vihata mua.Annetaan nyt esimerkkinä että tänään ku en ehtiny viemään yhtä veljen rahapussii sisälle ku olin ulkoiluttamassa kissanpentuu sillä kyllä seki nyt täytyy opettaa ulkoilemaan ettei ihan heti karkaa.Joten olin sit just menos hakee sitä ja viemään sisalle ni sit se vaan heittää sen päin talon seinään ja huuta mulle että:HAISTA PASKA VITUN KUSIAIVO!
Otin kissan syliin ja sanoin et :kiitti ny vaan ja meni omaan huoneeseen kissan kans.Sit aloin itkee ku minä olen meidän perheen toisiks vanhin ja mulle aina huudetaan ja mua aina haukutaan ainoo joka musta välittää on mun isä (sillonku se ei raivoo)tai mummu(sillonku se ei hauku porsaaks ja et mun huone on ku sikolätti)et mä en tiä miks mun äiti vihaa mua.Niin ja viime viikolla se huusi mulle siitä ku olin keittäny kahvii ja juonu sitä sit sillee et se ei saanu yhtään sanoin et keitä ite kahvis ja sit se veti mun palmikosta koska mulla on niin pitkät hiukset et tein palmikon et ne ei mee silmille ja huusi et me huoneesees mut en menny ku mä en haluu totella sitä ni meni ulos ja kiipesin koivun latvaan.kertokaa että onko tuo vihaa kiitos jo etukäteen.
Vihaako mun äiti minua
8
152
Vastaukset
- 20+20
Sun mutsis on sekasin. Hoidon tarpeessa.
- en oo mikää
mun kaverin äiti on vähän samallainen onko tollasta koko ajan? jos ei niin sun äidilläs taitaa olla vaan huonoja päiviä :)
- Jotakin asiasta tietävä.
Kuullostas vähä siltä että sun äidillä on varmaan jonkuu verran stressiä ja jotakin joka painaa hänen mieltä ja siitä johtuu tämä kireä ilmapiiri. Mutta myös sinun pitää itse miettiä käyttäytymistäsi. Ja pyri myös miettimään ratkaisuja ongelmaan ja se pitää muistaa että jokaisessa suhteessa on riitoja ja ne ovat aivan normaaleja jos niitä on hillitysti. Siihen kysymykseen että vihaako äitisi sinua niin tiedän vastauksen että ei hän sinua vihaa. Sellainen voisi myös saada äitiäsi miettimään omaa käytöstään jos itse kysyt häneltä vihaako hän sinua ja se on selvää että perusteita hän tarvitsee tälle kysymykselle joten muista perustella kysymyksesi.
- hetkinen3
Ymmärsinhän oikein tän että äitis heitti sen rahapussin seinään... ei kissaa? Jos heittelee kissaa seinään vie se kissa turvaan sieltä.
- ...
No en ainakaan kovin normaaliksi sanois... Ei se kai nyt ihan vihaa mutta purkaa suhun vihaa....? En ole ihan varma...
- Anonyymi
No mulle tuo on normaalia. Yritin siivota vaatehuoneen niin se alkoi huutaan mulle ja huusi "VITTU, KUN SUN PITÄÄ AINA SOTKEA VITUN KUSIPÄÄ!!" Sen jälkeen se vei mut vessaan ja laitoin oven lukkoon. Sitten se heitti vessan ovea jollain.
Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tuollaista kohtelua. Toivottavasti uskallat pyytää jotain apua itsellesi.
- Anonyymi
Se pitäis laittaa putkaan, et oppii tavoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793