... kuin se, että haistattelijat, ja keskustelun aiheista eksyneiden viestit poistetaan, ja annetaan esim. vuoden kielto / esto. Se pitää antaa nimenomaan kirjoittajan IP-osoitteelle, ei nimimerkille tai edes kirjautuneille, koska häiriköillä nimimerkkejä ja eri nimen alle kirjautumisia on useita.
Muuta ei tarvita ...
markku.e
4175
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
Vastaukset 4
Vanhimmat
kuinka monella on käytössä kiinteä ip? kiinteä ip on harvinaisuus, josta yleensä on maksettava ekstraa internetyhteyden tarjoajalle.
Noita luotseja pitäisi vaihtaa, suurin osa ei tee huutelijoille mitään, _saattaa_ käydä katsomassa ja lähteä sitten viihtymään "parempiin" huoneisiin, ehkä jopa käydä huomauttamassa kiusattua osapuolta ennen sitä, tätäkin on nähty. No, en kuitenkaan halua puuttua pelkästään luotseihin, kyvytön suomi24 ylläpitohan heidät valitsee. Muutaman sairaan joukko valitsee lisää sairaita luotseiksi sinne. Se kyvytön suomi24 ylläpito kuitenkaan ei ole syyllinen yksin tähän tilanteeseen vaan se ylempi taho jonka tämän "ylläpidon" (lue=häiriköiden ydinjoukko) muodostaa, valintaprosessia en tiedä, luulen kuitenkin että apukoulu vaaditaan että pääsee "ylläpitoon" tai "luotsaamaan", mitään faktatietoa minulla ei ole mutta käyttäytymisestä olen päätellyt että kaikki älyllinen elämä näiden "luotsien" ja "ylläpitojen" päässä on big no no!. Varsinaisia ylläpitäjiä ja luotseja, jooh ...
Ylläpito ei arvosta esim koulutusta ollenkaan, jos hakee luotsiksi. Minä olen useaan otteseen hakenut ja minulla on hyvä koulutuspohja sekä työelämästä 35v kokemus erilaisissa työtehtävissä. Minua ei ole koskaan keskusteluissa eikä chatissa bannittu eikä ole ollut huomautettavaa. Olen tullut siihen tulokseen, jos olisin ns. häirikkö ja hakisin luotsiksi, minut valittaisiin.
Ihmettelen, tätä Ylläpidon toimintaa ihan oikeesti, Jätin viimeksi kirjallisen kyselyn, miksei valinta osu koskaan, mutta en ole saanut vastausta.
Todennäköisesti puuttuu suosittelijat.