Chat avaus

hmm..

Juu olen tällainen 27 v mies ja olen oikeastaan vasta tänä vuonna tarkemmin tutustunut chatteihin.
minua vain mietityttää se, että kuinka päästä "juttuun" ihmisten kanssa kun tuntuu et joka chatis on vaan omat piirinsä. Eli miten aloittaa chat keskustelu

8

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppojuhani

Alat vaan ladella mielipiteitäsi, kunhan et nyt kenenkään silmille mene. Olette tasan yhtä outoja toisillenne, joten puntit on tasan.

Ja jos tunnet töpeksineesi, niin entäs sitten. Se on osa normaalia elämää. Vaan se elämä täytyy itse kunkin elää ihan itse.

Kyllä se sisäpiiriläisyys ajastaan aukenee.

• *tietää*

se on sillä lailla että ainakin ikähuoneissa on omat pienet piirinsä ja niihin pääsy taitaa olla aika vaikeaa. joskus käynyt katteleen tilannetta huoneissa 30 ja 40 . ei kiinnostanut edes yrittää tunkea itseäni niihin piireihin. olen enempi niitä kaapittelu-ihmisiä, mukavampi jutella kahdestaan.

mutta yritä rohkeasti, mene mukaan keskusteluun. eihän sitä koskaan tiedä milloin onnistaa. muista että yrittänyttä ei laiteta! =o)

• Petunia

Jos on purkamatonta energiaa ja tappelua kaipaat, niin suosittelen lämpimästi varsinkin 60 palstaa. Siellä huuli lentää kuin spitaalisten vuosikokouksessa ja kuvaannollinen nyrkki heiluu pään päällä.

Mutta jos olet rauhaarakastava ikäihmisenalku, älä missään nimessä eksy sinne. Siellä saavat osansa niin nuoret kuin vanhatkin.

Toinen juttu onkin sitten, kuka liekin minkäkin ikäinen.
      Mutta hyvä foorumi harjoitella westlingiä;)
      Siis tätä shownyrkkeilyä, tarkoitin.

• Tyttö 28

Täältä piiiitkän tovin poisolleena huomaan, että muutamat on ja pysyy, mutta monen piirin kokoonpano on muuttunut uusíen ihmisten hivuttautuessa rinkeihin mukaan. Aina on tilaa yhdelle lisää... Jutustelet vain rohkeasti ja otat kantaa. Ja kun esiinnyt aina samalla nimimerkillä niin alat käymään tutuksi muillekin listalla roikkujille. Fiksusti esiintymällä pääset piiitkälle! =0) suukkoja siulle ja mukavia chattihetkiä.

• Mies 50+

Kysy...
      1. Mistä olet
      2. Mikä on kuppikoko
      3. Minkä ikäinen
      4. Teköökö mieli
      5. Milloin tavataan
      Siitä se lähtee "wirn "

• -Z-

ja tolla menetelmällä voit olla 150% varma, että naista ei kiinnosta vastailla tommosiin.. :P

• eva

noi jutut ollenkaan,niihin en minä ainakaan
        vastaa,enkä juttusille lähde.Asiallinen linja,
        siitä se jutustelu käynnistyy.

• baarilaiNen

Suosittelen sexibaaria, itse aikoinani kotiuduin sinne juuri noitten muitten huoneitten lähes mahdottomien sisäpiirimuurien takia. Baarissa on katto korkealla ja paljon satunnaisia vierailijoita, tosin on oma kantisjenginsäkin mutta en ole koskaan huomannut että siellä olisi oltu uusille ilkeitä tai ketään vaiettu kuoliaaksi. Ellei nyt ihan tyhmiä latele. Ylelle vaan kommentoimaan jos huulenheittotaitoa riittää ja/tai kaappien ovia kolkuttelemaan. Ovien takana aina suuri joukko maan hiljaisia, joku niistä saattaa odottaa juuri sinua:) Eikä myöskään tarvitse tuota sexibaarin nimeä pelästyä, ei se mikään SEMMONEN paikka ole, pikemminkin se on suvaitsevaisuuden ja rauhallisen veljeyden tyyssija, ja aihepiiri vapaampi kuin muissa huoneissa. Noissa ikä huoneissa harrastetaan näemmä kotiväkivaltaa enemmänkin, tappelevat välillä verissä päin (tietolähde: Chatkeskustelu-palsta). Meillä ei baaritappeluita esiinny, emme hauku edes sefujamme, hekin ovat mukavia :)ja osaavat hommansa ja pitävät baarin asiakkaat sopivasti kurissa ja Herran nuhteessa, eivätkä päästä mitään 'Ludmiloita' tiskille pilaamaan meidän perhetyttöjen mahdollisuuksia ;) Joten vaihda kalsarit, kampaa tukka, pese hampaasi, hiukka suihketta kainaloon ja menoks ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe