Moi! Onko täällä yhtään one piece fania?
Itse olen katsellut 90 jaksoa. Olisi mukava kuullaa mielipiteitänne sarjasta!? Itse pidän kovasti!
One Piece
4
329
Vastaukset
- Petu
Meikä pitää One Piecestä kuin hullu puurosta! ^__^ Olen katsonut..... *miettii* yli 70 jaksoo ja koneella on vielä 90 jaksoon asti katsomattomia jaksoja. Ja tietty ne 4 leffaakin on tullut katsottua vaikka kaizoku fansub ei sitä viimistä ollut vielä ehtynyt kääntääkkään.
Omistan myös 2 One Piece doujinshi anthologyä jotka hommasin niiden yaoi painottuneisuutensa takia (ZoroxSanji=HOT!). Mangoja olen lukenut 3 ensimmäistä kun siskolta ne löytyy, mutta alan toki keräämään sitäkin, kun se nyt tammikuussa suomeen pöllähtää niin saa ne mangat sit 5e kappale. Lompakkoni kiittää.- Himura_Kenshin
Ihan vain kuriositeettina: mistähän tuollaista tietoa olet saanut että One Pieceä alettaisiin kääntää suomeksi? Minä en ainakaan ole kuullut mitään, ja minä olen aina kuvitellut olevani asioista hyvin perillä. Vai tarkoitatko kenties noita englannin kielisiä albumeja (jotka kyllä käsittääkseni maksavat enemmän kuin 5€)?
- Petora
Himura_Kenshin kirjoitti:
Ihan vain kuriositeettina: mistähän tuollaista tietoa olet saanut että One Pieceä alettaisiin kääntää suomeksi? Minä en ainakaan ole kuullut mitään, ja minä olen aina kuvitellut olevani asioista hyvin perillä. Vai tarkoitatko kenties noita englannin kielisiä albumeja (jotka kyllä käsittääkseni maksavat enemmän kuin 5€)?
Vaihdoin nimimerkkiä. ^___^
Juu, siis kuulin tuon huhun että Sangatsu alkaisi julkaisemaan One Pieceä suomeksi kaveriltani, joka tuntui olevan hyvin varma asiasta. Mistä lie kuullut. Moni muukin tuttuni on vakuuttanut minulle että "Joo, kyllä se alkaa.". He voivat tietenkin kaikki olla väärässäkin.. ^^;;
Kun en nyt satavarmaa faktatietoa voi antaa, niin puhutaan nyt siitä sitten vielä "huhuna". Petora kirjoitti:
Vaihdoin nimimerkkiä. ^___^
Juu, siis kuulin tuon huhun että Sangatsu alkaisi julkaisemaan One Pieceä suomeksi kaveriltani, joka tuntui olevan hyvin varma asiasta. Mistä lie kuullut. Moni muukin tuttuni on vakuuttanut minulle että "Joo, kyllä se alkaa.". He voivat tietenkin kaikki olla väärässäkin.. ^^;;
Kun en nyt satavarmaa faktatietoa voi antaa, niin puhutaan nyt siitä sitten vielä "huhuna".En oo kyllä kuullu mitään One Piecen julkaisemisesta, mutta Ruotsissahan sitä julkaistaan ja siellä on suurinpiirtein samaa mangaa julkaistu kuin Suomessa... Ainakin viime näkemän perusteella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938