tietäiskö kukaan mikä kala söisi tupsu
levää
tartteisin sellasen kun levää alkaa
olla jo aika paljon
tupsu levästä ja kaloista
6
568
Vastaukset
Leväbarbi taitaa olla paras vaihtoehto,akvaarion koosta riippuen osta ainakin 2kpl muttta parhaan tuloksen saat 3-6 kpl
Mona kirjoitti:
Tuossapa tietoa leväbarbeista:
http://www.varusteleka.fi/laura/kalat.php?nayta=33Hyvä Mona,kyllä minä tiedän aika paljon leväbarbeista että tollanen taustatieto on minulle jo tarpeeton,kiitos kuitenkin,mutta jos huomasit niin vastasin VAIN kysymykseen mitkä kalat syövät tupsulevää parhaiten
- santsu maria
paleatus kirjoitti:
Hyvä Mona,kyllä minä tiedän aika paljon leväbarbeista että tollanen taustatieto on minulle jo tarpeeton,kiitos kuitenkin,mutta jos huomasit niin vastasin VAIN kysymykseen mitkä kalat syövät tupsulevää parhaiten
minkähän kokoinen allas noilla leviksillä
pitäisi olla omani on 100 litrainen - Tintsu
santsu maria kirjoitti:
minkähän kokoinen allas noilla leviksillä
pitäisi olla omani on 100 litrainenSait kysymykseesi vastauksen jo ylläolevassa linkissä. Parvikala, joka kasvaa 16 cm pituiseksi ei mahdu 100 litraiseen kuin ihan poikasena.
Itse olen tupsulevistä päässyt eroon viikottaisilla veden vaihdoilla ja nyppimällä niitä käsin. Kohonnut nitraattitaso (ruuanjämiä ja kalankakkaa vedessä liuenneena) lisää levänkasvua. - Mona
paleatus kirjoitti:
Hyvä Mona,kyllä minä tiedän aika paljon leväbarbeista että tollanen taustatieto on minulle jo tarpeeton,kiitos kuitenkin,mutta jos huomasit niin vastasin VAIN kysymykseen mitkä kalat syövät tupsulevää parhaiten
En minä sillä, ettet tietäisi. Lisäsin vain tuon linkin siksi, että alkuper. tai joku muu tulisi lukeneeksi leväbarbien vaatimuksista ennen kuin niitä hankkii. Sorry olin vähän epäselvä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055084Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374503Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002721Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352318- 601931
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121821- 671794
- 2081664
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521232Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964