Onko kellään kokemuksia taloplus firmasta oulussa?
Taloplus kokemuksia
Onko kokemusta
166620
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 16
Vanhimmat
Salmisen Juha ainakin on asiallinen tyyppi. Taisi olla Tehoinsseillä aikaisemmin. Mutta tsekkaapa tämä ennenkuin luotat mihinkään kuntotarkastaukseen:
http://www.iltalehti.fi/iltv-doc/201408030140417_dc.shtml
Lähinnä haluan tarkastuksen, että saan tietää tulevat huoltotarpeet. Uskon, että tarkastajat tietää kuinka rakennetaan ja remontoidaan. En usko että kukaan voi purkamatta kertoa mitä seinien sisällä tai alapohjassa tapahtuu.
Haluat maksaa tonnin siitä, että saat tietää kuinka rakennetaan ja remontoidaan??? Mikäpäs siinä, jos on varaa syytää rahojaan :)
Taloplussasta vain positiivisa kokemuksia, samaa kuullut monilta muilta ihmisiltä, voin suositella :)
Oliko tämä viimeinen firman oma mainos, eli onko oikeita kokemuksia?
Mulla on vain negatiivista sanottavaa. Vaikea tavoittaa, luvatut asiat ei pidä jne.
Moi,
Onko minkälaisia kokemuksia?
Oliko tämä viimeinen talo oma kommentti?
Ainakaan kenelläkään firman miehistä ei ole AKK- pätevyyttä kuntotarkastukseen . Kolme nimeä jotka on mainittu firman nettisivuilla , ketään heistä ei mainita FISE n sivuilla vaikka he tekevät kuntotarkastuksia .
Kuinka kukaan heistä on siis luotetttava ja kuinka heille uskaltaa antaa talonsa myytäväksi ???
Onhan siellä muitakin tekijöitä kuin nuo omistajat :)
Taloustietojen perusteella henkilöstö on 3 hlöä. Tiedot 12/2015 eli 12/2016 tiedot eivät ole ehtineet vielä kaupparekisteriin... Nettisivuilla kyllä mainitaan, että joku olisi suorittanut tuon AKK:n mutta kuten Mevainpuupäätkö totesi, FISEn sivulta ei löydy ketään jonka voisi yhdistää Taloplussaan. Hienoa jos jollain on tuo tutkinto mutta olisipa hyvä jos tietäisi kenellä. Voisi myydä paremmin...
On. Ei voi suositella kokemusten perusteella. Ympäripyöreitä kommentteja pöytäkirjoihin, joilla pyritään vain minimoimaan oma vastuu tutkimuksesta. Mutu-tuntuman perusteella tehtyjä kuvitelmia vaurioista joita ei ole koskaan ollut eikä mittausten, visuaalisten- ja homekoira- tarkastustenkaan perusteella todettu.
Tehty myös "vaadittu" mikrobi-viljely ja laboratoriotutkimukset - näytteet erittäin puhtaat, ei minkäänlaista ongelmaa. Täysin turhasta maksettu. Lisäksi ostaja perunut näiden perusteella kaupat. Eipä ihmetyttäisi jos certifikaatteja puuttuisikin...
Ei ainakaan tasapuolisesti myyjän ja ostajan asialla.
Talomiinus haluaisin kuulla lisää tästä asiasta. Itsellä vastaavanlainen tapaus..
Talotuki nykyisin. Teki meille piilosokkelin avauksen ja raportti on täyttä huuhaata. Spekulointia ja ennustuksia ongelmist vaikka paikat on kunnossa. En suosittele.
Löytyisikö tämän päivän kokemuksia talotuesta?
Eikö kellään kokemuksia TaloTuki firmasta???
On kokemuksia. Valitettavasti erittäin huonoja ja kalliita kokemuksia. Kannattaa pysyä erossa heidän toiminnasta.
Laskuttavat 8 000 eur muutaman epätarkan kuvan piitämisestä, jossa ei ole edes mittoja.