ostetaan 7kk-5v suomen ajokoira.mielellään jo ajava koira.
ostetaan suomen ajokoira
12
3001
Vastaukset
- Elmeri
Opettele kirjoittamaan!
Kyllä se koira kannattaa hankkia pentuna, vanhemmista koirista ei aina tiedä mitä saa.- Olho
Kyllä se on suomenajokoira ja vielä opetusiässä.
Jos oot tosissas ottamassa mettäkaverin niin täällä olis,P 0400-286675.
Suvuissa löytyy!
- knapsu
mun kaveri tappo kaks ajokoiran pentua ku ei ollu kukaa ottanu... ilmesex olisivat antaneet ja koirilla paperit yms......
- Sutela
Mulla olisi semmosesta narttulinjasta 2kk vanha pentu, että eiköhän se siitä ala ajamaan kun se aika koittaa. 0400-182794
- juupa
katso ilmoitus ajokoirat kohdasta, siellä on myynti ilmoitus ajurista.
- jiipari
on tainnu ostaja jo koiran hommata, sen verran vanha osto ilmotus!
- AJOKOIRA HAKUSESSA
Oisko Sutelalla vielä ajokoira myynnissä? Tai ylipaatään jollain,mielellään K-S alueelta,hyvän kyllä haen kauempaakin.. :)
- arttu4
Terve
Täältä löytys narttu pentu 3kk KVA-K vanhemmista.
- koiraa3
Täällä haussa jänisjahtiin narttu, onko semmoisia kellään myymättä?
- toinenkoira
Minäkin olisin valmis ottamaan ajokoiralleni kaverin, mieluiten nuoren uros ajokoiran, paperit olisi hyvä olla niin pääsen kenties ajokokeissakin käyttämään. Olisikohan myynnissä edullisesti?
- Anonyymi
Olisi uros 7vuotta myynnissä isäntä menehtyi ajanut yhden 3 tuloksen
- Anonyymi
Moi mulla olis ajokoirauros vailla hyvää harrastava kotia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725