Jää BB tilaamatta tänävuonna

total on niin.......

jos bb on kytketty mtv total pakettiin kaapelissa niin en varmasti tilaa.

19

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lohduttaja...

      pakko se on tilaa makso mitä makso koska on monet vuodet totuttu isoon ja hyvään kuvaan ja toisaalta eihän se ole ku parikymppiä per kk puoli vuotta että kyllä siitä nyt jokainen selviää,,ite ostan nettiinkin 247 ..ja tuotanto kiittää,vai oliko tämä sittenkin mtv bisnes

    • En tilaa

      Tämä on nimenomaan mtv bisnestä samoin kuin MM jääkiekko

    • lkjkgf

      Otat sen nettiin ja katsot katsomosta kuutta eri kameraa, kätevää.

    • BB Funny

      Mitenköhän tämä kausi tänä vuonna on, kun viime kausi oli kamalampi kuin koskaan, joka olikin katsojien kannalta sillä tavalla, niin nythän on että 10. kausi tulee olemaan haastavampi kuin koskaan, varmaan katsojille jotenkin tulee olemaan haastavaa seurata, vai mitähän tuo nyt meinaa?

    • fghfdghgfdh

      Ei järjen häivää ostaa telkkuun Toki vanhat mummot ei osaa nettiä käyttää, mut pelkästään se, että saa valita kameran eikä oo pakko kattoo kun mummoille tehdään kampausta, ja että voi kattoo kaks tuntia nauhalta, ymym..ja nyt voi kattoo ennakkoklipit edellisten kausien koosteet. Mummot jää niitä ilman

      • pp fani

        köyhät ne jättää total paketin väliin tänä vuonna,minä en jätä ostamatta kaapeliinkaan kun siihen on tottunut jo kaikki kaudet katsoneena isosta taulu tv eli netti ja kaapeli on must ostokset tänäkin vuonna


      • BB Funny
        pp fani kirjoitti:

        köyhät ne jättää total paketin väliin tänä vuonna,minä en jätä ostamatta kaapeliinkaan kun siihen on tottunut jo kaikki kaudet katsoneena isosta taulu tv eli netti ja kaapeli on must ostokset tänäkin vuonna

        Isosta taulu telkkaristahan nuo netin kautta on pyörinyt kotosalla itselläkin, ja toki muuallakin.
        Mutta esim. mökkeilyn lomassa on kätevä ipadistä tai kännystä seurata tapahtumia.

        Itse en kyllä näe hyötyä että ottaa kaapeliin ja nettiin, netti tarjoaa enemmän, mutta jos varaa ja tarvetta on niin sitten.


      • pp fani
        BB Funny kirjoitti:

        Isosta taulu telkkaristahan nuo netin kautta on pyörinyt kotosalla itselläkin, ja toki muuallakin.
        Mutta esim. mökkeilyn lomassa on kätevä ipadistä tai kännystä seurata tapahtumia.

        Itse en kyllä näe hyötyä että ottaa kaapeliin ja nettiin, netti tarjoaa enemmän, mutta jos varaa ja tarvetta on niin sitten.

        haluan myös tallentaa bb tapahtumia joita olen tallentanu v.2009 lähtien ja mulla pyöriikin tallennus 24/7 ja tämä onnistuu vain kaapelissa,mulla on pari kpl tallentavaa boxia joihin mahtuu rutosti bb kamaa,esim yön juhlinnat talossa jäis usein kattomatta ilman tallentavaa boxia,aamulla niitä on mukava katella hyvin nukutun yön jälkeen...netin 2h time shift ei ihan riitä vaikka hyvä sekin että on edes 2h,on siis monia syitä miksi kaapelikin on itselle välttämätön


      • BB Funny
        pp fani kirjoitti:

        haluan myös tallentaa bb tapahtumia joita olen tallentanu v.2009 lähtien ja mulla pyöriikin tallennus 24/7 ja tämä onnistuu vain kaapelissa,mulla on pari kpl tallentavaa boxia joihin mahtuu rutosti bb kamaa,esim yön juhlinnat talossa jäis usein kattomatta ilman tallentavaa boxia,aamulla niitä on mukava katella hyvin nukutun yön jälkeen...netin 2h time shift ei ihan riitä vaikka hyvä sekin että on edes 2h,on siis monia syitä miksi kaapelikin on itselle välttämätön

        Kuinka niin vain kaapelissa?


      • BB Funny
        pp fani kirjoitti:

        haluan myös tallentaa bb tapahtumia joita olen tallentanu v.2009 lähtien ja mulla pyöriikin tallennus 24/7 ja tämä onnistuu vain kaapelissa,mulla on pari kpl tallentavaa boxia joihin mahtuu rutosti bb kamaa,esim yön juhlinnat talossa jäis usein kattomatta ilman tallentavaa boxia,aamulla niitä on mukava katella hyvin nukutun yön jälkeen...netin 2h time shift ei ihan riitä vaikka hyvä sekin että on edes 2h,on siis monia syitä miksi kaapelikin on itselle välttämätön

        Onhan se kaapeliboksilla kätevämpää kun ei tarvi tietokoneen hurista päällä.


    • homoinho

      Mullakin on ollut Bb joka vuosi. Mutta nyt en muuten tilaa.
      Sain tarpeekseni, kun siellä on joka toinen homo.
      Homo on nytkin juontamassa extraa. ja eiköhän niitä ruskeen reijän ritaria ole taas talossa.
      Joten en tule tilaamaan.
      Tai ehkä, jos tiedän, että talossa ei ole ainutakaan homoa.
      Muutoin en 100 varmasti tule tilaamaan.

    • 247 tilaaja

      Mä taas tykkään vaikka hetero oonkin homoista ja lesboista bb talossa mutta en kyllä muuten niitä ihannoi millään tavalla.Harmittaa vaan ku talossa ei ole oikein koskaan ollu aitoa talossa rakastunutta lesbo tai homo pariskuntaa joita olis tosi mielenkiintosta seurata,vai onko?

      • ei ole ollut

        Olis mukava jos taloon menis transsukupuolinen nainen tai mies


    • aina ollu

      joo samoin jää väliin,en ota mitää kolmosen pakettii

    • 132132121

      En tilaa myöskään. Kun ei pysty tietokoneella kauaa olemaan ja koska ei pysty nauhoittamaan. harmittaa.

      • BB Funny

        Miksi ei pystyisi?


      • 132132121
        BB Funny kirjoitti:

        Miksi ei pystyisi?

        terveydellisistä syistä


    • box tallentaja

      Faces oli et se on estetty(?), siis pc tallennus

      • BB Funny

        Eipä sitä mikä näkyy voi estää millään muotoa.
        No tietenkään mitään tallennustoimintoa on turha etsiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe