Mikä olisi hyvä herkku pennulle palkinnoksi? Ulkona harjoittelemme luokse tuloa ja tarpeen tullen ihmisten ja koirien ohittamista ja silloin olisi hyvä olla joku herkku joka kiinnostaa, lelut eivät ulkona kiinnosta. Help meeee! Onk jokin nakki joka on pienen pieniksi paloiksi paloteltu vai ihan vaan koiranpennun treeni herkku jota saa eläinkaupoista?
Koiranpennulle palkinto
5
132
Vastaukset
Joissain valmiissa makupaloissa on varsin paljon lisäaineita... Pienillä oksasaksilla saa dentastickit ja kuivatut lihatuoteet sopiviksi paloiksi. Kuivatut lihatuoteet eivät ala homehtua taskun pohjalla niin kuin makkaran palat, joissa on myös paljon suolaa. Jotkut kuivaavat itse esim. maksaa koulutusnameiksi. Ihan koiranruokanappulatkin voivat toimia namina, jos koira on ruualle perso, tai sitten ostaa jotain herkumpaa nappulaa mitä käyttää vain palkintona.
Sitten vaan pitää muistaa ettei koira saa liikaa syömistä päivässä namituksen myötä; enemmän nameja, vähemmän ruokaa.
Palkinnoksi riittää lähes ele namista: eläinkaupoissa on koulutusnameina hyvänmakuista "koulutusgeeliä", riittää että koira pikkaisen lipaisee tahnaa. Tuo tahna on nopeaa käyttää, koira vain lipaisee ja nielaisee, treeni ei keskeydy niinkuin silloin kun koira jää rouskuttamaan vähäksi aikaa.- Ankrieli
Yhden koirani koulutin ruisleivän avulla, seuraavalla oli namipaloina Frolic-nappuloita. Mikä tahansa kelpaa, kunhan koira tykkää siitä.
- hyvin toimii
Itse käytän palkkiona ihan vaan rapsutusta ja sanallista kiitosta. En käytä ikinä mitään nameja.
- 1215
Broilerin tai sian sydäntä keitettynä tai paloiteltuna. Jos koira siitä tykkää
- ahne koiramme
Mä käytän kissanruokaa ja pieniä porkkananpaloja. Koira tykkää porkkanasta kamalasti, kissanruoka on kai lihapitoisempaa joten maistuvampaa, ja totta kai koira on aivan hulluna jos se näkee kun ruokaa otetaan kissan kupista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059