Koiranpennulle palkinto

Nami

Mikä olisi hyvä herkku pennulle palkinnoksi? Ulkona harjoittelemme luokse tuloa ja tarpeen tullen ihmisten ja koirien ohittamista ja silloin olisi hyvä olla joku herkku joka kiinnostaa, lelut eivät ulkona kiinnosta. Help meeee! Onk jokin nakki joka on pienen pieniksi paloiksi paloteltu vai ihan vaan koiranpennun treeni herkku jota saa eläinkaupoista?

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joissain valmiissa makupaloissa on varsin paljon lisäaineita... Pienillä oksasaksilla saa dentastickit ja kuivatut lihatuoteet sopiviksi paloiksi. Kuivatut lihatuoteet eivät ala homehtua taskun pohjalla niin kuin makkaran palat, joissa on myös paljon suolaa. Jotkut kuivaavat itse esim. maksaa koulutusnameiksi. Ihan koiranruokanappulatkin voivat toimia namina, jos koira on ruualle perso, tai sitten ostaa jotain herkumpaa nappulaa mitä käyttää vain palkintona.

Sitten vaan pitää muistaa ettei koira saa liikaa syömistä päivässä namituksen myötä; enemmän nameja, vähemmän ruokaa.

Palkinnoksi riittää lähes ele namista: eläinkaupoissa on koulutusnameina hyvänmakuista "koulutusgeeliä", riittää että koira pikkaisen lipaisee tahnaa. Tuo tahna on nopeaa käyttää, koira vain lipaisee ja nielaisee, treeni ei keskeydy niinkuin silloin kun koira jää rouskuttamaan vähäksi aikaa.

• Ankrieli

Yhden koirani koulutin ruisleivän avulla, seuraavalla oli namipaloina Frolic-nappuloita. Mikä tahansa kelpaa, kunhan koira tykkää siitä.

• hyvin toimii

Itse käytän palkkiona ihan vaan rapsutusta ja sanallista kiitosta. En käytä ikinä mitään nameja.

• 1215

Broilerin tai sian sydäntä keitettynä tai paloiteltuna. Jos koira siitä tykkää

• ahne koiramme

Mä käytän kissanruokaa ja pieniä porkkananpaloja. Koira tykkää porkkanasta kamalasti, kissanruoka on kai lihapitoisempaa joten maistuvampaa, ja totta kai koira on aivan hulluna jos se näkee kun ruokaa otetaan kissan kupista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe