Kuvitellaan, että seistessäni olisi edessäni kolme ovea.
Jokaisen oven takana on huone, jossa on tarotennustaja.
Nyt jos kävisin kunkin ennustajan luona minun tulisi saada jokaiselta samanlainen ennustus jos tarotit olisi totta, vai mitä?
Huijaustako?
2
866
Vastaukset
- Valaistunutko
Jokainen tulkitsee omalla tavallaan kortteja. Ja katsovat eritavalla myös asioita. ja ovatko jokaisella samat kortit edessä? Tuskin :-) Mutta toden näköisesti sanoma tai asian ydin on varmaankin sama kaikilla kolmella.
- CharismaLee
Tarotit on apuväline millä päästään syihin kiinni, kokeileppa katsoa vaikka joka aamu tarotit kelttiläinen risti vaikka niin ymmärrät :) Katso aluksi vaikka miten nykyhetken kortti kertoo sun feeliksistä, siis päivittäin niin ymmärrät mitä tarkoitan.. en osaa selittää mutta itse osaan lukea niitä, tiedän niiden avulla mikä henkilöä painaa.. siinä on mennyt moni hiljaiseksi kun kysyn asioita tarkkaan. Itsekään en osaa selittää miten mutta olen skorpioni joten ehkä herkkävaistoisuuteni avautuu niiden kautta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959