Nyt kun Hallin pyyntiin ei tarvitse enää lupaa ja niihin on 1050 kiintiö joka on todellakin liikaa ja menette metsästäjät ampumaan itämerennorpan te menetätte aseet eli rikoksentekovälineet sekä metsästysluvan valtiolle teidän kuuluu näin ollen jos teette virheen kantaa sdiitä myös luonnolisesti vastuu ja tästä on ihan turha alkaa inttämään koska siitä ei ole kahta sanaa näin.
Jos ssaat ampua Hallin ja tapatkin norpan saat rangaistuksen!!!!
19
235
Vastaukset
- Raittiina netisäki
Nhiinpä thuo taithaa ollha,,, jos ottaa kakhs kalja liikaa ni alkhaa hikkhaama!
- Niin???
Sama kun metsoa ampuessa pudottaisi epähuomiossa palokärjen.
Turha kitistä metsästyksen vapautumisen jälkeen mistään tunnistus asioista. Se ei vaikuta mihinkään vaikka viherhihhulit yrittävätkin provota radiossa kanssa ihmisiä että hylkeitä ei enään tunneta. Ei se aiemmista vuosista poikkea millään muotoa.- vastuu on teillä
No koitappa sitten pitää huoli siitä ettet varmasti ammu sitten väärin jos näin sattuu ja saat sakot ja menetät aseet ja luvat valtiolle ettet tuu sitten jälkeen päin sitten mussutamaan viraomaisille etkä ystävilles etkä perheelles etkä yhtään kenellekkään.
- Paappa 2
vastuu on teillä kirjoitti:
No koitappa sitten pitää huoli siitä ettet varmasti ammu sitten väärin jos näin sattuu ja saat sakot ja menetät aseet ja luvat valtiolle ettet tuu sitten jälkeen päin sitten mussutamaan viraomaisille etkä ystävilles etkä perheelles etkä yhtään kenellekkään.
Kerroppa,minkätähäre sinä tästä asiasta ressiä otat?
- Vastuu on teillä
On niin typerä kysymys ettei viitsi edes sen kummemmin vastata miksi itse otat minun kirjoittelusti ressiä näkee ettet välitä laista tai siitä mikä on oikein tai eläimien kohtelusta tai muustakaan yhtään mitään muuta kuin itsestäsi paappa 2 tärkeintä sinulle on ilmeisesti vain eläinten tappaminen piitamaatta säänöistä tai eläimen olemassa olon säilymisestä tuollaiselta jo ilman virhettäkin tulisi ottaa aseet ja luvat pois.
- 3+6
Plussaile täällä omia tekstejäs ja kitise ihan rauhassa:)
- Mietis nyt vähän
3+6 kirjoitti:
Plussaile täällä omia tekstejäs ja kitise ihan rauhassa:)
Kukahan se alunperin koko ajan paineli mun tekstejä miinukselle ja omilleen laittoi aina plussan ?
- Mieti lisää
Mietis nyt vähän kirjoitti:
Kukahan se alunperin koko ajan paineli mun tekstejä miinukselle ja omilleen laittoi aina plussan ?
Eli en oo niin raukkamainen että painan toisten omia miinukselle toisin kuin sinä jonka lisäksi vielä mussutat
- Paappa 2
Kyllä jokainen joka metsästää, tiätää mitä metsästää! Ainakin paappa! Joka kerta kun liipaasinta puristan, tiärän mihin kuolema matkustaa!! Enkä sitä sulta kysy,enkä sun huokaalustas ressiä ota!! Notta näin!
- JOTTA NÄIN!!!!!!!!!!
Paappa 2 kirjoitti:
Kyllä jokainen joka metsästää, tiätää mitä metsästää! Ainakin paappa! Joka kerta kun liipaasinta puristan, tiärän mihin kuolema matkustaa!! Enkä sitä sulta kysy,enkä sun huokaalustas ressiä ota!! Notta näin!
Niinpä tietää tahallaankin ampuessaan paappa 2 jotta näin.
- Paappa 2
JOTTA NÄIN!!!!!!!!!! kirjoitti:
Niinpä tietää tahallaankin ampuessaan paappa 2 jotta näin.
"Tahallaankin ampuessaan." Minähän ammun aina tahallaan! Ja tiärän mitä ammun!! Ei kai oo vaikiaa?
- Just just
Paappa 2 kirjoitti:
"Tahallaankin ampuessaan." Minähän ammun aina tahallaan! Ja tiärän mitä ammun!! Ei kai oo vaikiaa?
Joo ei väärän eläimen ampuminen oo vaikeeta mutta siitä vastuun ottaminen on kun ei oo tarpeeksi munaa siihen
- Paappa 2
Just just kirjoitti:
Joo ei väärän eläimen ampuminen oo vaikeeta mutta siitä vastuun ottaminen on kun ei oo tarpeeksi munaa siihen
"Väärän eläimen ampuminen", mitä sä jankutat? Aina on kuule kuallu se elään, mitä paappa on ampunu, eikä mikää "väärä" elään! Ja aina oon vastuun sen eläämen kualemasta ottanu, mitä oon ampunu!! Onko tämä ny näin vaikiaa!!
- Tunnustit
Paappa 2 kirjoitti:
"Väärän eläimen ampuminen", mitä sä jankutat? Aina on kuule kuallu se elään, mitä paappa on ampunu, eikä mikää "väärä" elään! Ja aina oon vastuun sen eläämen kualemasta ottanu, mitä oon ampunu!! Onko tämä ny näin vaikiaa!!
Hyvä kun paappa 2 annat tunnustuksen metsystysrikokseen jo etukäteen jos sellainen sattuu ei tekijää tarvittaa kaukaa muutakuin ottaa pollarit sun ip osoitteesta selville kuka olet.
- paappa 2
Tunnustit kirjoitti:
Hyvä kun paappa 2 annat tunnustuksen metsystysrikokseen jo etukäteen jos sellainen sattuu ei tekijää tarvittaa kaukaa muutakuin ottaa pollarit sun ip osoitteesta selville kuka olet.
Kyllon ihime jankutusta! Kyllä siinä ny toristehet tarvitahan nimenomaan paappan syyllisyyrestä. Minkätähäre sä täälä ressiä mettästysrikoksista otat, joita ein oo eres viälä tapahtunukkaa? Mähän kirijootin, notta en oo "väärää" elääntä ampunu,enkä meinaa ampuakkaa, notta et sä mua tuamiolle saa, vaikka näköjään miäli tekis! On taas mukava, ku mettästyskausi alakaa! Paappa on ja kyyhkynrintaa päässy maistelemahan!
- Ole Hiljaa
Niin? paras olla hiljaa
- Niipä
Niin ole niin? nimimerkki hiljaa tai metsästä oikein.
- Niin???
Niin nimimerkki etkö tiedä että tuo on kunnian loukkaus jonka kaiken lisäksi kirjoitit minun nimimerkilläni tosi raukkamaista ja säälittävää ei voi enää alemmas vajota.
- Jagdpanther
Ei kyllä mitään liikaa ole nähnykkään, kalastajille jää mitään jäljelle ku hallit on tehny reissunsa, pieniki puremajälki niin ei myyntiin kelpaa enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044