Eli ongelma on otsikon mukainen, mikä avuksi? Koira siis jää matelemaan perään ja kävelee ulkoiluttajasta ihan reippaan oloisesti metrin verran takana, ei siis johdu kivuista. Todella rasittavaa koittaa kikkailla flexin kanssa ja vähän väliä vetää koira edelle, jossa sen kuuluisi mennä.
Koira jää roikkumaan perään ulkona
2
96
Vastaukset
- Ehkä sun
pitäisi pysähtyä ja odottaa että koira ottaa johtajan paikan, joka sille kuuluukin.
- ...
Mieleen tulevia mahdollisia selityksiä
-Koira on varautunut, eikä pidä tutusta elinpiiristään poistumisesta, siksi ei osoita intoa lähteä ja on koko ajan varmasti lähempänä kotia.
-Koira on opetettu olemaan vetämättä tai jotain muuta liian kovakouraisesti, jolloin varmistelee omaa turvallisuuttaan pysymällä poissa tieltä.
- Koira on lenkkeilytetty pentuna "puhki", jolloin se elää säästöliekillä koko elämänsä.
-Joku on opettanut koiran kulkemaan perässä; käyttäytyminen on sille kannattavaa. Mahdollisesti huomioit koiraa lenkkeillessänne vain kun se on perässä (negatiivinen huomiokin on huomiota) joten koira kokee perässä tulemisen kannattavammaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659