jo ilmoittaa että lapset ei osallistu pakkohiihtoon ja pakkoluisteluun? Meillä ei ole aikomustakaan ostaaa kalliita suksia kellariin kun koulussa niit tarvii vaan kerran talvessa.. ääliömäistä, eikä tarkoitus ole laittaa lapsia umpihakeen hikisinä pakkkohiihtämään.
On kurjaa kun lapset tykkää koulusta, ja sitten tulee sairalomapäiviä kun meillä ei hiihtöpäivinä kouluun mennä. Se aika käytetään kotona taideharrastuksiin. Juuri ostimme kesällä uuden flyygelin ja alttoviulun..
Koskahan koululaisia pakotetaan soittotunneille ja ostamaan kotiinsa pakkoflyygelin tai viulu tai rummut??? Minusta se olisi oikeudenmukaista, sillä näitä voi tulla ammatti mutta hikisestä pakkohiihdosta ei.
Pitääkö lukukauden alussa
3
109
Vastaukset
- Klavierspielerin 117
Tietysti pitää ilmoittaa ja samalla kertoa uskottava syy, miksi ei osallistu. Muistathan samalla ilmoittaa, että lapsesi eivät myöskään osallistu minkään kielten, matematiikan, kemian, fysiikan tai biologian tunneille. Syyhän on ihan selvä: he eivät geeniperimänsä vuoksi pysty näitä aineita edes viitosen verran oppimaan.
- KokemusK
Mikä tässä nyt oli se ongelma? Jos teillä ei ole suksia tai luistimia niin ilmoitat vain sen asian kouluun. Joko koulu tarjoaa tarvittavat välineet tai järjestää jonkun korvaavan liikuntamuodon lapsillenne. MEeillä ainakin aikoinaan mentii sitten vaikka kävelemään tai jotain muuta jos ei ollut välineitä mukana. Ei suksien puute ole mikään syy pinnata koulusta.
- V. Ittuuntunut
Avaaja: minä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin säälin sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989