Pitääkö lukukauden alussa

Pakko soitin ostetta

jo ilmoittaa että lapset ei osallistu pakkohiihtoon ja pakkoluisteluun? Meillä ei ole aikomustakaan ostaaa kalliita suksia kellariin kun koulussa niit tarvii vaan kerran talvessa.. ääliömäistä, eikä tarkoitus ole laittaa lapsia umpihakeen hikisinä pakkkohiihtämään.

On kurjaa kun lapset tykkää koulusta, ja sitten tulee sairalomapäiviä kun meillä ei hiihtöpäivinä kouluun mennä. Se aika käytetään kotona taideharrastuksiin. Juuri ostimme kesällä uuden flyygelin ja alttoviulun..

Koskahan koululaisia pakotetaan soittotunneille ja ostamaan kotiinsa pakkoflyygelin tai viulu tai rummut??? Minusta se olisi oikeudenmukaista, sillä näitä voi tulla ammatti mutta hikisestä pakkohiihdosta ei.

3

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klavierspielerin 117

Tietysti pitää ilmoittaa ja samalla kertoa uskottava syy, miksi ei osallistu. Muistathan samalla ilmoittaa, että lapsesi eivät myöskään osallistu minkään kielten, matematiikan, kemian, fysiikan tai biologian tunneille. Syyhän on ihan selvä: he eivät geeniperimänsä vuoksi pysty näitä aineita edes viitosen verran oppimaan.

• KokemusK

Mikä tässä nyt oli se ongelma? Jos teillä ei ole suksia tai luistimia niin ilmoitat vain sen asian kouluun. Joko koulu tarjoaa tarvittavat välineet tai järjestää jonkun korvaavan liikuntamuodon lapsillenne. MEeillä ainakin aikoinaan mentii sitten vaikka kävelemään tai jotain muuta jos ei ollut välineitä mukana. Ei suksien puute ole mikään syy pinnata koulusta.

• V. Ittuuntunut

Avaaja: minä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin säälin sinua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      117
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1448
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1286
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      145
      1236
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      149
      1201
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1175
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1101
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      989
    Aihe