Käytännössä kai myös Viledan moppeja ompeleva lato?
Onko mielenterveysongelmaa?
Oma kunnossapitopaja vuosia tyhjillään. Työvoima edes työllistämistuella
ei ole kelvannut vaiks määräajaksi vanhenevan varastonhoitajan huilivapaaksi!
Miespuolinen monisäätäjä työnjohtaja on taas vaihtunut.
Kymmenkunta matalapalkkaompelijaa elättää noin saman verran väkeä
toimistossa joiden Nokialta matkitut korkea-arvoiset tittelit eivät kerro mitä
he tekevät. Työhaastattelun suonut korkea-arvoinen Paula Lehtonen ei osannut
sanoa mitään. Kaikki ovat tasaväkisiä kunhan osaavat tehdaskävellä.
Monessa säätävä miespuolinen työnjohtaja ei käsittänyt miksi kunnossapito-
pajassa ei ole työntekijää naisvaltaisessa talossa.
Nyt moppiompelimo ilmoittaa ekaa kertaa työpaikkoja ilman rikollisia hekilöstöpalkanlaskentatoimistoja suoraan TE keskuksen sivuilla!
Jokin on vinossa?
Freudenberg household products - Salo
2
1286
Vastaukset
- Kvkf
Työhön osallistumaton huippukoulutettu monissa yrityksissä säätävä miespuolinen ompelijoita anova työnjohtaja Marko ei omatoimityönhakijalle osannut muuta kuin kävellä tehdas ympäri kehuessaan ulkoistuksilla. Kun oma väki ei hallitse edes oman sorvin käyttöä. Mies nyykähti kun haastattelun päätteeksi tuotiin esille yjteiskunnan työllistämistuki. Varastossa ikääntyvän rouvan harjoittelupariksi puhuttiin olevan tarve mutta monisäätäjien joukko toimistossa oli eripuraisen tasaväkinen. Korkea arvoisine titteleineen.
- hoitoon siitä
Ihan kuin psykoosipotilas olisi kirjoittanut. Oletko aivan varma, ettei sulla itselläsi ole mt-ongelmia? Psykoosia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1284496- 1553769
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165