Tunnen yhden miehen joka tosiaan taitaa tykätä koruista. Hänellä on korvikset, toisinaan helmet, joskus roikkuvamalliset pallot. Lisäksi Espritin kello, Houston timanteilla ja samassa kädessä Kalevalakorun Lintuset rannerengas. Toisessa kädessä teräspalarannekoru välkkyvillä kivillä. Nilkassa kalevalasarjan nilkkaketju. Kantaa korut kyllä ihan luonnollisesti. Onkohan trans vai mikä? Aika persoonallinen kuitenkin...
Korut
16
267
Vastaukset
- kiinnostunut cis
Jotkut miehet tykkää laittautua, vaikkeivät ole trans eivätkä edes homoja. Jotkut jopa meikkaavat ja laittavat hiuksensa naisellisesti.
Ilahduta tuntemaasi miestä antamalla hänelle lahjaksi vaikka jotkin kauniit hopeakorvikset. - säälittävää
Aika pinnalliselta/juppimaiselta kuulostaa kun pitää erikseen ihan merkit mainita=) Vai onko tarkoitus mainostaa ja pönkittää egoa, että on niin ja niin kalliit merkkikorut, että joo on varaa sellaisiin.. Yleesnä tällaiset mainostajat ovat niitä persaukisia, kouluttamattomia looserihemmoja, jotka yrittävät metsästää suosiota muiden keskuudessa ja pönkittää haurasta itsetuntoa merkkikoruilla ja -vaatteilla. Ihan kuin joka alakoululainen, joka yrittää metsästää suosiota ja paikkailla haurasta itsetuntoa jollakin merkkirepulla. Pikkasen säälittävää, sori. =) Mitä persoonallisuuteen tulee, niin persoonallisuus ei mitenkään liity merkkivaatteilla leuhkimiseen, se on aivan muuta. Persoonallisuutta ei voi myöskään ostaa merkkivaatteilla ja -koruilla, päinvastoin persoonallisuus useimmiten koostuu aivan eri asioista.
- Anonyymi00017
Eihän tuo henkilö edes puhunut itsestään vaan kuvaili toisen henkilön koruja.
- klementy
Sinä kun et "säälittävää" tiedä mitään niin äläpä lähde noin voimakkaasti arvostelemaan. Eivät kai erityisen kalliita kaikki yhteensä n300e niin laskepa keskihinta ja ime peukkuasi juppipinnallishöpötyksinesi vai oletko kateellinen että joku uskaltaa. ei ole looseri, ei kouluttamaton, ei pönkitä egoa, joten revipä beibi siitä. Korut tässä tapauksessa ovat persoonallisuutta omasta pahasta olostasi huolimatta. säälittää oma elämäsi ja asenteesi, joka todella kateellisnegatiivinen. Kunhan kysyin ja eikö joku säälittävä heti saa aiheen purkaa pahaa oloaan.
- Ihmekiinnostusta
Kuka on kiinnostunut niin paljon bling-blingistä että tunnistaa joltakin henkilöltä korujen ja kellon merkin. Voi olla että tunnistan vanhan Kalevalakorun jollakin ihmisellä, mutta mitään muuta merkkiä en tunnista, en edes Rolexia jos sellainen on jonkun ranteessa.
- 613
Ihmekiinnostusta kirjoitti:
Kuka on kiinnostunut niin paljon bling-blingistä että tunnistaa joltakin henkilöltä korujen ja kellon merkin. Voi olla että tunnistan vanhan Kalevalakorun jollakin ihmisellä, mutta mitään muuta merkkiä en tunnista, en edes Rolexia jos sellainen on jonkun ranteessa.
Aika noloa.
- ykskaksi
kaikilla on kiinnostuksensa, niin sinullakin, joka täällä seikkailet
- minämina
Hei ihmekiinnostusta! Kyllä monet naiset ja miksei miehetkin ovat kiinnostuneita vaikka nyt sitten koruista tai kelloista. Vaikket sinä olisikaan niin joku on ja tunnistaa nuo edellä mainitut jo kaukaa. Eikä vaadi edes ihmekiinnostusta. Ja se ettet mitään tunnistaisi niin paljonkohan se mahtaa ihmisiä kiinnostaa. Aika noloa kirjoitella mitä sattuu ja kuvitella että maailma olen minä ja jos en minä niin ei muutkaan...
- !!!!
minämina kirjoitti:
Hei ihmekiinnostusta! Kyllä monet naiset ja miksei miehetkin ovat kiinnostuneita vaikka nyt sitten koruista tai kelloista. Vaikket sinä olisikaan niin joku on ja tunnistaa nuo edellä mainitut jo kaukaa. Eikä vaadi edes ihmekiinnostusta. Ja se ettet mitään tunnistaisi niin paljonkohan se mahtaa ihmisiä kiinnostaa. Aika noloa kirjoitella mitä sattuu ja kuvitella että maailma olen minä ja jos en minä niin ei muutkaan...
No mutta - kärähtikö käämi.
- voi voi voi
!!!! kirjoitti:
No mutta - kärähtikö käämi.
Ilmeisesti kärähti. Kritiikki osui ilmeisesti hyvin arkaan kohtaan, hauraaseen sieluun.
- leuhka mikä leuhka
Taasko se eityisesti koruista kiinnostunut leuhkii täällä olemattomilla asioilla, ei hitto, aika säälittävää=)
- varo vaan
Joo. Sellasia ne työttömät persaukiset, alemmuudentuntoiset looserihemmot ovat! Varo kuule, ettei sulta pölli niitä koruja!
- I´m looser beibe
varo vaan kirjoitti:
Joo. Sellasia ne työttömät persaukiset, alemmuudentuntoiset looserihemmot ovat! Varo kuule, ettei sulta pölli niitä koruja!
Sellaisia ne ATN-ihmiset ovat!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=YgSPaXgAdzE
- ei-trande
Te trandet ootte ihan outoja, kun riitelette tollasesta asiasta.
- Trande
Ihan uusi tuttavuus tuo trande-sana...
Mut joo, täällä on tällanen elämälle vieraitten kerho, joka saa suurimmat kiksit toisten mollaamisesta. Ei anna oikeaa kuvaa Suomen transihmisistä, joita tunnen sentään aika ison määrän tän lastentarhan ulkopuolelta.
- let it be
hankkikaa elama kaikki turhan naputtajat, olette ilmeisesti vikapalstalla tai unohtaneet tabut tai niin vetun katkeria ja pahoinvoivia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563950Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve703543Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1412418Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572309Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094