Korut

klementy

Tunnen yhden miehen joka tosiaan taitaa tykätä koruista. Hänellä on korvikset, toisinaan helmet, joskus roikkuvamalliset pallot. Lisäksi Espritin kello, Houston timanteilla ja samassa kädessä Kalevalakorun Lintuset rannerengas. Toisessa kädessä teräspalarannekoru välkkyvillä kivillä. Nilkassa kalevalasarjan nilkkaketju. Kantaa korut kyllä ihan luonnollisesti. Onkohan trans vai mikä? Aika persoonallinen kuitenkin...

16

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut cis

      Jotkut miehet tykkää laittautua, vaikkeivät ole trans eivätkä edes homoja. Jotkut jopa meikkaavat ja laittavat hiuksensa naisellisesti.

      Ilahduta tuntemaasi miestä antamalla hänelle lahjaksi vaikka jotkin kauniit hopeakorvikset.

    • säälittävää

      Aika pinnalliselta/juppimaiselta kuulostaa kun pitää erikseen ihan merkit mainita=) Vai onko tarkoitus mainostaa ja pönkittää egoa, että on niin ja niin kalliit merkkikorut, että joo on varaa sellaisiin.. Yleesnä tällaiset mainostajat ovat niitä persaukisia, kouluttamattomia looserihemmoja, jotka yrittävät metsästää suosiota muiden keskuudessa ja pönkittää haurasta itsetuntoa merkkikoruilla ja -vaatteilla. Ihan kuin joka alakoululainen, joka yrittää metsästää suosiota ja paikkailla haurasta itsetuntoa jollakin merkkirepulla. Pikkasen säälittävää, sori. =) Mitä persoonallisuuteen tulee, niin persoonallisuus ei mitenkään liity merkkivaatteilla leuhkimiseen, se on aivan muuta. Persoonallisuutta ei voi myöskään ostaa merkkivaatteilla ja -koruilla, päinvastoin persoonallisuus useimmiten koostuu aivan eri asioista.

      • Anonyymi00017

        Eihän tuo henkilö edes puhunut itsestään vaan kuvaili toisen henkilön koruja.


    • klementy

      Sinä kun et "säälittävää" tiedä mitään niin äläpä lähde noin voimakkaasti arvostelemaan. Eivät kai erityisen kalliita kaikki yhteensä n300e niin laskepa keskihinta ja ime peukkuasi juppipinnallishöpötyksinesi vai oletko kateellinen että joku uskaltaa. ei ole looseri, ei kouluttamaton, ei pönkitä egoa, joten revipä beibi siitä. Korut tässä tapauksessa ovat persoonallisuutta omasta pahasta olostasi huolimatta. säälittää oma elämäsi ja asenteesi, joka todella kateellisnegatiivinen. Kunhan kysyin ja eikö joku säälittävä heti saa aiheen purkaa pahaa oloaan.

      • Ihmekiinnostusta

        Kuka on kiinnostunut niin paljon bling-blingistä että tunnistaa joltakin henkilöltä korujen ja kellon merkin. Voi olla että tunnistan vanhan Kalevalakorun jollakin ihmisellä, mutta mitään muuta merkkiä en tunnista, en edes Rolexia jos sellainen on jonkun ranteessa.


      • 613
        Ihmekiinnostusta kirjoitti:

        Kuka on kiinnostunut niin paljon bling-blingistä että tunnistaa joltakin henkilöltä korujen ja kellon merkin. Voi olla että tunnistan vanhan Kalevalakorun jollakin ihmisellä, mutta mitään muuta merkkiä en tunnista, en edes Rolexia jos sellainen on jonkun ranteessa.

        Aika noloa.


    • ykskaksi

      kaikilla on kiinnostuksensa, niin sinullakin, joka täällä seikkailet

      • minämina

        Hei ihmekiinnostusta! Kyllä monet naiset ja miksei miehetkin ovat kiinnostuneita vaikka nyt sitten koruista tai kelloista. Vaikket sinä olisikaan niin joku on ja tunnistaa nuo edellä mainitut jo kaukaa. Eikä vaadi edes ihmekiinnostusta. Ja se ettet mitään tunnistaisi niin paljonkohan se mahtaa ihmisiä kiinnostaa. Aika noloa kirjoitella mitä sattuu ja kuvitella että maailma olen minä ja jos en minä niin ei muutkaan...


      • !!!!
        minämina kirjoitti:

        Hei ihmekiinnostusta! Kyllä monet naiset ja miksei miehetkin ovat kiinnostuneita vaikka nyt sitten koruista tai kelloista. Vaikket sinä olisikaan niin joku on ja tunnistaa nuo edellä mainitut jo kaukaa. Eikä vaadi edes ihmekiinnostusta. Ja se ettet mitään tunnistaisi niin paljonkohan se mahtaa ihmisiä kiinnostaa. Aika noloa kirjoitella mitä sattuu ja kuvitella että maailma olen minä ja jos en minä niin ei muutkaan...

        No mutta - kärähtikö käämi.


      • voi voi voi
        !!!! kirjoitti:

        No mutta - kärähtikö käämi.

        Ilmeisesti kärähti. Kritiikki osui ilmeisesti hyvin arkaan kohtaan, hauraaseen sieluun.


    • leuhka mikä leuhka

      Taasko se eityisesti koruista kiinnostunut leuhkii täällä olemattomilla asioilla, ei hitto, aika säälittävää=)

      • varo vaan

        Joo. Sellasia ne työttömät persaukiset, alemmuudentuntoiset looserihemmot ovat! Varo kuule, ettei sulta pölli niitä koruja!


      • I´m looser beibe
        varo vaan kirjoitti:

        Joo. Sellasia ne työttömät persaukiset, alemmuudentuntoiset looserihemmot ovat! Varo kuule, ettei sulta pölli niitä koruja!

        Sellaisia ne ATN-ihmiset ovat!!!!!!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=YgSPaXgAdzE


    • ei-trande

      Te trandet ootte ihan outoja, kun riitelette tollasesta asiasta.

      • Trande

        Ihan uusi tuttavuus tuo trande-sana...

        Mut joo, täällä on tällanen elämälle vieraitten kerho, joka saa suurimmat kiksit toisten mollaamisesta. Ei anna oikeaa kuvaa Suomen transihmisistä, joita tunnen sentään aika ison määrän tän lastentarhan ulkopuolelta.


    • let it be

      hankkikaa elama kaikki turhan naputtajat, olette ilmeisesti vikapalstalla tai unohtaneet tabut tai niin vetun katkeria ja pahoinvoivia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3950
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      70
      3543
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      141
      2418
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2309
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe