Korut

klementy

Tunnen yhden miehen joka tosiaan taitaa tykätä koruista. Hänellä on korvikset, toisinaan helmet, joskus roikkuvamalliset pallot. Lisäksi Espritin kello, Houston timanteilla ja samassa kädessä Kalevalakorun Lintuset rannerengas. Toisessa kädessä teräspalarannekoru välkkyvillä kivillä. Nilkassa kalevalasarjan nilkkaketju. Kantaa korut kyllä ihan luonnollisesti. Onkohan trans vai mikä? Aika persoonallinen kuitenkin...

16

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut cis

      Jotkut miehet tykkää laittautua, vaikkeivät ole trans eivätkä edes homoja. Jotkut jopa meikkaavat ja laittavat hiuksensa naisellisesti.

      Ilahduta tuntemaasi miestä antamalla hänelle lahjaksi vaikka jotkin kauniit hopeakorvikset.

    • säälittävää

      Aika pinnalliselta/juppimaiselta kuulostaa kun pitää erikseen ihan merkit mainita=) Vai onko tarkoitus mainostaa ja pönkittää egoa, että on niin ja niin kalliit merkkikorut, että joo on varaa sellaisiin.. Yleesnä tällaiset mainostajat ovat niitä persaukisia, kouluttamattomia looserihemmoja, jotka yrittävät metsästää suosiota muiden keskuudessa ja pönkittää haurasta itsetuntoa merkkikoruilla ja -vaatteilla. Ihan kuin joka alakoululainen, joka yrittää metsästää suosiota ja paikkailla haurasta itsetuntoa jollakin merkkirepulla. Pikkasen säälittävää, sori. =) Mitä persoonallisuuteen tulee, niin persoonallisuus ei mitenkään liity merkkivaatteilla leuhkimiseen, se on aivan muuta. Persoonallisuutta ei voi myöskään ostaa merkkivaatteilla ja -koruilla, päinvastoin persoonallisuus useimmiten koostuu aivan eri asioista.

      • Anonyymi00017

        Eihän tuo henkilö edes puhunut itsestään vaan kuvaili toisen henkilön koruja.


    • klementy

      Sinä kun et "säälittävää" tiedä mitään niin äläpä lähde noin voimakkaasti arvostelemaan. Eivät kai erityisen kalliita kaikki yhteensä n300e niin laskepa keskihinta ja ime peukkuasi juppipinnallishöpötyksinesi vai oletko kateellinen että joku uskaltaa. ei ole looseri, ei kouluttamaton, ei pönkitä egoa, joten revipä beibi siitä. Korut tässä tapauksessa ovat persoonallisuutta omasta pahasta olostasi huolimatta. säälittää oma elämäsi ja asenteesi, joka todella kateellisnegatiivinen. Kunhan kysyin ja eikö joku säälittävä heti saa aiheen purkaa pahaa oloaan.

      • Ihmekiinnostusta

        Kuka on kiinnostunut niin paljon bling-blingistä että tunnistaa joltakin henkilöltä korujen ja kellon merkin. Voi olla että tunnistan vanhan Kalevalakorun jollakin ihmisellä, mutta mitään muuta merkkiä en tunnista, en edes Rolexia jos sellainen on jonkun ranteessa.


      • 613
        Ihmekiinnostusta kirjoitti:

        Kuka on kiinnostunut niin paljon bling-blingistä että tunnistaa joltakin henkilöltä korujen ja kellon merkin. Voi olla että tunnistan vanhan Kalevalakorun jollakin ihmisellä, mutta mitään muuta merkkiä en tunnista, en edes Rolexia jos sellainen on jonkun ranteessa.

        Aika noloa.


    • ykskaksi

      kaikilla on kiinnostuksensa, niin sinullakin, joka täällä seikkailet

      • minämina

        Hei ihmekiinnostusta! Kyllä monet naiset ja miksei miehetkin ovat kiinnostuneita vaikka nyt sitten koruista tai kelloista. Vaikket sinä olisikaan niin joku on ja tunnistaa nuo edellä mainitut jo kaukaa. Eikä vaadi edes ihmekiinnostusta. Ja se ettet mitään tunnistaisi niin paljonkohan se mahtaa ihmisiä kiinnostaa. Aika noloa kirjoitella mitä sattuu ja kuvitella että maailma olen minä ja jos en minä niin ei muutkaan...


      • !!!!
        minämina kirjoitti:

        Hei ihmekiinnostusta! Kyllä monet naiset ja miksei miehetkin ovat kiinnostuneita vaikka nyt sitten koruista tai kelloista. Vaikket sinä olisikaan niin joku on ja tunnistaa nuo edellä mainitut jo kaukaa. Eikä vaadi edes ihmekiinnostusta. Ja se ettet mitään tunnistaisi niin paljonkohan se mahtaa ihmisiä kiinnostaa. Aika noloa kirjoitella mitä sattuu ja kuvitella että maailma olen minä ja jos en minä niin ei muutkaan...

        No mutta - kärähtikö käämi.


      • voi voi voi
        !!!! kirjoitti:

        No mutta - kärähtikö käämi.

        Ilmeisesti kärähti. Kritiikki osui ilmeisesti hyvin arkaan kohtaan, hauraaseen sieluun.


    • leuhka mikä leuhka

      Taasko se eityisesti koruista kiinnostunut leuhkii täällä olemattomilla asioilla, ei hitto, aika säälittävää=)

      • varo vaan

        Joo. Sellasia ne työttömät persaukiset, alemmuudentuntoiset looserihemmot ovat! Varo kuule, ettei sulta pölli niitä koruja!


      • I´m looser beibe
        varo vaan kirjoitti:

        Joo. Sellasia ne työttömät persaukiset, alemmuudentuntoiset looserihemmot ovat! Varo kuule, ettei sulta pölli niitä koruja!

        Sellaisia ne ATN-ihmiset ovat!!!!!!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=YgSPaXgAdzE


    • ei-trande

      Te trandet ootte ihan outoja, kun riitelette tollasesta asiasta.

      • Trande

        Ihan uusi tuttavuus tuo trande-sana...

        Mut joo, täällä on tällanen elämälle vieraitten kerho, joka saa suurimmat kiksit toisten mollaamisesta. Ei anna oikeaa kuvaa Suomen transihmisistä, joita tunnen sentään aika ison määrän tän lastentarhan ulkopuolelta.


    • let it be

      hankkikaa elama kaikki turhan naputtajat, olette ilmeisesti vikapalstalla tai unohtaneet tabut tai niin vetun katkeria ja pahoinvoivia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe