Apua! Olen muutaman viikon ajan käyttänyt SkyPeä, ja se on toiminut moitteettomasti. Nyt se ei kuitenkaan suostu yhdistämään: en pysty kirjautumaan online-tilaan saati sitten soittamaan.
Tietäisiköhän joku viisas, mikä mättää?
Kiitoksia paljon jo etukäteen, olen kohta lähdössä ulkomaille ja siellä SkyPen olisi hyvä toimia..
SkyPe ei yhdistä!
14
8456
Vastaukset
- Just me
Ensinnäkin, tuo mitä toiset sinulle ovat vastanneet, kertoo hyvin paljon siitä että taitavat vain itse olla niitä teinejä ja on erittäin harmittavaista, että apua tarvitseville aletaan heti aukomaan päätään.
Arvelisin, että sinun ongelmasi voisi johtua mahdollisesti palomuurin ongelmista. Toinen vaihtoehto on jos olet asentanut SP2:sen, voi sen palomuuri mahdollisesti estää Skypen pääsyn.- avuton
Kiitos paljon asiallisesta vastauksesta! Voi hyvinkin olla, että palomuuri on ongelmana, nimittäin samaan aikaan kun SkyPe ei enää toiminut, koneen virustentorjuntalaite alkoi myös lakkoilla!
Kiitos vielä todella paljon! - avuton
avuton kirjoitti:
Kiitos paljon asiallisesta vastauksesta! Voi hyvinkin olla, että palomuuri on ongelmana, nimittäin samaan aikaan kun SkyPe ei enää toiminut, koneen virustentorjuntalaite alkoi myös lakkoilla!
Kiitos vielä todella paljon!Palomuurisi estää yhteyden muostumisen, sinun täytyy palomuurillesi antaa lupa eli sallia päästää Skype nettiin.
- syynä on
avuton kirjoitti:
Kiitos vielä todella paljon!Palomuurisi estää yhteyden muostumisen, sinun täytyy palomuurillesi antaa lupa eli sallia päästää Skype nettiin.
- Repe Ruutikallo
avuton kirjoitti:
Kiitos vielä todella paljon!mainiosti myös MacOS X:llä, eikä koneessa tarvita mitään "virustentorjuntalaitetta" eikä välttämättä palomuurinkaan tarvitse olla päällä - ei ainakaan minulla ole. Helpompi tie.
- myös linuxilla
Repe Ruutikallo kirjoitti:
mainiosti myös MacOS X:llä, eikä koneessa tarvita mitään "virustentorjuntalaitetta" eikä välttämättä palomuurinkaan tarvitse olla päällä - ei ainakaan minulla ole. Helpompi tie.
mainiosti myös Linuxilla, eikä koneessa tarvita mitään "virustentorjuntalaitetta" eikä välttämättä palomuurinkaan tarvitse olla päällä - ei ainakaan minulla ole. Helpompi tie. ;-)
myös linuxilla kirjoitti:
mainiosti myös Linuxilla, eikä koneessa tarvita mitään "virustentorjuntalaitetta" eikä välttämättä palomuurinkaan tarvitse olla päällä - ei ainakaan minulla ole. Helpompi tie. ;-)
Mitä nyt vaihtamaan käyttistä tai koko konetta yhen skypen takia ku ongelma on palomuurissa.
Macistä en tykkää kun tääl koulus on semmonen iha sairaan näkönen. Mut toimiihan tää. Muuten syvältä.
Linux taitaa olla se "Windows-kopio" ja siitä en oo mitään hyvää kuullu.- linuxista
lammas-jr kirjoitti:
Mitä nyt vaihtamaan käyttistä tai koko konetta yhen skypen takia ku ongelma on palomuurissa.
Macistä en tykkää kun tääl koulus on semmonen iha sairaan näkönen. Mut toimiihan tää. Muuten syvältä.
Linux taitaa olla se "Windows-kopio" ja siitä en oo mitään hyvää kuullu."Linux taitaa olla se "Windows-kopio" ja siitä en oo mitään hyvää kuullu."
Kuullun ymmärtämisessä lienee puutteita.
Ei aina kannata lausua "edes jotain", ellei satu tietämään.
Päällisin puolin winissä ja linuxissa ei ole hirveitä eroja - molempia käytetään tietokoneella ja katsellaan monitorista - mutta pinnan alla yhtäläisyydet sitten vähenee.
- skypettäjä
miten voi antaa luvan skypen yhdistää nettiiin????
- lakslakslklklklsklak
Jospa luki9sit nuo JO YHDEKSÄN VUOTTA vanhat viestit...
Palomuurisi estää skypen toiminnan... !
- vanha_vaari
9 vuotta..?
SHIIT jo kohta 10 VUOTTA !
niin se aika vaa rientää.. :D - .....
Vittu mitä kusipäitä.
Lataa se uudestaan ja asenna se uudestaan.- tiedän
foko te ootte ratkaisseet ongelman aika rientäää
- HAISTAKAAPASKA666
HAISTAKAA LUUSERIT PASKA. HOMOT
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827