♡
https://www.youtube.com/watch?v=tA9awLRDfhE
multa menee...
Ikävä keskustelu älä aloita uutta...)-Neiti - ni - mun.
20
208
Vastaukset
- dinosaurukset meni..
Hirveetä humppaa! Hyi!
- ....................
Joku vanha taas. YÖK.
- Kuokka tuli taas
kuokkimaan meidän seuraan. Häivy kuokka.
- :)))
Niin, TÄÄLLÄ palstalla menee hermot!!!!! Siksi toivon, et myös poistut (kaikella hyvällä) "neidin" kanssa tutustumaan IRL (jos mitenkään mahdollista). :))
- :))))
KUOKKA kirjoitti:
Noh...Jos kyseinen neiti niin sanoo... sehän on mulle laki. :))
Kiltti poika ;))
- sydämiä sulle.
KUOKKA kirjoitti:
Noh...Jos kyseinen neiti niin sanoo... sehän on mulle laki. :))
Hyvä KUOKKA, älä tee kuten palstahöntsät sua neuvoo, vaan tee kuten sun sydämesi sulle sanoo. Olet niiiiiiiiin symppis : ) ♥♥♥♥
Terkuin: IhAilijasi
https://www.youtube.com/watch?v=yDMdi9NC7o8&index=106&list=PLDAA13F48DFD7E07B
- vrt.
hermot joo, ei me surra... koska se kolkytvuotinen sota päättyy?
http://www.youtube.com/watch?v=fymsFQI67iQ Kysymys neidille?
https://www.youtube.com/watch?v=3AE42FfNOSQ- vastaus kuokkaselle
Kuinka monelta neidiltä tahdot vastauksen? ;) Itse vastaisin "tahdon" jos tietäisin varmuudella että olet hän.
- Vastaus vaan
Kysypä suoraan neidiltäsi. ;)
- Kyllä vain!
Jos olisit "hän", tasan tarkkaan!!!
- vrt.
Lyyli ei tajua, mikä se kysymys on? Sanomattakin selvää, Popedassa on tyyliä :)
Yksi aino oikea, yhdeltä ainolta, vaan hän tietää kyllä!
Uskon nimittän niin!
Vaan ensin pitäis päästän sen pyöreän pöydän ääreen neuottelemaan---rauhan sopimuksesta!- :)))
Riidat ehdottomasti pitää sopia, jos on !? "Aino" varmaan kertoo sitten, tahtooko hän sinut... Tsemppiä selvittelyyn! :))
:))) kirjoitti:
Riidat ehdottomasti pitää sopia, jos on !? "Aino" varmaan kertoo sitten, tahtooko hän sinut... Tsemppiä selvittelyyn! :))
Älä takerru aina mun pikakirjoitukseen!
- :)))
KUOKKA kirjoitti:
Älä takerru aina mun pikakirjoitukseen!
"aina", ihan kuin me tunnettaisiin tai olisin aiemmin puuttunut, en usko!!! ;DD Älä suutu!
:))) kirjoitti:
"aina", ihan kuin me tunnettaisiin tai olisin aiemmin puuttunut, en usko!!! ;DD Älä suutu!
Totta kai mä suutun, tai en suutu!
Käyn tuolla ulkona meneen...kastautumaan päivän pölyt pois.
Sinulle ♡- maija mehiläinen
KUOKKA kirjoitti:
Totta kai mä suutun, tai en suutu!
Käyn tuolla ulkona meneen...kastautumaan päivän pölyt pois.
Sinulle ♡Missä on se pyöreä pöytä, jonka ääressä rauhan sovimme? Vaikka minun mielestäni meillä mitään sotaa ole ollutkaan, pientä erimielisyyttä ehkä kenties. Hyvää yötä, pusuja ja haleja minulta, Maija Mehiläiseltä!
maija mehiläinen kirjoitti:
Missä on se pyöreä pöytä, jonka ääressä rauhan sovimme? Vaikka minun mielestäni meillä mitään sotaa ole ollutkaan, pientä erimielisyyttä ehkä kenties. Hyvää yötä, pusuja ja haleja minulta, Maija Mehiläiseltä!
Kiitos Maija Mehiläinen ! ! ! Hyvää yötä, pusuja ovat nam ja nuo halaukset kivoja. :)))
KUOKKA kittää poistuu paikalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664