kyselkääpä kaikenlaista 19v pojalta

19v poju

Niin että saa kysellä ihan mistä vaa.enimmäksee toivoisin tyttöjä mutta voipi sitä pojatkii.voi myös tuhmia vink vink

23

316

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siin nyt jotai

      Voisitko seurustella 2-3v nuoremman kanssa?
      Neitsyt? Jos et nii millane oli eka kerta? Mis opiskelet vai ootko kenties jo töis? Kui usei juot? Poltatko? Sinkku/Varattu? Mitä ominaisuuksia etsit tytössä/kuvaile unelmatyttöystävä? Miten lähestyä poikia ja mitä voisi jutella tuntemattoman pojan kanssa?

    • 19v poju

      Kyllä voisin seurustella nuoremman kanssa.ei sillä iällä nyt niin väliä ole.ai neitsyt no tarkotit varmaan että olenko menettäny poikuuteni (en vaalitettavasti ole) vaikka haluisin.en juo alkoholia enkä polta tupakkaa.olen sinkku tällä hetkellä.tyttöystävän ominaisuudet voisolla esim. Hyvän tuulisuus, ymmärtäväinen, huumorintajuinen ja kiltti.eipä ole ulkonäkö vaaatimuksia muita kun että ei olisi sairaalloisen lässki eikä sairaalloisen laiha.voisit vaikka keskustella yhteisistä mielenkiinnon aiheista.ja paras neuvo on se että kunhan olet oma itssesi etkä esitä olevasi muunlainen.oli tosi kivoi kysymyksii näit lisää.

      • Minä taas

        Vaikutat tosi mukavalt:)

        Mitä harrastat? Mistä asioista oot kiinnostunu? Unohit vastata et Mis opiskelet vai ootko kenties jo töis? Jos oot töis nii missä ja pidätkö siintä? Unelma ammatti lapsena? Unelma ammatti nyt?
        Jos saisit valita millaista elämää eläisit, millainen se olisi? Kerro missä asuisit, millaisessa talossa, kenen kanssa? Millaiset vanhempasi/ystäväsi/vaimo/tyttöystävä olisivat? Vai olisiko sinulla ystäviä/vaimoa/tyttöystävää/perhettä? Kuinka vanha olisit? Missä olisit töissä? Millainen itse olisit (tyyli,ulkonäkö,luonne)?


      • Meno vitun assburger.

        Onneksi olkoon tytöt! Löysitte aidon elämäm_koululaisen.


    • Monkey99

      Kasvaako rintakarvoja, entä vatsalla? Partaa?

    • Nolottaa

      Onko sulla koskaan ruvennut kalu seisomaan kavereiden nähden esim kuntosalilla, saunassa, uimahallissa ? Onko tullut kommenttia ?

    • 19v poju

      Ööö no harrastan ainakii veneilyy ja vähä näitä punttisali juttuja.ja niitä mitä harrastan niin ne myös kiinnostavat.no en opiskele missään enkä mitään ja töissäkään en käy muilla vaan lähinnä työllistän itse itseni.olen niin sanottu yksityis yrittäjä.hhmmm (mietiskelyä) muistaakseni unelma ammattini silloin pienenä oli jääkiekon pelaaja sm tasolla.nykyinen haaveeni olisi päästä perustamaan jonkunlainen veneilyyn keskittyvä yritys.tuohon seuraavaan kysymykseen en oikein osaa vastata jätettäköön se väliin.ja näin lopuksi kiitän kehuistasi ja kysyisin että voisitko sinäkin kertoa hieman itsestäsi esim.perus asioita itsestäsi muumoassa ikäsi ja näitä samoja asioita mitä kysyit minylta.

      • Here again

        Ite oon 16v tyttö, ruskeet pitkät hiukset, siniset silmät, oon 165cm pitkä, seurustelisin korkeintaan vuode nuoremman kans, ite tykkään enemmä vanhemmist pojist mut ei sil iäl oo välii mut mulle ainakii näi nuoren 5v ikäeroo ois liikaa. Pientä säätöö on ollu mut en oo koskaa seurustellu. En polta, enkä oo koskaa vetäny perseit mut kyl juhlapäivin vähä juon. Täl hetkel oon lukios ja harrastan tanssii. Kiinnostunu tanssist ja luonnontieteist et ammattin taian valita sen mukaa.
        Täs nyt jotai:D


    • 19v poju

      No rintakaarvoja ei kasva mutta muualla näitä karvoja sitten piisaakin ja parta ja viiksetkin on.no kyllähän tämä minun kaluni tahtoo seistä välillä milloin missäkin.meillä pojilla se nyt on vaan niin että tahtoo seistä vaikka ei ajattelisikaan mitään tuhmaa vaan se voi ruveta seisomaan ihan tyhjästäkin jopa poika kavereiden seurassa eikä siinä pitäisi olla mitään hävettävää.kivoja nämä kysymykset kun kaikki on erillaisia kysymyksiä

    • 19w

      Pituus/Paino/Kengänkoko?

    • 19v poju

      Hei taas.ai olet 16 vuotias.ihan kiva sillä minä tykkäisin seurustella minua nuoremman kanssa.oletko sinä neitsyt.jos olet niin olisitko valmis menettämään senjos joku oikea sattuu kkohdalle.kun sanoit harrastavasi tanssia niin olet varmaan aika muodokas/lihaksikas tyttö.minkälaista tanssia harrastat kun niita gatekorioita on niin paljon.itse kun treenailen niin minulle on tullut vähän lihaksia mutta muuten olen aika laiha mutta en nyt tietenkään mikään anorektikko.ja lopuksi kysyisin että minkälaisista pojista sinä tykkäät.minä kerroin jo vähän omista kriteereistäni.ainii meinasin unohtaa sanoa että on meillä jotain yhteistäkin koska minullakin on siniset silmät

      • Yeah it's me again

        Juu neitsyt olen ja tottakai oon valmis menettää sen poikaystävälleni (jos sellane nyt ois ja mielellää 5-6kk seurustelun jälkeen).
        Nykytanssii harrastan ja joo lihaksii löytyy. Jalat on melko lihaksikkaat ja perse löytyy mut sit yläkropast oon sit vähä pienempi. Et en mitää jumboi boobsei omista:D
        Pojan pitäis olla luotettava, rehellinen, mukava, rento, huumorintajuinen! (mut osais ottaa jotkut asiat vakavasti), välittävä, fiksu, positiivinen/iloinen/optimisti (ei tietenkää tarvii aina tekohymy naamassa kulkea mut ei sais olla mikää pessimisti), ei petä, ei polta/nuuskaa/käytä huumeita, juomisen sallin mut harvoin ja kohtuudel, omistais elämässää tavoitteita ja unelmia, mielellää eläinrakas/lapsirakas,huolehtii hygieniasta, hyväksyis mut ja lähimmäiset sellasina ku ollaa, antais välil tilaa (et ei oltais 24/7 kahestaa)
        Tulipas paljo:DD mut silti taisin unohtaa jotai :s

        Seuraavia asioita en vaadi pojalta, eli nää on vaa unelmaa

        Ruskeat hiukset, siniset silmät, mua pidempi (ja mielellää painavempi ettei mulle tulis itsetunto ongelmii xD), samanikäne/vanhempi, urheilullinen/lihaksikas, komea, itsevarma ja jotai viel mut ei tuu mielee


    • 19v poju

      Pituuteni on jotain 183 cm en muista tarkallee paino 61-63 kg seki heittelee vähän kengän numero 44-45 riippuu kengästä

      • dodop01

        huih oollaa saman kokosii mut oon vaa 13 xD


    • 19v poju

      Olisit hyvää tyttöystävä ainesta jollekii.tykkään lihaksikkaista tytöistä.viitsisitkö kertoa sun tissien koon.ei haittaa jos ne on vähä pienet vaan kunhan vaa on tissit.iiiihhanaaaaa olen melkee kaikkia noita sun kriteerejäs ja en tietenkää olis sussa kii kokoajan vaan antaisin sulle tilaa hengittää mutta silloin ku tarviit hellyyttä ja hyväillyy niin silloin olen valmis olemaa sussa kii.haluutko kertoo mis päin suomee asustelet (ei tarvi paljasstaa tarkkaa sijaintia) olisitko kiinnostunut minusta minä olen sinusta!!??.

      • Hello, I'm back

        75B. Etelä-Suomes asustelen. Vaikutat kyl mukavalta mut ei tällee suomi24:n (tai edes kikin) kautta pysty kunnol tutustuu.


    • 19v poju

      Mäkii asun etelä-suomes.ihan kivan kokosilta tisseiltähän noi kuullostaa.voit kysellä multa mun kehosta vielä jos haluut jos on kysyttävää.

      • Guess who's back

        Joo no tos pituutes mainitsitkii ja 183cm kuulostaa just hyvält (y)
        Ei tuu mielee mitää kysyttävää:) Kysyn jos tulee mielee. Multakii voit kysellä jos haluut


    • 18 v.poju

      Kuinka usein runkkaat?
      Kuinka pitkä kullisi on,minulla kovana 17 cm
      Oletko harrastanut pojan kanssa seksiä?

    • 19v poju

      Hei taas 16v tyty.kysy rohkeesti vaa ei haittaa vaik olis nolooki.no mä voisin kysyy vaikka että kun olet neitsyt nii oletko tyydyttäny itseäsi kuitenkii ja jos olet niin oletkosaanut orgasmia ja mminkälaisia.oletko karvainen jos ni missä kaikkialla sinulla on karvoja.ei kai ollu noloja kyssäreitä.toivottavasti vastaat noihin.

      • Yeah it's me

        Kyllä, en kai, noh.. ihollahan on kaikkialla karvoja, kasvoillakin mut niit ei näy melkei ollenkaa. Sanon vaik näi et sheivaan kainalot, jalat ja sheivaan/trimmaan intiimialueelt.

        No kysynpä sulta sitte kui pitkä sul on? miltä orgasmi tuntuu (oletan et oot saanu koska oot mies)?


    • 19v poju

      Heipä taas.no mulla on 18 senttinen.kyllä olen saanu orgasmin ja en ole pysynyt laskuissa mukana että kuinka monta.ja orgasmi tuntuu taivaalliselta mutta vain vähän aikaa kun spermat ryöpsähtää ulos.

    • Oletko AP sattumoisin autisti?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2226
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      123
      1305
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe