Noniin. Tiedän että tälläinen on jo mutta se on hävinnyt jo.
Eli kertokaa noloimmat kiinni jäämiset ja noloimmat jutut mitä teille en käynyt alasti. Toivoisin että tähän ketjuun kirjoitettaisiin paljon
Anteeksi pitkä aloitus
noloin asia alasti.
18
3601
Vastaukset
- iIkimys
No oli se hirveetä syntyä ihan alasti kun kaikki pällisteli.
Ei mut oikeasti, ei oo koskaan vielä nolottanut olla alasti. - Noloa133
Olin liikunnan jälkeen suihkussa
- Läski
No varmaan neljä-vuotiaana kun leikittiin kaverin kanssa pippelileikkejä, ja oltiin tussilla jotain maalattu. Sama joskus 7-vuotiaana, kaverin saunassa pippelöitiin ja kaverin mutsi tälläkin kertaa yllätti.
Tai sitten joku tapaus kun olen nakuillut koulussa. - hrdhr
Miksi monia nolottaa olla alasti?
- hrdhr
henriikka.hopo kirjoitti:
Ne monet katselevat liikaa amerikkalaisia tv-sarjoja.
Saattaa olla. Varmaan kaikilla on oma näkemyksensä, mutta tämä republikaanijenkkiläinen ylihäveliäisyys lienee yksi syistä. En tajua, mikä alastomuudessa on niin kamalaa ja kauheaa
- moih!
Oltiin kaverin kanssa 8v. Ja se tuli meille saunomaan ja saunan jälkee juostiin kilpaa alasti taloa ympäri XD ei se nyt noloa ollut mutta ei muitakaan kokemuksia ole
- näin.meillä
Tuo oli meillä arkipäivää samassa iässä - kaksostytöt, vuotta nuorempi serkkupoika ja 2 v nuorempi pikkuveli.
- 14vee uimari.
no joo.. mun noloin tilanne on ajnakin toi kun oltiin kavereitten kanssa uimassa, yhen lammen rannalla missä oli paljon ihmisiä. joo kaveri tuli takaa ja veti mun uikkarit alas. oli kyllä, nolo tilanne. mut onneksi sain kädet pippelin eteen, ja onneksi mulla ei ole noit karvoja vielä ja pippeli on pieni. joten tällänen, onks muille sattunu just tällästä.
- bboy12
Kaveri varasti vaatteet ja pyyhkeen kun oltiin sen luona ja kävin suihkussa. Piti sitte etsiä niitä alasti. Muita ei ollu kotona..
- japu japu
Varmaa se ku joskus varhaisteininä masturboin suihkussa ja sit sisko tulee ja avaa oven.
Tai sit se ku äiti tulee ja avaa oven.- boy15vee
Runkkaan omassa huoneessa ja en huomaa siskoo ennenkuin tuun. .ja nolointa oli et käytin apuna sen stringejä...
- Karlana
Hyppäsin uimahallissa vitosesta ja bikinien yläosa lähti päältä. En huomannut vaan nousin altaasta tisulit paljaina ihmetellen miksi kaikki katsovat, kunnes joku viittoi katsomaan alaspäin. Tuli kiire sukeltaa takaisin liivejä hakemaan.
- tydh
Puuttessa olevat keski-ikäiset äijät kirjoittelee.
- noloa
Olin kaverillani yötä mentiin saunaan ja sauasta alasti lumihankeen pyörimään kun kaverin veli katsoi ikkunasta...
- Öööööö
Meiän koulu on aika pieni niin aattelin että kun mulla oli jääny käytävälle pyyhe niin se ei haittaa jos käyn hakemassa sen alastin kun huomasin sen kun olin alastin ja sitten sieltä tulee kaikki 1 luokkalaiset ja ihmettelee alastonta 5 luokkalaista.
Kun käytiin aamusuihkussa exän kanssa (oltiin oltu sille päivä ennen ensimmäistä kerta) ja hän totesi että sä et näköjään tykkä karvoista. Olin ajellut kaikki pois pari päivä ennen ja hänellä oli aika paljon vaikka oli sheivannut huolellisesti tärkeimmät alueet.
No kun olin kavereiden kanssa meillä. Ketään ei ollut kotona. Kun kävin suihkussa niin kaverit vaan varastivat vaatteet ja pyyhkeet . Menin hakemaan suihkun jälkeen vaatteita huoneestani niin eiköhän ne olivat siinä videoimassa minua.
Toinen juttu oli kun olin kahden tytön luona kylässä. Olin nukkumassa niin ne riisuivat minut alasti ja alkoivat runkata minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006374
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303813törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283190Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42869