noloin asia alasti.

°•Aloittaja•°

Noniin. Tiedän että tälläinen on jo mutta se on hävinnyt jo.
Eli kertokaa noloimmat kiinni jäämiset ja noloimmat jutut mitä teille en käynyt alasti. Toivoisin että tähän ketjuun kirjoitettaisiin paljon


Anteeksi pitkä aloitus

18

3230

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iIkimys

      No oli se hirveetä syntyä ihan alasti kun kaikki pällisteli.

      Ei mut oikeasti, ei oo koskaan vielä nolottanut olla alasti.

    • Noloa133

      Olin liikunnan jälkeen suihkussa

    • Läski

      No varmaan neljä-vuotiaana kun leikittiin kaverin kanssa pippelileikkejä, ja oltiin tussilla jotain maalattu. Sama joskus 7-vuotiaana, kaverin saunassa pippelöitiin ja kaverin mutsi tälläkin kertaa yllätti.
      Tai sitten joku tapaus kun olen nakuillut koulussa.

    • hrdhr

      Miksi monia nolottaa olla alasti?

      • Ne monet katselevat liikaa amerikkalaisia tv-sarjoja.


      • hrdhr
        henriikka.hopo kirjoitti:

        Ne monet katselevat liikaa amerikkalaisia tv-sarjoja.

        Saattaa olla. Varmaan kaikilla on oma näkemyksensä, mutta tämä republikaanijenkkiläinen ylihäveliäisyys lienee yksi syistä. En tajua, mikä alastomuudessa on niin kamalaa ja kauheaa


    • moih!

      Oltiin kaverin kanssa 8v. Ja se tuli meille saunomaan ja saunan jälkee juostiin kilpaa alasti taloa ympäri XD ei se nyt noloa ollut mutta ei muitakaan kokemuksia ole

      • näin.meillä

        Tuo oli meillä arkipäivää samassa iässä - kaksostytöt, vuotta nuorempi serkkupoika ja 2 v nuorempi pikkuveli.


    • 14vee uimari.

      no joo.. mun noloin tilanne on ajnakin toi kun oltiin kavereitten kanssa uimassa, yhen lammen rannalla missä oli paljon ihmisiä. joo kaveri tuli takaa ja veti mun uikkarit alas. oli kyllä, nolo tilanne. mut onneksi sain kädet pippelin eteen, ja onneksi mulla ei ole noit karvoja vielä ja pippeli on pieni. joten tällänen, onks muille sattunu just tällästä.

    • bboy12

      Kaveri varasti vaatteet ja pyyhkeen kun oltiin sen luona ja kävin suihkussa. Piti sitte etsiä niitä alasti. Muita ei ollu kotona..

    • japu japu

      Varmaa se ku joskus varhaisteininä masturboin suihkussa ja sit sisko tulee ja avaa oven.
      Tai sit se ku äiti tulee ja avaa oven.

      • boy15vee

        Runkkaan omassa huoneessa ja en huomaa siskoo ennenkuin tuun. .ja nolointa oli et käytin apuna sen stringejä...


    • Karlana

      Hyppäsin uimahallissa vitosesta ja bikinien yläosa lähti päältä. En huomannut vaan nousin altaasta tisulit paljaina ihmetellen miksi kaikki katsovat, kunnes joku viittoi katsomaan alaspäin. Tuli kiire sukeltaa takaisin liivejä hakemaan.

    • tydh

      Puuttessa olevat keski-ikäiset äijät kirjoittelee.

    • noloa

      Olin kaverillani yötä mentiin saunaan ja sauasta alasti lumihankeen pyörimään kun kaverin veli katsoi ikkunasta...

    • Öööööö

      Meiän koulu on aika pieni niin aattelin että kun mulla oli jääny käytävälle pyyhe niin se ei haittaa jos käyn hakemassa sen alastin kun huomasin sen kun olin alastin ja sitten sieltä tulee kaikki 1 luokkalaiset ja ihmettelee alastonta 5 luokkalaista.

    • Kun käytiin aamusuihkussa exän kanssa (oltiin oltu sille päivä ennen ensimmäistä kerta) ja hän totesi että sä et näköjään tykkä karvoista. Olin ajellut kaikki pois pari päivä ennen ja hänellä oli aika paljon vaikka oli sheivannut huolellisesti tärkeimmät alueet.

    • No kun olin kavereiden kanssa meillä. Ketään ei ollut kotona. Kun kävin suihkussa niin kaverit vaan varastivat vaatteet ja pyyhkeet . Menin hakemaan suihkun jälkeen vaatteita huoneestani niin eiköhän ne olivat siinä videoimassa minua.

      Toinen juttu oli kun olin kahden tytön luona kylässä. Olin nukkumassa niin ne riisuivat minut alasti ja alkoivat runkata minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe