Olen huomannut, että toi meidän kissa ite nyhtää noita karvojaan irti. Ensin luultiin, että se kaljuuntuu muuten vaan. Veikattiin ikääkin syyksi, mutta toihan on vasta 8 vuotta, joka ei oo ihan niin vanha. Kertooko se hermostuneisuudesta tai jostakin?
Toi kissa on ollu vähän tommonen siitä lähtien kun iskä ja sen tyttöystävä alko käymään täällä niiden koiran kanssa, niin vois hyvinkin olla sitä, koska se kisu pelkäs sitä koiraa alussa ihan hirveesti.
Voiko tälle tehdä mitään?
Laitoin jo asiasta netissä jollekkin kysy eläinlääkäriltä tyyliselle sivustolle, ei viitsi ihan paikan päälle heti mennä kun on niin kallista hommaa...
Kissa siis on kaljuuntunut pääasiassa takajalkojen sisäpuolilta, alavatsasta ja vähän etukäpälistä.
Kissa kaljuuntuu
5
271
Vastaukset
- kaljukisuhh
Ai niin, ja unohdin mainita, että sama kissa "yskii" hengästyessään. Kuulostaa vähän siltä että keuhkoissa ois nestettä tai sitten astmalta. Sitä on ollut jo useamman vuoden, aikeina ollut käydä eläinlääkärissä mutta eipä sitä ole tullut tehtyä. :/
- heti lääkäriin katti
Vie hyvä ihminen kissa nyt lääkäriin, ehkä sillä on vieras esine hengitysteissä ja joku infektio, josta karvanlähtö johtuu ja joka vaatii hoitoa heti! Et itsekään haluaisi kitua
- H2OR2D2
Älä ruoki trollia
Infektio, astma,sydänvika ja nestettä keuhkoissa, syitä löytyy..
- zlö<zxc,ö
Käytä eläinlääkärissä kissaasi ihan jo tuon hengityksen vuoksi.
Tuo karvanlähtö saattaa olla oire kilpirauhasen liikatoiminnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427