Olen tässä huomannut, että telvisiosta tulee tällä hetkellä mainoksia, missä on lapsia (8-12ikäisiä) pitelemässä toisiaan kädestä kiinni ja olemassa lähekkäin. Näitä kohtauksia olen nähnyt ainakin h&m ja kapphallin mainoksissa. Nämä mainokset antavat lapsillemme sellaisen käsityksen että heidänkin pitää tehdä noin! Nämä mainokset ovat minun mielestä sopimattomia. Ne aiheuttavat lapsille itsetunto ongelmia, kun he miettivät: "miksi minä en tee noin, kun telvisiossa tehdään?" he kuvittelevat sen jälkeen että heissä on jotain vikaa. Muutenki nykyään lasten muoti on mennyt (varsinkin tytöillä) että mitä pienemmät vaatteet ja mitä enemmän meikkiä sen parempi... Näin eilen 6vuotiaan tytön jolla oli meikkiä ja paljon. Tähänkö tämä maailma on menossa? Ihmiset järki käteen miten annatte lastenne pukeutua ja telvisio mainoksiakin voisi vähän enemmän miettiä mitä sinne laittaa!! >:(
Lapsillemme tyrkytetään seksuaalisuutta!!!
tiukka pipo ärggghh!
1
131
Vastaukset
- äiti myös
Kyllä voi 8-12 vuotiaat pitää toisiaan kädestä.
On ihan normaali asia. Hyvät ystävykset voi tehdä niin.
Ehkä nuo ajatukset on vain aikuisen mielessä, ei lapsen.
Pukeutumisesta olen samaa mieltä.
Kamalaa katsottavaa jos pikkutytöt näyttää ihan joltain halvalta...
En antaisi oman lapsen pukeutua niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232423Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531683- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8708