TOSIrealisti puhuu suoraa asiaa.

Rehellisesti ihailev

Kiva ihana päivä tulossa jälleen tänne kokkolaankin.
Mutta asiaan nyt TOSIrealisti puhuu asiaa täällä paljon ja hän on oikeassa monasti.
Vaikka jotkut asiat voivat satuttaa ja tuntua pahalta TOSIrealisti kertoo niistä järkeen perustuvat mielipiteet.
Olet kuulemma puutarhuri olisi kiva tavata sinua ja ihailla puutarhaasi.
Meistä voisi tulla hyvät toverit, meitä kumpaakin mollataan täälä kokkolapalstalla jatkuvasti. Kateelliset tietämättömät ihmiset arvostelevat sinun järkeviä kirjoituksia.
Mikä on minusta väärin! Asun itse koivuhakassa enkä surukseni omista puutarhaa.
Olisi kiva nähdä ja tavata sinut suuri Kokkolapalstan aito vaikuttaja.

56

357

Vastaukset 56

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOSIrealisti Kokkola

Nöyrä kiitos.

• TOSIressukka

TOSIressukan ensimmäinen ystävä!

• TOSIrealisti Kokkola
        TOSIressukka kirjoitti:

TOSIressukan ensimmäinen ystävä!

jatkoa edelliseen,onhan minulla rakkaani börje,pusuhuuli mussukka oma käpyseni jota saan helliä?

• TOSIrealisti Kokkola
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

jatkoa edelliseen,onhan minulla rakkaani börje,pusuhuuli mussukka oma käpyseni jota saan helliä?

Tosirealisti on rautaa...

• komea mies hän

Mielestäni TR tulisi saada kaupungin pormestariksi, hän on joka tavalla ylivertainen ihminen ja paras mahdolinen sellaiseen virkaan

• TOSIrealisti Kokkola

Onhan se VesiVeijarissakin monesti todettu kavereiden kanssa, että TOSIrealisti on viisaampi ja mukavampi kuin kukaan lauteilla oleva kaverini, olenhan kymmeniä tuhansia nuoria kouluttanut ja ohjannut oikealle tielle. Suomen parhaana Ampumahiihto valmentajanakin kunnostautunut. Kaverit VesiVeijarissa ovat vain pelkkiä työläisiä ja minä olen sentään evp. Majuri joten jo siltäkin pohjalta saan suurta kunnioitusta osakseni.

• TOSIpoloinentapaus

Kaiken huippu on että TOSIpoloinen luulee OIKEASTI olevansa suosittu! Tietäisipä totuuden! Kukaan ei säälistä viitsi tommoselle poloiselle tapaukselle kertoa totuutta!

• TOSIsankari
        TOSIpoloinentapaus kirjoitti:

Kaiken huippu on että TOSIpoloinen luulee OIKEASTI olevansa suosittu! Tietäisipä totuuden! Kukaan ei säälistä viitsi tommoselle poloiselle tapaukselle kertoa totuutta!

Ei unohdeta että hän on yksinään pidellyt tykkihallin kattoa ylhäällä pelastaen kymmeniä varusmiehiä. Hän on myöskin itkettänyt Kekkosta laulullaan seisten parin metrin päässä hänestä!

• kekkosen suosikki
        TOSIsankari kirjoitti:

Ei unohdeta että hän on yksinään pidellyt tykkihallin kattoa ylhäällä pelastaen kymmeniä varusmiehiä. Hän on myöskin itkettänyt Kekkosta laulullaan seisten parin metrin päässä hänestä!

Kekkonen arvosti kovasti TR:ää

• TOSIastronautti
        kekkosen suosikki kirjoitti:

Kekkonen arvosti kovasti TR:ää

Ei olisi suuri yllätys että TR olisi käynyt kuussakin!

• Sano Himankalainen
        TOSIpoloinentapaus kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon väärti.

• TOSIrealisti Kokkola
        TOSIastronautti kirjoitti:

Ei olisi suuri yllätys että TR olisi käynyt kuussakin!

Nuorella Tosirealistilla ei sattunut olemaan asiaa kuuhun -69, mutta NASA oli yhteydessä nuoreen tosirealistiin koulutusmielessä, neuvoja kysellen. Mm. Buzz Aldrinin Apollo-kuulennon pelastanut kuulakärkikynätemppu oli Tosirealistin neuvojen ansiota.

• neukut ehkä myös

Nuorella Tosirealistilla ei sattunut olemaan asiaa kuuhun -69, mutta NASA oli yhteydessä nuoreen tosirealistiin koulutusmielessä, neuvoja kysellen. Mm. Buzz Aldrinin Apollo-kuulennon pelastanut kuulakärkikynätemppu oli Tosirealistin neuvojen ansiota.

kysyivätkö neukut neuvoja häneltä Tsar Bomban suhteen myös?

• Epärealisti

No huh huh mitä tekstiä. Oletko tosiaan niin harhainen, että tällaista aivan tosissaan uskot itsestäsi? Ihan oikeasti, sinulla on tosi paha persoonallisuushäiriö.

• tietoviisas...
        neukut ehkä myös kirjoitti:

kysyivätkö neukut neuvoja häneltä Tsar Bomban suhteen myös?

Kyllä kyllä.

• Anonyymi
        tietoviisas... kirjoitti:

Kyllä kyllä.

Fuusiopommim rakentaminen tuttua puuhaa hänelle

• Mene ihmeessä!

Avaajan täytyy olla sairas pilailija taikka TOSIhullu. Mene ihmeessä tapaamaan idolisi. Voisi tehdä sille hyvää saada ystävä, jotta vähentäisi tuota typerää höliinäänsä palstalla.

• Oma kehu haisee?

Olisokohan ihan itsekseen lavastanut kokotilanteen eli saattaa olla itse aloittaja ja sitten on vastannut itselleen?

• suosittu hän on
        Oma kehu haisee? kirjoitti:

Olisokohan ihan itsekseen lavastanut kokotilanteen eli saattaa olla itse aloittaja ja sitten on vastannut itselleen?

Valetta, TR:llä on eniten ystäviä kaikista Kokkolalaisista, Hän on eriottäin suosittu

• On on
        suosittu hän on kirjoitti:

Valetta, TR:llä on eniten ystäviä kaikista Kokkolalaisista, Hän on eriottäin suosittu

Juu, TOSIrealistilla on yhtä paljon ystäviä kuin vanhalla homeisella kengällä.

• YSTÄVIÄ ON!!!!
        On on kirjoitti:

ÄLÄ VÄHÄTTELE!

• TOSIrealisti Kokkola
        On on kirjoitti:

Eikös vanhalla homeisella kengällä ole tuhansia ystäviä. Kokkolassakin 47 000, joista 1 10:stä on homokenkä...

• sanasieppo

Eikös vanhalla homeisella kengällä ole tuhansia ystäviä. Kokkolassakin 47 000, joista 1 10:stä on homokenkä...

Hah hah hauska uusi sana suomenkieleen, homokenkä. Hyvä ressu.

• on on

Höh, ei se ollut vähättelyä. Sanoinpahan vaan että miten asia oikeasti on.

• llssnn

TOSIrealisti on vanha irstas kaappihomo.

• TOSIrealisti Kokkola
        llssnn kirjoitti:

TOSIrealisti on vanha irstas kaappihomo.

Kokkolassa on 4500 kaappihomokenkää... Ja niistä muutama sata ulkohomokenkää.

• tirsk8

Tämä sairas tosirealisti aloitti jälleen ketjun itsestään. aina kun hän kirjoittaa mukamas toisena henkilönä niin kirjoittaa pari virhettä. Niin ettei kukaan hoksais, on se saatanan mielenvikainen itse pahuuden ilmentymä

• Selkee tapaus

Jäljet johtaa taaskin sylttytehtaalle. On se ressukka.

• joo-o---

Varmaan jännää kirjoittaa ja vastata itse itselleen.

No köyhällä on halvat huvit ja hullulla ilmaset. Nykyään ohitan kaikki TOSIrassukan aloittamat ketjut enkä viitsi niitä edes juurikaan lukea. Melkosta shaibaa.

• TOSIrealisti Kokkola

Hyvin näyttää kiinnostavan, ja tuon virren olen kuullut muutaman kerran aiemminkin...

• En tiedä.

En osaa sanoa. En tunne ko. kaveria.

• NÄIN ON!!!!

HYVÄ!!

• selkeästi viisain ko

selkeästi viisain kokkolalainen, TR

• Saavutukset???
        selkeästi viisain ko kirjoitti:

Selkeästi aperiittapäissään siinä taas omakehu haisee.

• TOSIrealisti Kokkola
        selkeästi viisain ko kirjoitti:

Nöyrä kiitos jälleen kerran...

• TOSIrealisti Kokkola

Tuossa viereisessä aiheessa joku kirjoitti "tossun" tehneen uusia avauksia. Täysin valheellinen väittämä. Tosirealisti jatkaa keskustelua eilisistä kesken jääneistä aiheista. Osa niistä ei muuten koskaan "vanhene". Tai vasta sitten kun asiat on korjattu kuten "Eläinrääkkäystä"- keskustelun tavoite onkin...
      Sanokaapa minun sanoneen. Aiheeni tulee pian valtakunnalliseen keskusteluun, nimittäin Eläinsuojelulakia ollaan uusimassa.

• TR= majesteetti

Hienoa! Säädä Suomen lait kuntoon!

• TOSIrealisti Kokkola

Eläinrääkkääjän valitut palat:

"Olen tappanut kaikki irtokollit, jotka ovat erehtyneet pihallemme. 25:n vuoden kuluessa olen lopettanut 126 kattia - toistaiseksi, joista puolet olen ampunut loukkuun ja toinen puolikas on työntänyt päänsä hetitappaviin Conibear- rautoihin. Raudoilla pyynti on fiksumpaa, sillä ei tarvitse muuta kuin irrottaa kolli ja virittää raudat uudelleen. Olen vienyt raadot korpeen kettujen ja huuhkajien saaliiksi. Katinronteista ei ole kahden vuorokauden jälkeen hajuakaan. Kyllä luonto hoitaa... "

"Näin on. Mutta eihän kukaan sille mitään voi, jos "villiintynyt" kissa työntää päänsä hetitappaviin Conibear-rautoihin tai tunkeutuu hyvälle tuoksuvaan, mm valeriaanalla höystettyyn loukkuun. Eivätkä siinä tapauksessa auta tuhannet kilikellot, kaulapannat, radiot eivätkä markettien ilmoitustaulut...
        Turha etsiä enää kolliaan kun "passkat ovat jo housuissa"... "

"Minkä minä sille mahdan, jos ja kun kissa työntää päänsä Conibear-rautoihin. Sen jälkeen se on pakko "ottaa kiinni", toki kumihanskat kädessä, ettei lintutauti tartu. Sitten se viedään tarkkailun alaisena parin päivän kuluessa kissojen hautausmaalle ennen kuin raato alkaa haista..."

"Ovat sitten olleet harvinaisen tyhmiä katteja, kun haulikolla olen ampunut 82 joista suurin osa koirani haukunnasta. Loukuilla ja niihin pistoolilla olen lopettanut 142 ja rautoihin on päänsä työntänyt 168 "viisasta ja ovelaa" kissimirriä 45:n vuoden kuluessa... "Syyskesän" kissat ovat päätyneet ravunsyöteiksi ja muut kettuhaaskaan synkkään kuusikkoon riistamailleni... "

"Tämän jälkeen eläinystävä katselee ikkunasta, kun villiintynyt ja ilman valvontaa oleva katti hiipii takapihalla. Pian se työntää päänsä hetitappaviin conibear- rautoihin tai ryntää kissanloukkuun, koska kummastakin ansasta tulee hurmaava valeriaanan ja namipalasyötin tuoksu...Ja tarina jatkuu...ja jatkuu...ja...
        Sen pituinen se."

• Kokkolan suuri presi

Kokkolan suuri presidenttiehdokas! TR!!!

• TOSItouhottaja

Hyvin tehnyt aikoinaan eräs luutnantti yhdelle touhottajalle........

• SE ON TOTTA!!!!

SE ON TOTTA!!!!

• laatumies se TR

hyvä TR!QQQQ

• ihailijatar
        laatumies se TR kirjoitti:

hyvä TR!QQQQ

Ei ole tosiressun voittanutta.

• Voitosta voittoon
        ihailijatar kirjoitti:

GO TOSIRESSU

• ihailijatar

• Totuus tai tehtävä

Kuntavaalit 2012.
        Ääniä 23
        Äänioikeutettuja 36083
        Matematiikka: Jos tapaat 1568 ihmistä, yksi heistä pitää sinusta niin paljon,että äänestäisi sinua.
        No tilastovirhe äskeisessä....perhe joutuu äänestämään jottei joudu nokkosuutteen uhriksi.
        LOL
        Narsisti-idiootti.....

• Hankalan maine
        Totuus tai tehtävä kirjoitti:

Kuntavaalit 2012.
        Ääniä 23
        Äänioikeutettuja 36083
        Matematiikka: Jos tapaat 1568 ihmistä, yksi heistä pitää sinusta niin paljon,että äänestäisi sinua.
        No tilastovirhe äskeisessä....perhe joutuu äänestämään jottei joudu nokkosuutteen uhriksi.
        LOL
        Narsisti-idiootti.....

Ihme jos vielä otetaan ehdokkaaksi.

• ihailijatar
        Hankalan maine kirjoitti:

Ihme jos vielä otetaan ehdokkaaksi.

Tosiressu on rautaa.

• Anonyymi00049

Persut nousee!

• Anonyymi00050

Kokkolan Kingsi

• Anonyymi00051

Nöyrä kiitos

• Anonyymi00052

Persut nousee!

• Anonyymi00053

Suomi puolustaa EUssa sähkön hinnoittelujärjestelmää

• Anonyymi00054

Persut nousee!

• Anonyymi00055

Persut laskee!

• Anonyymi00056
      UUSI

Persut nousee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe