wiccako minä ?

server

oi mietin tässä, tai oikeammin olen jo vähän pitempääm pohtinut voisinko sittenkin kuulua wiccoihin?

Tosin mietitytää että miten minun "ufo" kokemukset sopivat kuvaan, kun tiedän aivan varmasti että ne on totta.

pitää myöntää että puolisen vuotta olen ollut pahasti eksyksissä.
Elämä vain kuluu ihmeellisesti ohi, varsinkin kun on täällä ammattikorkea koulussa.

mitä olen wiccista lukenut niin hyvin paljon on mielestäni yhtälöisyyksi Stainer koulun juttuihin. itse kävin sitä koulua 9 vuotta ja jotain on jäänyt "uskontoonkin".

ja rippi koulu iässä tieteisin jo sen että rippikoulu/ tätä kristin usko ei ole minulle se oikea joten rippikoulu jäi välliin.

sanokaas jos tiedän olleeni tekemisissä "ufojen" kanssa jotka ovat tuleet tapaamaan minua niin miten wiccat tälläisen kokevat. siis kiellättekö te tälläiset asiat?

8

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpö

Ei varmaan riipu wiccasta nuo sinun kokemukset. Ihmiset ajattelee ufoista mitä ajattelee oli ne wiccoja eli ei.

• Wicca-nainen

Uskon että elämää on monella eri tasolla maailmankaikkeudessa. Olisi pikemminkin ihme jos olisimme tässä kosmoksessa ainoat.
      Hyvällä ystävälläni (wicca hänkin) on myös kokemuksia kertomistasi asioista, enkä epäile niiden todenperäisyyttä.

• LappiWicca

Itse uskon, että elämää on tuolla jossain .. jossain muodossa.. en taas usko, että tämä liittyisi hirveämmin Wiccaan. Itselläni ei ole omakohtaisia kokemuksia.

En usko, että kokemuksesi maan ulkopuolisen olennon kanssa vaikuttaa siihen, oletko wicca vai et. "Eksyksissä" oleminen ei ole kovinkaan mukava asia ja siitä pääsee yleensä parhaiten miettimällä asioita ja löytämällä itselle ne tärkeät ajatukset ja elämänarvot.

Viimeiseen kysymykseensi: En mä (henkilökohtaisesti) näe syytä, että tälläisiä asioita pitäisi kieltää olemasta.

• PieniPaviaani

Olisi luotu vain me, maapallon ihmiset ja eläimet?

• Johannes

Minua kiinnostaisi tietää millaisessa yhteydessä ja mihin tämä kirjoittaja on ylipäätään ollut. Onko kyseessä kohtaaminen mahdollisen tunnistamattoman aluksen kanssa vai jopa yhteys suoraan humanoidin/humanoidien kanssa. Sitten on vielä suljettava pois luonnolliset ilmiöt ja väärin tulkitut ihmisen tuottamat ilmiöt.

• johannes

Sanot olleesi tekemisissä jonkinlaisen ufo:n tai ilmeisesti älyllisen olennon, eli humanoidin kanssa. Kertoisitko kokemuksestasi, jotta voimme sulkea pois täysin luonnolliset ilmiöt ja ihmisen tuottamat kohteet?

• luminara

Mielestäni voit olla ihan hyvin wicca, jos koet sen asian onaksesi... Ja mitä noihin ufo-kokemuksiin tulee niin se ei vaikuta siihen mitä uskontoa edustat, itseasiassa olisi todella aika tylyä ( ja ehkä aika ihmimsmäistäkin) ajatella että olisimme ainoa kovinkin älyllinen laji tässä hyvin suuressa maailmankaikkeudessa...

• Johannes

Ihminen ei ylipäätään ole mikään älyn jättiläinen, vaan harvinaisen väkivaltainen ja itsetuhoinen laji. Onneksemme luonnolla on taipumus korjata virheensä ennemmin tai myöhemmin. Ihminen poistunee maapallon ekosysteemistä seuraavan vähän suuremman katastrofin tullen, esimerkiksi seuraavan kilometriluokan asteroidin iskiessä. Isku onkin jo n. 50 milj. vuotta myöhässä noin tilastojen valossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      175
      13388
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4910
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2833
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2032
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      371
      1693
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe