Nimi ja perustelut miksi juuri hän mielestäsi!
Lappeenrannan työttömin nainen?
7
281
Vastaukset
- löysätyötön
Mie koska olen vältellyt töitä koko kesän. Valitettavasti loppuu tämä löysäily tuossa lokakuussa :D
- liukas työtön
siis kärkiryhmää, - levännyt römpsä ja kaikki. - töissä naiset kuivaakin piloille ja tuoksuu tressi virtsalle ja hiivalle.
- löysäkö
Minun mielestä mikään ei oo ollu kivempaa kuin olla tänä kesänä työtön. Kelpo ansiosidonnainen päiväraha lankeaa tilille kuin manulle illallinen neljän viikon välein. Ei tarvitse mitään kelaa tai sossua rasittaa.
Kun on tehnyt töitä riittävästi voi välillä ottaa löysemmin hyvällä omalla tunnolla.
Römpsän levänneisyydestä nyt en osaa sanoa mitään ;)- oleskeluyhteiskunta
Moni eie saa tukirahoja ja korvauskia ja silti on työttömänä. Kun kokoomus-landiassa ei rehellisiä töitä ole. Onko römpsän löysyys ongelmanna ?
- römpsykkä
Ei missään tapauksessa. Ja nämä "tuet" joista nyt nautin olen itse ansainnut. Tuntui että työttömiä pidetään luusereina mutta ei teille kelpaa työtä tehnyt/tekeväkään. Mikähän se tämän keskustelupalstan ihanneihminen olisi???
Vielä niitä rehellisiäkin töitä löytyy.- suuri puhdistus
ei löydy rehellisiä töitä, ennen kuin kokoomus-kepu-sdp-vihreät on laiettu epäkelpona pois korruptio- vallasta....
- Anonyymi
Eihän vajukki pysty töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440