Hei! Tarvitsen huoneen esim. kommuunista 10.8. alkaen tai myöhemmin. Matkustan tällä hekellä ja tarvitsen joko jotakin lyhytaikaista ja tilapäistä tai pidemmän kaavan mukaan, jos sattuu sopimaan. Huonekaluja saisi olla, omani on edellisessä kämpässä ja saan ne sieltä kuun loppuun mennessä. Tai myyn ne pois jos teillä on kivemmat :)
etsin huonetta uusimaa
sannaeveliina
5
137
Vastaukset
- huonetta
Ja ne yhteystietosi..?
- sannaeveliina
Meiliä voi laittaa maenad84(at)hotmail.com. olen ulkomailla sunnuntaihin joten ei puheluita.
- sannaeveliina
sannaeveliina kirjoitti:
Meiliä voi laittaa maenad84(at)hotmail.com. olen ulkomailla sunnuntaihin joten ei puheluita.
Huonehaku peruttu, t. Sanna
- Mimoosa10
Minulla on just vapautunut huone, huonekalut on.
Heti vapaa
Järvenpäässä. 0451417294 soita ta lähettä viesti.
[email protected] - Mimoosa
Oletko jo löytänyt huoneen? Järvenpäässä olisi tarjolla yksi huone.
0451417294
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433663- 362334
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321925- 181658
- 171649
- 231578
- 241437
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai841388- 221379
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891262