peukut mitä sattuu

pois jos ei korjata

Palstakohtaisilla sivuilla näkyy, montako peukkua kullakin aloituksella on. Sitten kun ko. ketjun avaa, aloituksella onkin joskus vähemmän peukkuja. Peukkujen määrä ei ole voinut laskea palstasivun ja ketjusivun avausten välissä, koska miinuksia ei ole enää käytössä. Systeeminne on aivan rikki.

Tänään sattui myös niin, että kun avasin viestiketjun ja peukutin yhtä viestiä, sen peukkumäärä nousi nollasta 21:een.

@suomi24 ylläpito, kommenttia?

8

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketä oikeasti on halunnut peukutuksia ja ketä ne edes kiinnostaa, itse en ole koskaan niistä välittänyt tuon taivaallista... Ennen viestin lukukerrat oli ne jolla "kikkailtiin" wanha kunnon "tulitikku ja F5" oli se, millä sai jopa miljoona lukukertaa viestiin...

      Voisin lyödä 40€ vetoa että olet tai olet ollut Facebookissa tms. ihQ teiniX paikassa, ja siksi haluat myös tänne nuo "liket" eiks joo ;)

      • ­pah

        painu tissu vittuun!


      • pois jos ei korjata

        40e tänne kiitos. Nimimerkkini jo sanoo "pois jos ei korjata". En ole FB:ssä koskaan ollutkaan, ja liketystoiminto on mielestäni ihan tyhmä (varsinkin jos sen parina ei ole miinuksia).


      • pois jos ei korjata kirjoitti:

        40e tänne kiitos. Nimimerkkini jo sanoo "pois jos ei korjata". En ole FB:ssä koskaan ollutkaan, ja liketystoiminto on mielestäni ihan tyhmä (varsinkin jos sen parina ei ole miinuksia).

        Silti se painaa sun mieltä? Itse en ole IKINÄ ollut noista kiinnostunut. Etenkään suomi24:ssä, koska tuollainen "matkiminen" ei ole oikein hyväksi... Muistattekos Suomi24:n tän vuoden aprillipilan, ei yhtään huono juttu jos olisi totuetunut se pila


      • ihan loogista
        kimlaa kirjoitti:

        Silti se painaa sun mieltä? Itse en ole IKINÄ ollut noista kiinnostunut. Etenkään suomi24:ssä, koska tuollainen "matkiminen" ei ole oikein hyväksi... Muistattekos Suomi24:n tän vuoden aprillipilan, ei yhtään huono juttu jos olisi totuetunut se pila

        Peukutustoiminto on tyhmä, mutta koska se nyt näköjään sivustolla on, niin haluaisin, että se toimisi oikein. Tai sitten poistoon koko toiminto.


    • pienet on ongelmat

      Nuo peukut ei päivity reaaliaikaisesti, siksi ne näyttävät mitä milloinkin. Ja oikeasti mitä vitun väliä on joillain peukuilla.

    • Kokardi65

      jepulis olen myös huomannut että omalle jutulle voi myös itse peukuttaa,huomasin asian kun yritin ottaa selvää miten annetaan -peukku, peukku onnistuu mutta miten hiivatissa -peukku oikein annetaan

    • Kokardi65

      jaaha "vapunen" onkin jo vastannut -peukku kysymykseen:
      elikkä suomi24 on poistanut -peukku mahdollisuden antamisen:
      no täytyypä todeta että tässä on viety mahdollisuus -peukuttaa trolleja sekä muiden provosoivia juttuja,no toivottavasti joku sai tuntea itsensä tärkeäksi tuollakin asialla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe