Moi!
Aattelin laittaa tän tänne 30v palstalle koska tartteisin vähä vanhempien näkökulmaa/mielipiteitä ja ehdotuksia tätä mun asiaa koskien. Eli oon 19v tyttö ja mulla on nyt hiljattain ollu semmonen "outo" ongelma, että aina kun puhun puhelimessa erään ihmisen kanssa musta tulee mii hermostunut etten meinaa saada sanaa suusta ja jälkeenpäin itkettää ja päätä särkee ja tärisyttää. Tässä ihmisessä ei oo mitään vikaa, päinvastoin. Se on ihanin ketä oon ikinä tuntenut mutta tää mun hermostuneisuus haittaa meitä molempia, mua ehkä enemmän koska haluisin oikeesti puhua sen kanssa asiosta mutta en pysty enkä tiedä mitä mun pitäisi siinä tilanteessa ajatella että pystyisin hallitsemaan itteni ja puhumaan niikun normaalisti puhun. Tätä ei siis tapahdu kenenkään muun kanssa.
Hermostuneisuus
Hermostunuttyttö
1
119
Vastaukset
- ville5
Moi
Ehkä kannattaa mainita tämä hänelle. Voi laukaista tilanteen ja tuskinpa pitää erikoisena asiana kun kerrot hänelle. Voi jopa sanoa että olikin ihmetellyt sun takertelua jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot19117614Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4910105Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?1736235Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463253Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.232949Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.422933Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki12842"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita592741Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882700Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen542016