nyt järki käteen Wickström W3 ja LKV-välittäjä!

Paussi palstalta ja sama skeida jatkuu edelleen - ei tiedä itkeäkö vai nauraa...

"En minäkään viitsi sitä sibborääpälettä kauaa enää kuunnella. Tiedän nimensä, työpaikkansa ja muut tarvittavat tiedot toimia. Se tapahtuu tehokkaasti ja hetkessä."

Wiken viimeinen ilmoitettu ylläpidolle ja seuraavat kenen tahansa uhkailut laitan suoraan poliisille.

Sairasta luettavaa.

Jospa keskityttäisiin harrastukseemme asiallisessa ja positiivisessa hengessä!

53

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä venkulapoika

      Sun a.k.o kannattaa keskittyä niin rectum- juttuihisi poikakaveriesi jengissä! Mene vaikka Välittäjän perämoottorin konehuoneeseen sekstaamaan Hermannin kanssa!
      Muistan minä kun riehuit täällä itseoppineena poliisina 3-4 vuotta sitten. Kaikki muut olivat väärässä, mutta a.k.o mielestään oikeassa itkiessään poistoja.

      • seuraillut

        Olet nimetön puskista huutelija ja mielestäni myös väärässä akon osalta. Taidat olla myös sukupuolisesti hieman outo lintu kirjoittamasi perusteella.


    • satunnaiskävijä

      Kunhan nämä 2-3 suttuturpaa (Välittäjä, Männäntappipoika ja se pissivajakki) pysyisivät erossa Wickströmin kirjoituksista, niin ei olisi mitään häiriötä. Nyt ne päivystää ja vartissa tulee Wickströmille juuri tuota mitä täällä on ketjuissa 20-35 kirjoitusta.

      Poliisille on turhaa mitään sun laittaa. Minä siirsin niille Välittäjän ensimmäisen tappouhkauksen jo kesäkuulta ja toisen heinäkuun alusta. Ei näytä mitään reagointia olleen, kun välittäjältä tappoja tulee vieläkin.

      • seuraillut

        Tappipojasta ja pissivajakista en tiedä, mutta Wickström ilman muuta tuohon samaan suttuturpakerhoon!


      • Tappi rectumissa

        Voin vain kuvitella poliisin tutkijan ilmettä kun hän vierailee tällä palstalla. Männäntapit, rectumit yms. eivät varmaan vakuuta tutkijaa siitä että tämä on vakavasti otettava palsta.


      • Tappi rectumissa kirjoitti:

        Voin vain kuvitella poliisin tutkijan ilmettä kun hän vierailee tällä palstalla. Männäntapit, rectumit yms. eivät varmaan vakuuta tutkijaa siitä että tämä on vakavasti otettava palsta.

        Jaa, että tämmöistä kuittausta saapunut...

        Kyllä tämä vuoropuhelu sen verran arveluttavalta vaikuttaa, että jonkun promillen mahdollisuus voisi väkivaltaan olla.

        Anyway, sikäli kun palstalla viitsii käydä, niin jatkossa laitan väkivallalla uhkailut poliisille.

        Voisi olla aika noloa, jos konstaapeli ottaisi yhteyttä Wickeen tai Välittäjään ja alkaisi kysellä...

        Sen sijaan olisi mukavaa jos asioista keskusteltaisiin hyvässä hengessä.

        Muistoissa ovat takavuodet täällä ja myös sfnetin nykyisin vähän kuollut palsta.

        __________________

        - Nettivinkki:

        "voit jättää poliisille ei kiireellisen tiedon Internetissä havaitsemastasi epäilyttävästä aineistosta. Poliisi tarkistaa lähetettyjä tietoja arkipäivisin virka-aikana 8 - 16."

        - Sopivia otteita aiheeseen:

        "Suomi24-palveluissa ei saa:

        •Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan
        •Hyökätä toisia käyttäjiä vastaan tai uhkailla toisia käyttäjiä
        •Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä
        •Esittää perättömiä väitteitä
        •Rikkoa tai yllyttää muita rikkomaan Suomen lakia"


      • turo-tero
        a.k.o kirjoitti:

        Jaa, että tämmöistä kuittausta saapunut...

        Kyllä tämä vuoropuhelu sen verran arveluttavalta vaikuttaa, että jonkun promillen mahdollisuus voisi väkivaltaan olla.

        Anyway, sikäli kun palstalla viitsii käydä, niin jatkossa laitan väkivallalla uhkailut poliisille.

        Voisi olla aika noloa, jos konstaapeli ottaisi yhteyttä Wickeen tai Välittäjään ja alkaisi kysellä...

        Sen sijaan olisi mukavaa jos asioista keskusteltaisiin hyvässä hengessä.

        Muistoissa ovat takavuodet täällä ja myös sfnetin nykyisin vähän kuollut palsta.

        __________________

        - Nettivinkki:

        "voit jättää poliisille ei kiireellisen tiedon Internetissä havaitsemastasi epäilyttävästä aineistosta. Poliisi tarkistaa lähetettyjä tietoja arkipäivisin virka-aikana 8 - 16."

        - Sopivia otteita aiheeseen:

        "Suomi24-palveluissa ei saa:

        •Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan
        •Hyökätä toisia käyttäjiä vastaan tai uhkailla toisia käyttäjiä
        •Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä
        •Esittää perättömiä väitteitä
        •Rikkoa tai yllyttää muita rikkomaan Suomen lakia"

        Vie poliisille senkin kyttäkäärme ne entiset kirjoittelusi täältä jos osaat!


      • säästä itseäsi
        a.k.o kirjoitti:

        Jaa, että tämmöistä kuittausta saapunut...

        Kyllä tämä vuoropuhelu sen verran arveluttavalta vaikuttaa, että jonkun promillen mahdollisuus voisi väkivaltaan olla.

        Anyway, sikäli kun palstalla viitsii käydä, niin jatkossa laitan väkivallalla uhkailut poliisille.

        Voisi olla aika noloa, jos konstaapeli ottaisi yhteyttä Wickeen tai Välittäjään ja alkaisi kysellä...

        Sen sijaan olisi mukavaa jos asioista keskusteltaisiin hyvässä hengessä.

        Muistoissa ovat takavuodet täällä ja myös sfnetin nykyisin vähän kuollut palsta.

        __________________

        - Nettivinkki:

        "voit jättää poliisille ei kiireellisen tiedon Internetissä havaitsemastasi epäilyttävästä aineistosta. Poliisi tarkistaa lähetettyjä tietoja arkipäivisin virka-aikana 8 - 16."

        - Sopivia otteita aiheeseen:

        "Suomi24-palveluissa ei saa:

        •Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan
        •Hyökätä toisia käyttäjiä vastaan tai uhkailla toisia käyttäjiä
        •Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä
        •Esittää perättömiä väitteitä
        •Rikkoa tai yllyttää muita rikkomaan Suomen lakia"

        Onko se a.k.o.:llekin täysin ylivoimainen rasti jättää lukematta kaikki kirjoitukset, jotka Wickström tai välittäjä ovat aloittaneet. Säästyisi näköjään suurelta mielipahalta.


    • ytuuykik

      Olen samaa mieltä, että jättämällä Wickströmin neutraalit ja asiakirjoitukset rauhaan, niin palstalla säilyy rauha. Muutama näyttää todellakin heti aloittavan niihin kiihotuksen, rähinän ja koston saamistaan "neuvoista" Wickströmiltä.

      • Häh !

        Mitkä ihmeen Wickströmin asiakirjoitukset ?

        Ja meinaatko että Wikströmin itsensä hihitykset ja rivoudet on aivan sopivaa ja rauhoittavaa tekstiä veneilyasiaan.

        Katso vaikka tätä aloitusta, vain "räkyttäjälauma " on äänessä ja kommentoimassa, ja ainoastaan moderaattori tai jonkun räkättäjän julkinen nolaus , noin niin kuin varoitukseksi, voi palauttaa järjellisyyden tähän touhuun.


      • ggyyguyfufut
        Häh ! kirjoitti:

        Mitkä ihmeen Wickströmin asiakirjoitukset ?

        Ja meinaatko että Wikströmin itsensä hihitykset ja rivoudet on aivan sopivaa ja rauhoittavaa tekstiä veneilyasiaan.

        Katso vaikka tätä aloitusta, vain "räkyttäjälauma " on äänessä ja kommentoimassa, ja ainoastaan moderaattori tai jonkun räkättäjän julkinen nolaus , noin niin kuin varoitukseksi, voi palauttaa järjellisyyden tähän touhuun.

        Evakko-äitisi,visvakuono **** (tässähän siis on verbi k u s i) sinulta synnytyksessä aivot pihalle. Pani kiireessä tilalle omansa ja kätilön käytetyt kuukautisrätit korvistasi sisään, joilla olet "ajatellut" muka asioita. Ajattele kaksi päivää hikisen pieruisessa perseessä kusen kanssa lionneet kuukautisrätit ovat päässäsi!


      • Tästä Krunasta
        Häh ! kirjoitti:

        Mitkä ihmeen Wickströmin asiakirjoitukset ?

        Ja meinaatko että Wikströmin itsensä hihitykset ja rivoudet on aivan sopivaa ja rauhoittavaa tekstiä veneilyasiaan.

        Katso vaikka tätä aloitusta, vain "räkyttäjälauma " on äänessä ja kommentoimassa, ja ainoastaan moderaattori tai jonkun räkättäjän julkinen nolaus , noin niin kuin varoitukseksi, voi palauttaa järjellisyyden tähän touhuun.

        Se on niin Välittäjä, että juuri sinun kannattaisi pitää turpasi tukossa ja keskittyä vain asuntohuijauksiin tulevaisuudessa. Ole kuitenkin varovainen esittelyissä. Sitä liikkuu niin kaikenlaisia......


    • Osmo Olympia

      Niin, Wickströmillä on järki ollut mukana kirjoittelussaan.

    • Kalevi Kuitunen

      Mitähän tämä a.k.o. tarkoittaa "järki käteen" jutuilaan. Hänhän ite oli aikoinana pastan paskamaisin häirikkö. Besserinvisserinä ja kaiken nälvijänä osasi aina pyyhkiä omansa poisja samalla 30 muuta kirjoittajaa ketjustaan.
      Kovin kyselee täällä puskistahuutelijoita, mutta itse runkkaa pensaassa nimimerkillään!

      • Pahaksi on päässyt s

        Eikö sinua Wikke edes hävetä ?


      • Terve Kalevi.
        Onpa hienoa kun kirjoitat omalla nimelläsi.
        Kaksi asiaa. En tunnusta olleeni palstan häirikkö. En ole poistattanut viestiketjuja, jossa olen ollut itse mukana.
        Viimeisin lauseesi onkin sitten alapään tasoa. :(
        Tuossa joku kyseli miksi niitä Wiken kirjoituksia lukee. Olen osallistunut ja seurannut jonkin verran keskusteluja Aulis Merenkävijän ja sitten tämän Wickström W3:n kanssa. Olen huomannut, että jos heidän sinänsä asialliseen viestiin on joku vastannut asiallisesti ehkä kyseenalaistaen jotain, niin heti alkaa toiselta puolelta tulla "räksytystä". Mielestäni se on ärsyttävää ja v-mäistä kun palsta on välillä puoliksi täynnä tämä soopaa. Ja jos se menee vielä pidemmälle eli uhkailuihin, niin sellaista ei tarvitse hyväksyä.
        Suosittelen myös rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamista niin tietää kuka on kuka.
        a.k.o


      • Gaj-Göran Styypido
        a.k.o kirjoitti:

        Terve Kalevi.
        Onpa hienoa kun kirjoitat omalla nimelläsi.
        Kaksi asiaa. En tunnusta olleeni palstan häirikkö. En ole poistattanut viestiketjuja, jossa olen ollut itse mukana.
        Viimeisin lauseesi onkin sitten alapään tasoa. :(
        Tuossa joku kyseli miksi niitä Wiken kirjoituksia lukee. Olen osallistunut ja seurannut jonkin verran keskusteluja Aulis Merenkävijän ja sitten tämän Wickström W3:n kanssa. Olen huomannut, että jos heidän sinänsä asialliseen viestiin on joku vastannut asiallisesti ehkä kyseenalaistaen jotain, niin heti alkaa toiselta puolelta tulla "räksytystä". Mielestäni se on ärsyttävää ja v-mäistä kun palsta on välillä puoliksi täynnä tämä soopaa. Ja jos se menee vielä pidemmälle eli uhkailuihin, niin sellaista ei tarvitse hyväksyä.
        Suosittelen myös rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamista niin tietää kuka on kuka.
        a.k.o

        Niinhän se on, että itse uskoo mitä vain itsestään. Meitä on tarpeeksi monta, jotka muistamme ajan, että sinisellä kirjoittaja voi hukuttaa pitkänkin asiaketjun poistamalla omanjuurensa. Sinä oli siinä oikein hyvä Välittäjän kanssa.

        Sinun oikea nimesi siis on a,k.o? Asia selvä kaikille, jotka ajattelevat.

        Sinä rääkytit naamaasi Aulis Merenkulkijan kirjoituksiin (samoin Wickströmille) asioista, joista et ole perillä, mutta tuntui kai mukavalta nivuksissa?


      • Gaj-Göran Styypido kirjoitti:

        Niinhän se on, että itse uskoo mitä vain itsestään. Meitä on tarpeeksi monta, jotka muistamme ajan, että sinisellä kirjoittaja voi hukuttaa pitkänkin asiaketjun poistamalla omanjuurensa. Sinä oli siinä oikein hyvä Välittäjän kanssa.

        Sinun oikea nimesi siis on a,k.o? Asia selvä kaikille, jotka ajattelevat.

        Sinä rääkytit naamaasi Aulis Merenkulkijan kirjoituksiin (samoin Wickströmille) asioista, joista et ole perillä, mutta tuntui kai mukavalta nivuksissa?

        Veikkaanpa että nyt kaadetaan likasankoa väärän miehen niskaan.
        Epäilen että nimimerkkini on sotkettu a.k.o.n vastaavaan, minä nimittäin aikoinaan kritisoin voimakkaasti tätä Wickströmin kehittelemää mielikuvituksellisista kuparivene- ja spiraalivaimenninhärveleistä, ynnä muusta selvästi paksusta tuubasta.
        Minäkään en sentään poistanut viestiketjuja, vaikka räksylauma niin väitti, enkä suinkaan osallistunut tai kritisoinut asioita joista en itse mitään tiennyt, taisi olla juuri päin vastoin.

        Enää en juuri viitsi edes lukea palstaa aktiivisesti, ilmapiiri on täysin tulehtunut muutaman häirikön taholta, joten mitään lisäarvoa ei mielipiteelläni ole, ja varsinkin kun tällä palstalla mikä tahansa rekisteröity nimimerkki näyttää olevan potentiaalinen hyökkäyskohde, puskahuutajiin ja multinikkeihin kun on vaikeampi päästä kiinni.

        Niin a.k.o ei ole mielestäni esiintynyt milloinkaan epäasiallisesti tällä palstalla.


      • kuka nyt häiriköi
        e.d.k kirjoitti:

        Veikkaanpa että nyt kaadetaan likasankoa väärän miehen niskaan.
        Epäilen että nimimerkkini on sotkettu a.k.o.n vastaavaan, minä nimittäin aikoinaan kritisoin voimakkaasti tätä Wickströmin kehittelemää mielikuvituksellisista kuparivene- ja spiraalivaimenninhärveleistä, ynnä muusta selvästi paksusta tuubasta.
        Minäkään en sentään poistanut viestiketjuja, vaikka räksylauma niin väitti, enkä suinkaan osallistunut tai kritisoinut asioita joista en itse mitään tiennyt, taisi olla juuri päin vastoin.

        Enää en juuri viitsi edes lukea palstaa aktiivisesti, ilmapiiri on täysin tulehtunut muutaman häirikön taholta, joten mitään lisäarvoa ei mielipiteelläni ole, ja varsinkin kun tällä palstalla mikä tahansa rekisteröity nimimerkki näyttää olevan potentiaalinen hyökkäyskohde, puskahuutajiin ja multinikkeihin kun on vaikeampi päästä kiinni.

        Niin a.k.o ei ole mielestäni esiintynyt milloinkaan epäasiallisesti tällä palstalla.

        Mutta jos pidät Aulista ja Wickströmiä yhtenä henkilönä, kirjoitat itse vielä paksumpaa tuubaa. Vaikka heillä olikin joitakin yhteisiä ajatuksia, eivät tekstit ikipäivinä olleet samalta näppikseltä. Tekstit ovat sentään paljon helpommin tunnistettavissa kuin käsin kirjoitettu käsiala, melkein kuin kuparivene puisesta. Olet siis itse kaatamassa sitä likasankoa väärään niskaan.

        Moottorien sielunelämää en teoriatasolla tunne, vaikka tulen juttuun niiden kanssa muuten erittäin hyvin. Metallurgiaa ja korroosionestotekniikkaa tunnen silti varmasti paremmin kuin sinä tai välittäjä. Ja sen perusteella osaan paremmin arvioida todennäköiset ja mahdottomat asiat toisistaan.


      • pysytään asiassa
        a.k.o kirjoitti:

        Terve Kalevi.
        Onpa hienoa kun kirjoitat omalla nimelläsi.
        Kaksi asiaa. En tunnusta olleeni palstan häirikkö. En ole poistattanut viestiketjuja, jossa olen ollut itse mukana.
        Viimeisin lauseesi onkin sitten alapään tasoa. :(
        Tuossa joku kyseli miksi niitä Wiken kirjoituksia lukee. Olen osallistunut ja seurannut jonkin verran keskusteluja Aulis Merenkävijän ja sitten tämän Wickström W3:n kanssa. Olen huomannut, että jos heidän sinänsä asialliseen viestiin on joku vastannut asiallisesti ehkä kyseenalaistaen jotain, niin heti alkaa toiselta puolelta tulla "räksytystä". Mielestäni se on ärsyttävää ja v-mäistä kun palsta on välillä puoliksi täynnä tämä soopaa. Ja jos se menee vielä pidemmälle eli uhkailuihin, niin sellaista ei tarvitse hyväksyä.
        Suosittelen myös rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamista niin tietää kuka on kuka.
        a.k.o

        Kaikilla aktiivisilla kirjoittajilla on oma seuraajalaumansa. Jos siis sinällään asialliseen kirjoitukseen tulee heti lokaa perään ja joku seuraajista sitä räksyttää, on siis mielestäsi aloittaja syyllinen?

        Pitkään on tiedetty, että jollain täällä on patologinen patouma välittäjää kohtaan ja samalla tavalla kuin kaikki yhteen suuntaan kirjoitettu laitetaan W3:n piikkiin, laittaa yksi tai useampi sen toisen puolen välittäjän piikkiin. Tuloksena on paljon tuhlattua bittivirtaa ja kadotettua kaistanleveyttä. Ja sitten syytetään tavan mukaan niitä syyttömiä.

        Auliksen saunapuilla ei ehkä ollut paljoakaan tekemistä tämän palstan kanssa, mutta Wickströmin pakoventtiilillä paljonkin.


      • kuka nyt häiriköi kirjoitti:

        Mutta jos pidät Aulista ja Wickströmiä yhtenä henkilönä, kirjoitat itse vielä paksumpaa tuubaa. Vaikka heillä olikin joitakin yhteisiä ajatuksia, eivät tekstit ikipäivinä olleet samalta näppikseltä. Tekstit ovat sentään paljon helpommin tunnistettavissa kuin käsin kirjoitettu käsiala, melkein kuin kuparivene puisesta. Olet siis itse kaatamassa sitä likasankoa väärään niskaan.

        Moottorien sielunelämää en teoriatasolla tunne, vaikka tulen juttuun niiden kanssa muuten erittäin hyvin. Metallurgiaa ja korroosionestotekniikkaa tunnen silti varmasti paremmin kuin sinä tai välittäjä. Ja sen perusteella osaan paremmin arvioida todennäköiset ja mahdottomat asiat toisistaan.

        No hyvä.

        Nyt kun palstalla on metallurgian ja korroosion paremmin tunteva henkilö, niin kysymys tuosta teräsveneen kuparoinnista tai sen tarkoituksenmukaisuudesta ja jopa todellisuudesta olisi kiva kuulla.
        Myönnän että tietoni em. toiminnasta jää vain perustasolle, mutta nythän näen tilaisuuden saada valaistusta tuon kysymyksen todellisuuteen tai tarkoitukseen.

        Jään mielenkiinnolla odottamaan.

        Ps.
        Likasankoja saatan kaadella, mutta koiran välttää väriä komposteja.


      • Kalevi Kuitunen
        e.d.k kirjoitti:

        No hyvä.

        Nyt kun palstalla on metallurgian ja korroosion paremmin tunteva henkilö, niin kysymys tuosta teräsveneen kuparoinnista tai sen tarkoituksenmukaisuudesta ja jopa todellisuudesta olisi kiva kuulla.
        Myönnän että tietoni em. toiminnasta jää vain perustasolle, mutta nythän näen tilaisuuden saada valaistusta tuon kysymyksen todellisuuteen tai tarkoitukseen.

        Jään mielenkiinnolla odottamaan.

        Ps.
        Likasankoja saatan kaadella, mutta koiran välttää väriä komposteja.

        Kas vain planeettapyörästö E.d.K. taas esiintyy melkein enkelinä! Sinä et vain fittuillut Aulikselle jokaiseen väliin päivittäin, sinä kaivoit mahdottomia mielikuvitusjuttujasi hänen niskaansa. Oma sairasluontoinen ja narsistinen oliosi sai siitä orgasmeja. Tietämyksesihän ovat tänne kymmeneen kohtaan monesti jo kerrottu tekniikasta.

        PS Varo sitä yhteistä lentosukellusvenettänne Välittäjän kanssa!

        PSS Ovelaa, että tässä paljastuukin kaksi sinistä mulkeroa, jotka paljastavat käyttävänsä kymmeniä nimimerkkejä!


      • Minäkin odotan !
        kuka nyt häiriköi kirjoitti:

        Mutta jos pidät Aulista ja Wickströmiä yhtenä henkilönä, kirjoitat itse vielä paksumpaa tuubaa. Vaikka heillä olikin joitakin yhteisiä ajatuksia, eivät tekstit ikipäivinä olleet samalta näppikseltä. Tekstit ovat sentään paljon helpommin tunnistettavissa kuin käsin kirjoitettu käsiala, melkein kuin kuparivene puisesta. Olet siis itse kaatamassa sitä likasankoa väärään niskaan.

        Moottorien sielunelämää en teoriatasolla tunne, vaikka tulen juttuun niiden kanssa muuten erittäin hyvin. Metallurgiaa ja korroosionestotekniikkaa tunnen silti varmasti paremmin kuin sinä tai välittäjä. Ja sen perusteella osaan paremmin arvioida todennäköiset ja mahdottomat asiat toisistaan.

        Oikeastaan riittää kun kerrot asiantuntijana, pidätkö edes todennäköisenä mahdollisuutta että 11 metrinen teräsvene olisi kuparoitu elektrolyysissä ?

        Tapahtuma, vaikka olisi teknisesti mahdollinen, on pinnan puhalluksineen, pesuineen , peittauksineen jne. niin aikaa vievä, kallis, typerä ja harvinainen, että tapauksesta varmuudella kulkisi tarinoita pitkin rantoja.

        Ilman mitään muita tietoja , tämä episodi oli s viimeinen niitti, joka osoitti Aulis-tarinan tarinaksi, niin hyvää selittäjää ei ole, joka tuon jotenkin kääntäisi uskottavaksi.


      • anti-räkyttäjä
        Kalevi Kuitunen kirjoitti:

        Kas vain planeettapyörästö E.d.K. taas esiintyy melkein enkelinä! Sinä et vain fittuillut Aulikselle jokaiseen väliin päivittäin, sinä kaivoit mahdottomia mielikuvitusjuttujasi hänen niskaansa. Oma sairasluontoinen ja narsistinen oliosi sai siitä orgasmeja. Tietämyksesihän ovat tänne kymmeneen kohtaan monesti jo kerrottu tekniikasta.

        PS Varo sitä yhteistä lentosukellusvenettänne Välittäjän kanssa!

        PSS Ovelaa, että tässä paljastuukin kaksi sinistä mulkeroa, jotka paljastavat käyttävänsä kymmeniä nimimerkkejä!

        Kalevi Kuitunen o.s. Wicke..? ;)

        Taidat olla vainoharhainen ja lisäksi jäänyt anaalivaiheeseen kun noita runkkauksia ja orgasmeja viljelet. Säälittää ja iljettää tuollainen Mulkvisti.


      • kuka nyt häiriköi
        e.d.k kirjoitti:

        No hyvä.

        Nyt kun palstalla on metallurgian ja korroosion paremmin tunteva henkilö, niin kysymys tuosta teräsveneen kuparoinnista tai sen tarkoituksenmukaisuudesta ja jopa todellisuudesta olisi kiva kuulla.
        Myönnän että tietoni em. toiminnasta jää vain perustasolle, mutta nythän näen tilaisuuden saada valaistusta tuon kysymyksen todellisuuteen tai tarkoitukseen.

        Jään mielenkiinnolla odottamaan.

        Ps.
        Likasankoja saatan kaadella, mutta koiran välttää väriä komposteja.

        Veneen kuparointi on kyllä yllättävä, mutta ei ollenkaan mahdoton toimenpide. Sitä varmaan käytettäisiin yleisemminkin, jos se olisi täysin ongelmaton, mutta sitähän se ei ole. Eikä ole tarkoitukseen sopivia altaitakaan joka korttelissa.

        Mitä muuta halusit tietää? Mielestäni aivan perustason tiedoilla ei pitäisi tehdä kovin absoluuttisia päätelmiä yllättävistä asioista.

        Eivätkä värillisetkään koirat pidä likasangoista.


      • Minäkin odotan !
        kuka nyt häiriköi kirjoitti:

        Veneen kuparointi on kyllä yllättävä, mutta ei ollenkaan mahdoton toimenpide. Sitä varmaan käytettäisiin yleisemminkin, jos se olisi täysin ongelmaton, mutta sitähän se ei ole. Eikä ole tarkoitukseen sopivia altaitakaan joka korttelissa.

        Mitä muuta halusit tietää? Mielestäni aivan perustason tiedoilla ei pitäisi tehdä kovin absoluuttisia päätelmiä yllättävistä asioista.

        Eivätkä värillisetkään koirat pidä likasangoista.

        Mahdollistahan se varmaan olisi, mutta pidätkö siis todennäköisenä että näin olisi tapahtunut tai mitä hyötyä tai haittaa noin asiantuntijana näet tuossa .


      • Tom of Helsinki
        anti-räkyttäjä kirjoitti:

        Kalevi Kuitunen o.s. Wicke..? ;)

        Taidat olla vainoharhainen ja lisäksi jäänyt anaalivaiheeseen kun noita runkkauksia ja orgasmeja viljelet. Säälittää ja iljettää tuollainen Mulkvisti.

        Isisi kyllä hivelee sinua illemmala .... ole odottavainen!


      • Tätä se on aina
        Minäkin odotan ! kirjoitti:

        Mahdollistahan se varmaan olisi, mutta pidätkö siis todennäköisenä että näin olisi tapahtunut tai mitä hyötyä tai haittaa noin asiantuntijana näet tuossa .

        Taisipa käydä se tavallinen.

        Suurisuu uhoaa valtavalla tietomäärällään ja asiantuntemuksellaan, ja kun kysytään jotain aivan perus yksinkertaista asiaa, niin ylle laskeutuu syvä hiljaisuus.
        Täällä näyttää näitä !tee -se-itse- asiantuntijoita" riittävän joka asiaan, jutut ja omakehu vaan kuihtuu kun asiasta pitäisi jotain kommentoida.

        Pellelaumaa näyttää kyllä riittävän.


      • odotus loppui
        Minäkin odotan ! kirjoitti:

        Mahdollistahan se varmaan olisi, mutta pidätkö siis todennäköisenä että näin olisi tapahtunut tai mitä hyötyä tai haittaa noin asiantuntijana näet tuossa .

        Niin monta todistajalausuntoa saatiin kuparoidun näköisestä veneestä, että pidän hyvinkin todennäköisenä sellaisen olleen olemassa. Kuparointi on tietenkin hyvinkin tehokas korroosiosuoja ja irtoaa vain kuluttamalla. Pienet naarmut voi korjata vaikka maalaamalla. Ja toisin kuin täällä oletettiin, kuparoituun teräkseen ei hetkessä syövy reikää pieneen vaurioon, vaikka esimerkiksi galvanoidulla teräksellä niin käykin kuumassa.

        Hyödyt ovat ilmeiset. Alumiiniveneen kaltainen huoltovapaa teräsvene, joka ei ruostu. Eikä toisaalta ole rosterin ongelmia. Maalaaminen on tietenkin paljon yksinkertaisempi toimenpide, mutta adheesiosidokseen perustuva ja mekaanisesti pehmeä maali on paljon herkemmin vaurioituva ja irtoava pinnoite kuin elektrolyyttinen pinnoite. Eikä vesi missään oloissa voi päästä teräksen ja kuparipinnoitteen väliin. Vaivana on sitten arkuus kolhuille, mutta kölirauta niitäkin massallaan sietää ja muun pohjan kolhiminen on itse asiassa varsin harvinaista. Kölin voi hyvin suojatakin erillisellä, vaikka maalatulla teräksellä, tai miksei yhtä hyvin titaanisella. Vesilinjan yläpuolinen osa on vain satunnaisessa vesikosketuksessa ja oleellisesti pienemmäälä kuormituksella.

        Siis edelleen yllättävä, mutta täysin mahdollinen lähestymistapa.


      • gttryyhyt
        Tätä se on aina kirjoitti:

        Taisipa käydä se tavallinen.

        Suurisuu uhoaa valtavalla tietomäärällään ja asiantuntemuksellaan, ja kun kysytään jotain aivan perus yksinkertaista asiaa, niin ylle laskeutuu syvä hiljaisuus.
        Täällä näyttää näitä !tee -se-itse- asiantuntijoita" riittävän joka asiaan, jutut ja omakehu vaan kuihtuu kun asiasta pitäisi jotain kommentoida.

        Pellelaumaa näyttää kyllä riittävän.

        Älä sinä äitisi puoliksi mädäntynyt munasolu lärbätä poskeasi! Wickström on niitä harvoja, jotka kirjoittaa veneilystä, havainnoista veneilyyn ja merenkulusta täällä! Sinä ja sun välilihaan takertuneet paskapallot vaan makillanne pilaatte paikat!


      • Heh hee
        odotus loppui kirjoitti:

        Niin monta todistajalausuntoa saatiin kuparoidun näköisestä veneestä, että pidän hyvinkin todennäköisenä sellaisen olleen olemassa. Kuparointi on tietenkin hyvinkin tehokas korroosiosuoja ja irtoaa vain kuluttamalla. Pienet naarmut voi korjata vaikka maalaamalla. Ja toisin kuin täällä oletettiin, kuparoituun teräkseen ei hetkessä syövy reikää pieneen vaurioon, vaikka esimerkiksi galvanoidulla teräksellä niin käykin kuumassa.

        Hyödyt ovat ilmeiset. Alumiiniveneen kaltainen huoltovapaa teräsvene, joka ei ruostu. Eikä toisaalta ole rosterin ongelmia. Maalaaminen on tietenkin paljon yksinkertaisempi toimenpide, mutta adheesiosidokseen perustuva ja mekaanisesti pehmeä maali on paljon herkemmin vaurioituva ja irtoava pinnoite kuin elektrolyyttinen pinnoite. Eikä vesi missään oloissa voi päästä teräksen ja kuparipinnoitteen väliin. Vaivana on sitten arkuus kolhuille, mutta kölirauta niitäkin massallaan sietää ja muun pohjan kolhiminen on itse asiassa varsin harvinaista. Kölin voi hyvin suojatakin erillisellä, vaikka maalatulla teräksellä, tai miksei yhtä hyvin titaanisella. Vesilinjan yläpuolinen osa on vain satunnaisessa vesikosketuksessa ja oleellisesti pienemmäälä kuormituksella.

        Siis edelleen yllättävä, mutta täysin mahdollinen lähestymistapa.

        Paljon olen kuullut huumoria, mutta tämä on jo luku itsessään.
        Siinä vaiheessa kun puhutaan kuparista korroosiosuojana teräkselle merivedessä niin juttu on selvästi luokiteltavaksi leikinlaskuksi, samoin kuin muutkin ne. asiantuntijan tarinat.

        Kiva heittää läppää ja katella miten urpot reagoi ,
        vai mitä ?


      • kerro tarkemmin
        Heh hee kirjoitti:

        Paljon olen kuullut huumoria, mutta tämä on jo luku itsessään.
        Siinä vaiheessa kun puhutaan kuparista korroosiosuojana teräkselle merivedessä niin juttu on selvästi luokiteltavaksi leikinlaskuksi, samoin kuin muutkin ne. asiantuntijan tarinat.

        Kiva heittää läppää ja katella miten urpot reagoi ,
        vai mitä ?

        Et ole ennen kuullut hyvien korroosio-ominaisuuksien käyttämisestä teräksen tai muiden metallien suojana? Ja sinun tietosi ovat aiheesta????


      • Katso pelle
        kerro tarkemmin kirjoitti:

        Et ole ennen kuullut hyvien korroosio-ominaisuuksien käyttämisestä teräksen tai muiden metallien suojana? Ja sinun tietosi ovat aiheesta????

        Vaikka wikistä korroosio ja sieltä galvaaninen korroosio.
        Ja lopeta tuo turha vedätys.


      • kumpi on pelle?
        Katso pelle kirjoitti:

        Vaikka wikistä korroosio ja sieltä galvaaninen korroosio.
        Ja lopeta tuo turha vedätys.

        Eiköhän viimeistään TKK:n korroosionestotekniikan kurssilla tullut galvaaninen korroosio ja useami muukin korroosion laji tutuksi. Mutta tutuksi tuli myös pinnoittaminen korroosiosuojana. Oliko sinulla wiki-tutkinto aiheesta vai joku muu?


      • Älä viitti enää
        kumpi on pelle? kirjoitti:

        Eiköhän viimeistään TKK:n korroosionestotekniikan kurssilla tullut galvaaninen korroosio ja useami muukin korroosion laji tutuksi. Mutta tutuksi tuli myös pinnoittaminen korroosiosuojana. Oliko sinulla wiki-tutkinto aiheesta vai joku muu?

        Sieltä minunkin perustietoni, joskin ammatinvalinta ei vienyt alan spesialiteettiin.
        Joten jos tiedät jotain enemmän kuparipinnoitteen korroosiolta suojaavasta vaikutuksesta, niin hae hyvä mies Nobelin palkintoa.


    • Salaisuus paljastuu

      Tämä monivuotinen häirikköhahmo E.d.K Välittäjä_LKV:n vuosien varrella tekemiä google- väittämiään kokosin kymmenen kärjen:
      1. Terästä ei voi kukaan elektrolyysillä kuparoida. Se hilseilee tuuleen.
      2. Planeettapyörästöä ei voi pyörittää molempiin suuntiin, eikä käyttää vaihteena!
      3. Suomenkieliset eivät osaa vaihtaa moottorityynyjä.
      4. Lentosukellusveneellä voi lentää 19 G voimia veden alla ja rikkoa maan vetovoiman.
      5. Betonivene ei kellu. Se murenee ja omistaja istuu karilla.
      6. Polkupyörän pumpulla voi puristaa vettä kasaan ja sormella tehdä kuopan rautatiekiskoon.
      7. Zetorin nelisylinteristä 4,990 litran moottorinosia ei saa tasapainottaa marinoidessa.
      8. Potkuriakseli pysyy kumilaakerin varassa paikallaan. Kartiolaakerointia ei voi tehdä.
      9. Valtakunnan 2009 vahvistetut liputus- ja viirisäännöt eivät koske ruotsinkielisiä veneilijöitä.
      10. Kukaan ei voi laittaa moottoriveneeseen 2 950VA laturia.
      Ehdokasväittämiksi laitan vielä viisi muistamaani lisää
      11. Vaihteiston hammasrattaat eivät saa koskea toisiinsa, kuin kerran. Ne kuluvat.
      12. Neljälapainen 400 mm halkaisijalta oleva nopeasti pyörivä potkuri on mahdottomuus.
      13. On parempi, että vannasputki tihkuu koko ajan pilssiin. Se on veneelle hyväksi.
      14. Kukaan ei voi ajaa 11 metrisellä upporunkoisella Espoosta Viipuriin.
      15. Espoossa ei voi kukaan talvehtia veneessä.
      en viitsi enempää

      Puuttuu listasta:
      1. Suomenkieliset ovat tyhmiä ja huonompia, kuin ruotsinkieliset (välittäjä kahteen kertaan viime syksynä kirjoitti toisen jopa på svenska)
      2. Ilmajäähdytetty moottori ei toimi veneessä (välittäjä)
      3. Veneilijä ei voi graavata kalaa (välittäjä)
      4. Verkoissa ei ole vaijeripaulaa yläpäässä (edk-välittäjä)
      5. Wallaksella ei ole diesel-uunihellaa (edk-välittäjä)
      6. Edestakaisin liikkuvat massat eivät aiheuta värähtelyä (edk-välittäjä)

      Pari välittäjää lisää! Kupari on nikkeliä!
      Teräspronssipotkuria ei olekaan!

      • sivusta-lukenut

        Rysähtikö nyt mällit housuihin Kuitusen-Pojalla kun pääsit postaamaan..?
        Hyi hitto.


      • Pahaksi on päässyt s

        Eikö sinua Wikke edes hävetä ?


    • naurattaa ulkopuolis

      Aika kovaa räkätystä Männäntappipojulta, Isi-Välittäjältä, E.d.K.iltä ja vieläkö akoltakin?

    • E.d.K tietoa?

      6. Polkupyörän pumpulla voi puristaa vettä kasaan ja sormella tehdä kuopan rautatiekiskoon.
      7. Zetorin nelisylinteristä 4,990 litran moottorinosia ei saa tasapainottaa marinoidessa.

      • Näin on

        Muuten juttu pitää paikkansa, mutta niitä ei väittänyt e.d.k ja tuosta Zetorin moottoristakin , piti olla " ei voi" , eikä " ei saa " .


      • Kumman?
        Näin on kirjoitti:

        Muuten juttu pitää paikkansa, mutta niitä ei väittänyt e.d.k ja tuosta Zetorin moottoristakin , piti olla " ei voi" , eikä " ei saa " .

        9. Valtakunnan 2009 vahvistetut liputus- ja viirisäännöt eivät koske ruotsinkielisiä veneilijöitä.
        10. Kukaan ei voi laittaa moottoriveneeseen 2 950VA laturia.


    • Terapiantarpeessa9

      Ilmeisesti joku on saanut pienenä huomiota vain tekemällä pahaa. Olisiko dominoiva äiti ja alkkis isä?

      • gf5rqw

        Aika kovaa räkätystä Männäntappipojulta, Isi-Välittäjältä, E.d.K.iltä ja vieläkö akoltakin?


      • Lääkkeet !
        gf5rqw kirjoitti:

        Aika kovaa räkätystä Männäntappipojulta, Isi-Välittäjältä, E.d.K.iltä ja vieläkö akoltakin?

        Lääkkeet !


      • sulle päähäsi
        Lääkkeet ! kirjoitti:

        Lääkkeet !

        Bamrerssit!


    • Prinsessa 65 :D

      Se on sillä tavalla, että huomionkipeä tekee mitä vaan saadakseen huomiota. Onnistuminen saa raukan toistamaan samoja kuvioita. Helpointa se on tekemällä pahaa tai kiusaamalla. Siksi tälläkin palstalle prinsessa65 keksii juttuja, joihin saa muut tarttumaan.

      Yleisön reaktiot ratkaisevat tarinoiden suunnan. Helppo tapa on kertoa tarinoita, jotka vetoavat oikeudenmukaisuuden tunteeseen. Se uppoaa aina johonkin ja saa aikaan ryöpyn kuviteltua väärintekijää kohtaan. Kun lukee eniten kompattuja juttuja, niin aina kannattaa keksi tarina, jossa itse on sankaripurjehtija ja pahis on rikas moottoriveneilijä. Kaava taitaa olla tuttu.

      Kauhean fiksuja ihmisiä ei saa mukaan kerta toisensa jälkeen vain sillä, että googlaa eri veneen. Huomion kannalta sillä ei ole niin väliä. Toinen on tuo kiusaaminen. Jos saa reaktion joltain, niin sillä samalla linjalla on huomionkipeän hyvä jatkaa. Huomionkipeän ongelma on, että hänelle muut ovat arvokkaampia kuin hän itse. Normaali ihminen ei tarvitse huomiota hinnalla millä hyvänsä.

      Tällainen henkilö on epäonnistunut ihmissuhteissaan. Jos joskus suhde on alkanut, se on nopeasti päättynyt siihen, että henkilö on mustasukkainen ja kontrollinhaluinen. Suhteen jälkeen hänestä tulee stalkkeri, joka seuraa ja vainoaa uhriaan.

      Sellainen on prinsessa65

      • mikä itse olet?

        Ja kuitenkin suurin osa vasteesta on sitä, ettei kukaan, eikä varsinkaan isomman veneen kuski, ole voinut tehdä mitään väärää. Ja kaikki toista mieltä olevat niputetaan yhdeksi henkilöksi. Niinhän sinäkin teit.


      • Väsynyttä
        mikä itse olet? kirjoitti:

        Ja kuitenkin suurin osa vasteesta on sitä, ettei kukaan, eikä varsinkaan isomman veneen kuski, ole voinut tehdä mitään väärää. Ja kaikki toista mieltä olevat niputetaan yhdeksi henkilöksi. Niinhän sinäkin teit.

        En pyri todistamaan mitään, teen vain havaintoja.

        Ei elämä ole mustavalkoista, kuka tahansa voi tehdä pahaa tai hyvää. Se, että yksi juttu on totta ei tarkoita, että kaikki on totta. Olen huomannut kirjoituksissa kaavan, joka on helposti annakoitavissa.

        Tällä elämänkokemuksella on oppinut jo huomaamaan, milloin satuillaan. Kerran tai pari se menee läpi, mutta ajan oloon kun juttu kiertää kehää, huomaa, ettei niistä ehkä mikään pidä paikkaansa.

        Oma merkityksensä on tietenkin vuosien kokemuksesta vesillä. Ei ole vaikea verrata sitä, mitä kerrotaan siihen, mitä on itse nähnyt. Jos joku juttu tuntuu liian uskomattomalta ollakseen totta, se ei yleensä ole ole totta. Tätä voisi verrata siihen, että joku kirjoittaisi viikon välein voittaneensa täyspotin lotossa. Ei voi olla varma, onko joku niistä oikea, mutta voi olla varma, että suurin osa ei ole.

        On oikeastaan aika ymmärrettävää, että täällä riehuu aggressiiviset huomionkerjääjät. Niillä ongelmilla, jotka paistaa kirjoituksista, ei voi saada läheisiä ihmissuhteita. Tarve kontaktiin on kuitenkin suuri.

        Olisi kiva, jo huomionhaku olisi positiivista "ilon kautta". Nyt tämä palsta on muuttunut valitajien ja satusetien paraatiksi. Yksi meuhkaa ja muut taputtaa käsiään. Aika rasittavaa.


      • oma kokemus
        Väsynyttä kirjoitti:

        En pyri todistamaan mitään, teen vain havaintoja.

        Ei elämä ole mustavalkoista, kuka tahansa voi tehdä pahaa tai hyvää. Se, että yksi juttu on totta ei tarkoita, että kaikki on totta. Olen huomannut kirjoituksissa kaavan, joka on helposti annakoitavissa.

        Tällä elämänkokemuksella on oppinut jo huomaamaan, milloin satuillaan. Kerran tai pari se menee läpi, mutta ajan oloon kun juttu kiertää kehää, huomaa, ettei niistä ehkä mikään pidä paikkaansa.

        Oma merkityksensä on tietenkin vuosien kokemuksesta vesillä. Ei ole vaikea verrata sitä, mitä kerrotaan siihen, mitä on itse nähnyt. Jos joku juttu tuntuu liian uskomattomalta ollakseen totta, se ei yleensä ole ole totta. Tätä voisi verrata siihen, että joku kirjoittaisi viikon välein voittaneensa täyspotin lotossa. Ei voi olla varma, onko joku niistä oikea, mutta voi olla varma, että suurin osa ei ole.

        On oikeastaan aika ymmärrettävää, että täällä riehuu aggressiiviset huomionkerjääjät. Niillä ongelmilla, jotka paistaa kirjoituksista, ei voi saada läheisiä ihmissuhteita. Tarve kontaktiin on kuitenkin suuri.

        Olisi kiva, jo huomionhaku olisi positiivista "ilon kautta". Nyt tämä palsta on muuttunut valitajien ja satusetien paraatiksi. Yksi meuhkaa ja muut taputtaa käsiään. Aika rasittavaa.

        Vertaapa näitä juttuja esimerkiksi iltapäivälehtien videoklippeihin päättömästi käyttäytyneistä autoilijoista. Kaava on aina sama, oikeastaan juuri kuten sanoit. Mutta menee vain niin päin, että vähintään klipin kuvannutta moititaan kuvaamisesta. Siis sen ohella, että kuvaaja yksimielisesti todetaan koko tapahtumaan syylliseksi. Mitäs meni yleensäkään ajamaan sillä tiellä.

        Oman, vasta 50 v kokemuksen, josta oman veneen kipparina 40 v, sanoisin, että mereltä todella löytyy käsittämättömän pahoja k-päitä. Ne eivät tietenkään ole ole vallitseva ryhmä, mutta sellaisen kohtaaminen helpostikin kirvoittaa tänne kirjoittamaan.


      • ei rinsessa
        oma kokemus kirjoitti:

        Vertaapa näitä juttuja esimerkiksi iltapäivälehtien videoklippeihin päättömästi käyttäytyneistä autoilijoista. Kaava on aina sama, oikeastaan juuri kuten sanoit. Mutta menee vain niin päin, että vähintään klipin kuvannutta moititaan kuvaamisesta. Siis sen ohella, että kuvaaja yksimielisesti todetaan koko tapahtumaan syylliseksi. Mitäs meni yleensäkään ajamaan sillä tiellä.

        Oman, vasta 50 v kokemuksen, josta oman veneen kipparina 40 v, sanoisin, että mereltä todella löytyy käsittämättömän pahoja k-päitä. Ne eivät tietenkään ole ole vallitseva ryhmä, mutta sellaisen kohtaaminen helpostikin kirvoittaa tänne kirjoittamaan.

        Siinäpä se, käytännöllisesti katsoen jokainen kohtaa kauden aikana yhden paukapään. Jos edes joka 50. kirjoittaisi tänne kokemuksestaan, niitä juttuja olisi enemmän kuin niitä nyt on. Ei niitä tarvitse kenenkään satuilla.


      • Prinsessa 65 :D
        ei rinsessa kirjoitti:

        Siinäpä se, käytännöllisesti katsoen jokainen kohtaa kauden aikana yhden paukapään. Jos edes joka 50. kirjoittaisi tänne kokemuksestaan, niitä juttuja olisi enemmän kuin niitä nyt on. Ei niitä tarvitse kenenkään satuilla.

        En epäile, etteikö kaikki tapahtumat yhteenlaskettuna voitaisi päästä kohtuulliseen lukuun etenkin, kun ihmisillä on taipumus liioitella.

        Mutta, kun täällä on yksi, jolle ne kaikki ovat tapahtuneet ja juuri samalla tavalla ja aina ryppäissä heti pippelikakkakauden jälkeen :D

        Suurin osa ei kirjottele sattumuksitaan, en minäkään, vaikka kaikkea on tapahtunut. On näet selvää, että vaikka ihmiset pyrkisivät tekemään asiat oikein, ei kaikki käy kuin elokuvissa. Jos minulle tapahtuu kerran kesässä niin, että väistä, jotakuta, jonka pitäisi väistää minua tai joku menee läheltä, niin ei se jää vaivaamaan. En usko, että muitakaan.


      • se joka 50.
        Prinsessa 65 :D kirjoitti:

        En epäile, etteikö kaikki tapahtumat yhteenlaskettuna voitaisi päästä kohtuulliseen lukuun etenkin, kun ihmisillä on taipumus liioitella.

        Mutta, kun täällä on yksi, jolle ne kaikki ovat tapahtuneet ja juuri samalla tavalla ja aina ryppäissä heti pippelikakkakauden jälkeen :D

        Suurin osa ei kirjottele sattumuksitaan, en minäkään, vaikka kaikkea on tapahtunut. On näet selvää, että vaikka ihmiset pyrkisivät tekemään asiat oikein, ei kaikki käy kuin elokuvissa. Jos minulle tapahtuu kerran kesässä niin, että väistä, jotakuta, jonka pitäisi väistää minua tai joku menee läheltä, niin ei se jää vaivaamaan. En usko, että muitakaan.

        Useimmat eivät kirjoita tänne, mutta jos joka 50., siis 2 % kirjoittaisi, niin kirjoituksia olisi nykyistä enemmän. Ja nyt tietenkin epäilet minun niitä kirjoittaneen, mutta epäile rauhassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2455
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1464
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      136
      1283
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1223
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    9. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      721
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe