Juon aikas paljon alkoholia ja käyn säännöllisesti 2-kertaa viikossa ryypyllä kamujeni kanssa. Onko se ikäiselleni aivan liikaa, vai aivan liian vähän? Kertokaa omia kokemuksianne!!!
*odottaa pullo kädessä*
juoppo(ko)?
7
819
Vastaukset
- ....
Kyl on säälittävää et jotku pikku teinit kirjottelee kaikki keskustelut täyteen typeriä "vitsejään" jotka on niin karrikoituja ettei niissä ole mitään hauskaa. Sitten ei voi ottaa enää tosissaan niitä jotka oikeasti kysyvät jotain. Ei lapset enää nykyään tajua ettei alkoholi ole leikin asia tai limsan korvike. Kyllä nauran aina ku lehdissä lukee juttuja ku teinit on jääny kiinni tai viety selviytymisasemalle tai kuollu alkoholi myrkytykseen. Kyl nämä lapset ehkä ymmärtäis jos näkisivät rapa-alkoholisoituneita omalla kohdalla. Ihmisiä ne juopotkin on, siinä sunki molon tulevaisuus.
- mein kampf
Omasta mielestäni sinusta on tulossa rappio alkoholisti. Jos kysyt mistä tiedän niin itse tosin aloitin joskus 14vuotiaana ryyppäämään ja vielä nykyäänkin homma menee siihen että aina kun on rahaa menen juomaan..... Ikä 17v
- garita
Et ole mikää juoppo vaan uskon,että haluat kokea vaika mitä:) Luulen,että juomisesi rajottuu kun sinulle tulee ikää lisää...Niin kävi minullekkin.Ihan rennosti vain :)
- danz
Mietihän tarkaan miksi juot. Oletko riippuvainen? Tuskinpa. Haluatko esittää jotakin jollekin?
Tämä ns. "juoppoutesi" tuskin on oikeaa juoppoutta. Juot pari siideriä kerran viikkoon esittämismielessä, vai? Se ei kuules tee sinusta vielä minkäänlaista juoppoa, juoppo on nimittäin sama asia kuin alkoholisti, joka meinaa taas sitä, ettei pysty lopettamaan juomista, eikä säännöstelemään sitä, kaikki rahat menevät viinaan ja viinaa kuluu joka päivä.
Sinun on tuskin vielä kovin vaikeaa kieltäytyä, jos kaverisi pyytävät juomaan kaupungille tms., mikä taas todistaa, ettet ole juoppo. Et varmaan juo edes humalahakuisesti, vai juotko? Humalalla en tarkoita nyt sitä että "mä oon ihan vitu kännish" parin siiderin/kaljan jälkeen, vaan sitä, että oot oikeasti siinä kunnossa, että sinut tosiaan joudutaan viemään esim. kyttä laitokselle. Jos juomisesi todella on humalahakuista, sinun kannattaa lopettaa. Se tuskin vielä on sinulle kovin vaikeaa. mutta todellisuudessa nuori joka juo itsensä humalatilaan tuhoaa omia aivosolujaan. Ne eivät enää palaudu myöhemmällä iällä. Aikuisella sama juttu, mutta nuorella johtuen kasvuiästä vaikutus on huomattavasti tuhoisampi.
- pekee87
aijaa? no mun älykkyysosamäärä ei ainakaan oo laskenu. päinvastoin, kun se oli vuosi sitten 138 niin nyt se oli 148.
alkoholi ei muuten tuhoa aivosoluja, vaan vaikeuttaa niiden välistä "yhteydenpitoa". -ja sitäkin vain väliaikaisesti. -uutta tietoa.
mutta alkoholinkäytöllähän on sosiaalisia haittoja, jotka mielestäni ovat niitä vakavimpia alkoholinkäytön haittoja.
ja riippuvuus ei myöskään ole mitenkään positiivinen juttu.
- jesshhhh
voe veo....siis tuosta säälittäväämpää puuhaa ei löydy...siis en sillä et eikö saisi juua...vaa sitä et tuon ikäsenä juuaan....luoja mite säälittävää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960