Ostin vm 2003 Ford Focus 1,6i Trend Wagonin..Ajettu 160000tkm. Kävi nätisti ja tod. siisti ikäisekseen. Olen vasta ensimmäistä autoani ostamassa, joten nyt kysymys kuuluukin? Onko näissä tämän mallin Fordeissa jotakin sellaista mikä ajan mittaan tullee eteen. Tottakait kaikki kuluvat osat pikkuhiljaa hajoilee, mutta, onkos muuta oireilua?
Tyttösen eka auto
päkäBÄÄ
2
301
Vastaukset
- hyvä1auto
Varmaan ihan hyvä, koska siinä on sentään bensakone, tehojakin jotain, kiihtyykin varmaan aika hyvin.
10000 kestää varmaan ajoakin vaikka on noin ajettu kone. Jos aijot pitää pitkään niin kannattaa ruostesuojata kotelot ja ovet.
Vetonivelien suojakumit kannattaa liimata että pysyvät rasvat sisällä.
Nämä tehtyäsi ajelet huoletta todella pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815420Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151422- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773