Pieni pähkinä purtavaksi.. Olen 19v tyttö ja oon tutustunu yhteen poikaan puolen vuoden aikana tosi hyvin. Se on mun paras kaveri tällä hetkellä. Se sitten ilmaísi että on ollut jo pitkään ihastunut muhun.. no aluks olin ihan mukana jutussa että miksipä ei. En kuitenkaan sanonu sitä sille pojalle. Loppujen lopuks ilmoitin kuitenkin,että en halua olla kuin ystävä ja bla bla bla. No nyt oon sitten katunut päätöstäni ja tiedän että se poika on vieläkin musta kiinnostunu ja syvästi. Mutta ongelma on se että mun hyvä ystävätär kertoi mulle että se on ihastunu siihen poikaan. Ja tää tyttö ei myöskään tiedä mitään että se poika ois koskaan ollu minuun ihastunu.. Mahdollisimman epäselvää, mutta neuvoja kaivataan, miten menetellä??
pähkinä
2
249
Vastaukset
- Sabriina-teininoita
...se poitsu takas...Sano että sä haluut olla sen kaa ja jos see tykkää susta se ottaa sut takasi...Mä luulen että sun kamu ymmärtää...
EN OLE SITTEN MIKÄÄN IHMISTEN ASIAN TUNTIJA!!!
:)
Onnea sulle mitä sitten teetkin! :) - jeesus
Jaahas. Heräsikö katumus seurustelusuhteen aloittamisesta siinä vaiheessa, kun ystävätär ilmoitti kiinnostuksestaan vai jo aikaisemmin? Siis itsekin huomasit että hei, toi tyyppihän on oikeesti potentiaalinen poikaystäväehdokas eikä vain pelkkä hyvä kaveri, kun kerran kelpaa ystävättärellekin. Vai haluatko vain pitää poikaa itselläsi, tavallaan varalla ilman suunnitelmia, mutta niin ettei myöskään muut saa häntä? Tai yritätkö estää ystävätärtä tutustumasta tähän poikaan paremmin ettet jäisi yksinäiseksi, jos nämä kaksi käyvät seurustelemaan?
Siis haluatko todella seurustella tämän pojan kanssa, vai vain napata sen itsellesi ystävättäresi nenän edestä?? Ihmettelen, mikä on estänyt sinua kertomasta syvistä tunteistasi pojalle kun kerran olette niin hyviä ystäviä ja kiinnostusta riittää? Joten en ymmärrä mikä ongelmasi suun avaukselle on, ellei syynä hiljaisuuteen ole joku noista mitä edellä kuvasin.
Muuten ei mun mielestä ole mitään estettä sillä, että kerrot tunteistasi pojalle ja ryhdytte seukkaamaan, jos hän niin vielä haluaa. Kaverisi jää tietysti nuolemaan näppejään, ja saattaa suuttua sinulle. Voit yrittää selittää ettei ollut tarkoitus loukata eikä viedä miestä nenän edestä. Ja ehkä teidän ystävyys sen kestää.
Luulen, että pahin pelkosi on se, että poika valitseekin ystävättäresi eikä sinua ja pyrit siksi pitämään pojan itselläsi?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314