Hyderabad

tukka hulmuten...

Kaipaisin nyt niitä vinkkejä Hyderabadista- Kaikki mahdollinen on tervetullutta, erityisesti majoitus ja paikat, joissa kannattaa käydä. Matkustan sinne kyllä pohjois-intialaisen ystäväni kanssa, mutta paikka on hänellekin vieras.

15

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Munnar

      Hurraa teit työtä käskettyä,tästä mää tykkään hienoa.Asun itse Keralassa ja lueskelen näitä taisteluja Coa/muu Intia ja totta puhuakseni pidän tätä tosi tyhmänä touhuna.Minäkin tykkään Golla oleskella siellä voin olla vapaasti ravintoloissa ja käydä tanssimassa,se ei ihan luonnista täällä.Nauttikaa lomistanne ilman taisteluja.

      • Goa out

        Ei sitten sinultakaan löytynyt Hyderabadiin mitään...


      • tukka hulmuten...
        Goa out kirjoitti:

        Ei sitten sinultakaan löytynyt Hyderabadiin mitään...

        Joo ei hirveästi tule tietoa "siantuntijoilta". Näin arvelinkin, että ainoa, joka ehkä voisi auttaa on nimim. "omat matkat Intiaan", mutta ei ole hänestä hetkeen kuulunut.
        Taitaa olla niin, että enemmänkin ollaan tietävinään, kuin oikeasti tiedetään mitään. Pelkkä toisten piikittely ei juuri ketään rakenna, saati auta matkojen suunnittelussa

        Mutta edelleenkin kaipaan hyviä vinkkejä....


      • tukka hulmuten...
        tukka hulmuten... kirjoitti:

        Joo ei hirveästi tule tietoa "siantuntijoilta". Näin arvelinkin, että ainoa, joka ehkä voisi auttaa on nimim. "omat matkat Intiaan", mutta ei ole hänestä hetkeen kuulunut.
        Taitaa olla niin, että enemmänkin ollaan tietävinään, kuin oikeasti tiedetään mitään. Pelkkä toisten piikittely ei juuri ketään rakenna, saati auta matkojen suunnittelussa

        Mutta edelleenkin kaipaan hyviä vinkkejä....

        Siis "asiantuntijoilta", sorry...


      • himachal
        tukka hulmuten... kirjoitti:

        Siis "asiantuntijoilta", sorry...

        Ei kauheasti asiantuntemusta Hyderabadista, muuta kuin parin päivän pysähdys kaupungissa ohikulkumatkalla kuutisen vuotta sitten. Vaikutti ihan perus intialaiselta kaupungilta, ei liiemmin muita länkkäreitä ainakaan samaan aikaan sattunut kulmille. Se pari päivää meni ihan kaupunkilomana, ainoana "nähtävyytenä" tuli katsastettua Charminar vanhan kaupungin puolella ollessa. Hintataso oli ainakin siihen aikaan samoja muiden isompien kaupunkien kanssa.


      • palloa tallannut
        himachal kirjoitti:

        Ei kauheasti asiantuntemusta Hyderabadista, muuta kuin parin päivän pysähdys kaupungissa ohikulkumatkalla kuutisen vuotta sitten. Vaikutti ihan perus intialaiselta kaupungilta, ei liiemmin muita länkkäreitä ainakaan samaan aikaan sattunut kulmille. Se pari päivää meni ihan kaupunkilomana, ainoana "nähtävyytenä" tuli katsastettua Charminar vanhan kaupungin puolella ollessa. Hintataso oli ainakin siihen aikaan samoja muiden isompien kaupunkien kanssa.

        Pallontallaajat-sivustolla löytäisit asiantuntijoita.


      • Indian ink
        himachal kirjoitti:

        Ei kauheasti asiantuntemusta Hyderabadista, muuta kuin parin päivän pysähdys kaupungissa ohikulkumatkalla kuutisen vuotta sitten. Vaikutti ihan perus intialaiselta kaupungilta, ei liiemmin muita länkkäreitä ainakaan samaan aikaan sattunut kulmille. Se pari päivää meni ihan kaupunkilomana, ainoana "nähtävyytenä" tuli katsastettua Charminar vanhan kaupungin puolella ollessa. Hintataso oli ainakin siihen aikaan samoja muiden isompien kaupunkien kanssa.

        Minäkin vain pari päivää kaupungissa olen ohimennen viettänyt. Ei vaikuta miltään erikoiselta kohteelta. Intialainen pölyinen ja kuuma miljoonakaupunki jossa ei aikaa turistina viitsi kuluttaa jos ei mitään muuta asiaa ole.
        Vanhaa linnoitusta ja semmosta löytyy.


      • Goa out
        tukka hulmuten... kirjoitti:

        Joo ei hirveästi tule tietoa "siantuntijoilta". Näin arvelinkin, että ainoa, joka ehkä voisi auttaa on nimim. "omat matkat Intiaan", mutta ei ole hänestä hetkeen kuulunut.
        Taitaa olla niin, että enemmänkin ollaan tietävinään, kuin oikeasti tiedetään mitään. Pelkkä toisten piikittely ei juuri ketään rakenna, saati auta matkojen suunnittelussa

        Mutta edelleenkin kaipaan hyviä vinkkejä....

        No itse asiassa MINÄ olin se joka kehoitti sinua aloittamaan tämän uuden ketjun, että nähdään, että kuinka paljon täältä löytyy näitä "siantuntijoita". Vielä ei näytä tulleen yhtään konkreettista tietoa Hyderabadista, useimmilla kokemusta vain välilaskulla matkalla Goaan jollain pakettimatkan lomalennolla.
        Olen itse testannut niin monta kertaa nämä tietäjät täällä heittämällä jonkun aloituksen Intiasta, yleensä Goan ulkopuolelta ei löydy täältä mitään asiallista tietoa. Tietämys loppuu Goaan Intiasta.
        Hyderabad on ihan hyvä kaupunki, kaupunki siinä missä muutkin kaupungit Intiassa ja riippuu ihan, että millä tasolla siellä liikkuu.


      • Indian Ink
        Goa out kirjoitti:

        No itse asiassa MINÄ olin se joka kehoitti sinua aloittamaan tämän uuden ketjun, että nähdään, että kuinka paljon täältä löytyy näitä "siantuntijoita". Vielä ei näytä tulleen yhtään konkreettista tietoa Hyderabadista, useimmilla kokemusta vain välilaskulla matkalla Goaan jollain pakettimatkan lomalennolla.
        Olen itse testannut niin monta kertaa nämä tietäjät täällä heittämällä jonkun aloituksen Intiasta, yleensä Goan ulkopuolelta ei löydy täältä mitään asiallista tietoa. Tietämys loppuu Goaan Intiasta.
        Hyderabad on ihan hyvä kaupunki, kaupunki siinä missä muutkin kaupungit Intiassa ja riippuu ihan, että millä tasolla siellä liikkuu.

        Ooh. Intian Tuntija ja True Traveller joka on käynyt Goan out eli ulkopuolella. Teidän pätevyytenne, en ole kelvollinen samalla saitilla olemaan. Ooh. Värisen ihailusta.

        Aloittaja voi kysellä vaikka indiamike.comista jos täältä ei tietoa löydy.


      • Goa out
        Indian Ink kirjoitti:

        Ooh. Intian Tuntija ja True Traveller joka on käynyt Goan out eli ulkopuolella. Teidän pätevyytenne, en ole kelvollinen samalla saitilla olemaan. Ooh. Värisen ihailusta.

        Aloittaja voi kysellä vaikka indiamike.comista jos täältä ei tietoa löydy.

        Eipä sitten sinultakaan löytynyt mitään omakohtaista Hyderabadista... Tässä se nähdään!!


      • Indian Ink.
        Goa out kirjoitti:

        Eipä sitten sinultakaan löytynyt mitään omakohtaista Hyderabadista... Tässä se nähdään!!

        No mitäs omakohtaista tietoa sinulta löytyy. Antaa palaa.


      • Goa out

      • Indian Ink
        Goa out kirjoitti:

        Moottoripyörällä ajellut...

        ohessa hieman vastaavaa toisen kuvaamana. http://www.youtube.com/watch?v=7PSOsxTEmQg

        No oikeesti se oli polkupyörä ja ajelit Iisalmessa. Hyderabadissa et oo käynytkään. Intiakin on kateltu googlesta.


      • Indian Ink
        Indian Ink kirjoitti:

        No oikeesti se oli polkupyörä ja ajelit Iisalmessa. Hyderabadissa et oo käynytkään. Intiakin on kateltu googlesta.

        Väärin!

        Tälläinen primitiivireaktio olikin odotettavissa.


    • Asiantuntemusta...

      Hyderabadista löytyikin sitten yllättävän paljon, kuten oli edeltä arvattavissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe