Joo elikkäs moottori toimii mutta kun laittaa päälle nii alkkaa itsestään temppuilemaan (esim) Renkaat kääntyilevät ja liikkuu ees taas tai miten vain Tippui ennen tuota järveen oli siel ehkä 4sek ja on kuivunu sen 1 vuotta eikä vielkää toimi oikein mikä on vikana?
Traxxas Slash 1/16 Rikki mikä vikana?
RCpoika
2
127
Vastaukset
- helpoa
Kosteus on päässyt johonkin piirilevyyn ( ilmeisesti vastarin tai noparin ) ja tehnyt tuhojaan. Korjaantuu vaihtamalla ehjät osat.
- RCpoika
Joo nopari meneee päälle mutta kun painaa kaasuu tai ohjaa nii ilmeisesti vastari rikki kiitos vaustauksestasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175