Ihmetyttää kun mulla on jatkuvasti virsarakko- oireita. Neljän vuoden aikana on ollut pari kovaa virtsarakon tulehtusta. Kuureilla menneet ohi. Oireita on kuitenkin melkeen kokoajan kun ois rakkotulehdus tulossa. Jonkin aikaa antibioottikuurin jälkeen on ollut hyvä. Mitää sukupuolitautia ei ole, kokeet on jo otettu.
Virtsarakko
10
1437
Vastaukset
- minna...
Itsellä myös ollut runsaasti virtsatieinfektioita viime vuosina...(myös sain aina antibiottikuurin)...apteekista saa ostaa voidetta(emätinvoidetta)joka on lieviin emätintulehduksiin yms.vastaaviin.vaivoihin ..itse olen käyttänyt sitä ja on ollut apua..koska itsellä joskus myös oireita(vaikka ei tulehdusta)en millään muista voiteen nimeä..mutta luulisin että apteekissa osaisivat neuvoa(saa ilman reseptiä)on oranssi pakkaus.
- ex-vaivainen
Mulla vaivat ilmenivät usein yhdynnän jälkeen. Kannattaa käydä melko pian alapesulla sekstailun jälkeen ja virtsikset vähenee radikaalisti.
Lisäksi selvis se, että olin allerginen kumille ja sen kumikortsujen vaihtaminen polyuretaanikortsuihin toi helpotuksen. - mimmu
Mulla on kans ollu monta kertaa, lopuksi sain tulehduksen hoitoon/ehkäsyyn saatavia pillereitä, niitä sitte aina popsii kun tuntuu et taas olis tulos. Kannattaa kysyä lääkäriltä!
- virtsatievaivainen -86
Mulla kanssa toi ongelma.. Yhdynnän jälkeen pissaaminen kirvelee (varmaan siinä syntyneiden pienien haavaumien takia) sitten kirvely loppuu ja tulehdus alkaa. Tuntuu että olisi pissahätä jatkuvasti ja pissaaminen sattuu. Miten hitossa tästä pääsee eroon? Vie kohta seksihalut kokonaan.. Tänäänkin olen lääkäriin menossa, kun viikonloppuna harrastin seksiä. Tosin nyt oireet ovat pahemmat, tuntuu että sisuskalut olisivat tulessa. Pelkään että on joku sp-tauti! Luin visiin cosmosta että ennen yhdyntää pitäisi käydä pisulla ja pesulla niin loppuisi tämä, mutta aina ei siinä huumassa tule muistaneeksi.. Oli kuitenkin todella helpottavaa kuulla etten ole ainoa "vaivainen" ..Kaverit kun ei tämmöisestä kärsi..
- Hanna....
Kokeile karpalomehua(pari lasia päivässä) hillitsee virtsatieinfektioita) ja limsat ja liialliset karkit pois..ne tekevät virtsan "makeaksi" ja näin muuttavat virtsan koostumusta(virtsahan tulee ulos emättimestä lopulta)eli virtsa silloin ärsyttää emätintä yms. kun se on liian makeaa(virtsassa liikaa sokeria) Nämä ovat faktatietoja, kärsin itse aikoinaan tulehduksista, nämä ovat lääkärin neuvoja.toivottavasti on apua! niin ja yhdynnän jälkeen välittömästi alapesu(vesi riittää)tämäkin ehkäisee tulehduksia)
- että mitenkä
Hanna.... kirjoitti:
Kokeile karpalomehua(pari lasia päivässä) hillitsee virtsatieinfektioita) ja limsat ja liialliset karkit pois..ne tekevät virtsan "makeaksi" ja näin muuttavat virtsan koostumusta(virtsahan tulee ulos emättimestä lopulta)eli virtsa silloin ärsyttää emätintä yms. kun se on liian makeaa(virtsassa liikaa sokeria) Nämä ovat faktatietoja, kärsin itse aikoinaan tulehduksista, nämä ovat lääkärin neuvoja.toivottavasti on apua! niin ja yhdynnän jälkeen välittömästi alapesu(vesi riittää)tämäkin ehkäisee tulehduksia)
Kenellä tulee virtsaa emättimestä?
- virtsatievaivainen -86
Hanna.... kirjoitti:
Suuri kiitos neuvoista!! Olen aijemminkin kuullut tuosta karpalomehusta, mutten koskaan ole kokeillut. Nyt alkoi sen juonti. Limsaa en ole koskaan suuremmin juonutkaan eli siinä ei tule olemaan ongelmaa ja karkit olisi muutenkin hyvä jättää pois. Vielä kerran suuret kiitokset! :) Tulin juuri labrakokeista ja sain antibiootit. Huomenna soitan tuloksista.. Sormet ristissä toivon ettei mitään tautia olisi!
- tytsy24
... lopulta homeopatia. Oli kärsinyt vitsarakontulehduksesta tosi monta kertaa ja lopulta meni homeopaatilla, kun muukaan ei auttanut ja sai sieltä jotkuu pilsut. Sen jälkeen loppui kierre kokonaan.
- huolestunut
mulla on kans sellaisia oireita, että koko ajan on vessahätä. päivittäin ravaan nykyään melkein 30 kertaa vessassa. koko ajan on virtsaamisen tarve, mut sit ku menee vessaan, ni virtsaa ei tule kuin ihan vähän. pahinta on aamuisin, iltaisin ei niin paha. välillä joku päivä menee paremmin, mutta sitten kuitenkin tulee taas uudestaan. mikä tässä oikeen mättää? ei kohta pysty istumaan koulussa tunneillakaan, kun miettii vaan, ettei nyt alkais taas kusettamaan..ja koko ajan saa suunnilleen pidättää..vein jokunen aika sitten virtsanäytteen, mutta se oli täysin puhdas. jotain antibiootteja tähän olisi kuitenkin saatava, tai kohta sekoaa pää!!!
- tiedän
lääkäriin ja pyydä ultraamaan virtsarakkosi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445842
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise953327- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854